Н 73 Новітні технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2003. - 248 с. - 20.00 грн. Зміст: Волинець, К. І. Інтегроване заняття - одна з форм нових педагогічних технологій / К. І. Волинець, В. Ф. Александрова. - С .3-9 Сазонова, Н. Г. До питання про необхідність запровадження модульно-рейтингової системи / Н. Г. Сазонова. - С .12-32 Крамаренко, Т. Б. Ділові ігри та проблемно-фахові ситуації як засіб набуття досвіду соціальної поведінки і формування професійної компетенції майбутніх юристів / Т. Б. Крамаренко. - С .32-40 Заверуха, Н. М. Методичні прийоми викладання екології у ВНЗ / Н. М. Заверуха. - С .48-57 Марценюк, С. М. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання у Вінницькому технічному коледжі / С. М. Марценюк. - С .70-75 Головко, М. В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання / М. В. Головко. - С .82-92 Зеленський, К. В. Рейтинг як форма індивідуального підходу до всебічного розвитку особистості / К. В. Зеленський, В. І. Козак, О. В. Синишин. - С .92-96 Коновалов, О. Ю. Методологічні аспекти розвитку інформаційно-програмного і програмно-методичного забезпечення навчального процесу / О. Ю. Коновалов. - С .96-103 Артюшенко, В. І. Інтеграція навчання і національного виховання в контексті сучасної освіти / В. І. Артюшенко. - С .103-109 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .119-125 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .133-143 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .146-159 Проніна, Н. О. Шляхи гармонізації мотиваційної сфери студентства / Н. О. Проніна. - С .159-164 Бочан, І. О. Впровадження самостійної, індивідуальної роботи студентів як важливого чинника формування особистісно-орієнтованої системи навчання / І. О. Бочан. - С .164-168 Глазунова, О. Г. Структура процесу навчання на основі графічно-інформаційної технології / О. Г. Глазунова. - С .168-175 Рура, Л. В. Використання новітніх навчальних технологій підготовки молодшого спеціаліста у Миколаївському державному вищому училищі культури / Л. В. Рура. - С .175-177 Левченко, В. Д. Новітні технології навчання: пошуки, перспективи / В. Д. Левченко. - С .177-179 Виннічик, М. І. Виховна робота: система, досвід, інновації / М. І. Виннічик. - С .179-183 Земляк, О. В. Нові підходи до формування екологічної культури студентів / О. В. Земляк. - С .183-185 Озарчук, Л. В. Інноваційний простір системи підготовки молодших спеціалістів документально-інформаційної сфери / Л. В. Озарчук. - С .185-188 Никитюк, С. С. Тестування в інноваційній діагностиці знань / С. С. Никитюк. - С .188-192 Дерикоз, Б. В. Нові інформаційні технології і перспективи підвищення ефективності навчально-виховного процесу / Б. В. Дерикоз. - С .192-197 Рудік, Н. М. Метод ситуативного навчання в процесі викладання соціально-гуманітарних дисциплін / Н. М. Рудік. - С .197-201 Демчишина, Н. М. Проблемність як засіб удосконалення технології навчання / Н. М. Демчишина. - С .201-205 Дейнега, Н. В. Використання мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови / Н. В. Дейнега. - С .205-208 Павлова, О. І. Формування навиків роботи студентів у нових економічних умовах / О. І. Павлова. - С .208-212 Кондратьева, Н. М. Використання інформаційних систем при викладанні предметів циклу економічних дисциплін / Н. М. Кондратьева. - С .212-215 Федько, А. В. Технологія проблемно-модульного навчання з урахуванням міжпредметних зв’язків / А. В. Федько. - С .215-219 Плаксіна, Н. М. Форми та методи інтенсифікації навчального процесу при вивченні іноземної мови / Н. М. Плаксіна. - С .219-222 Баюл, Т. П. Форми і методи контролю знань студентів в умовах сучасних навчальних технологій / Т. П. Баюл, Л. Т. Степанкова. - С .222-232 Сизов, В. В. Електронні технології в навчальному процесі / В. В. Сизов. - С .232--238 Костяєва, К. П. Юридична клініка як форма практичного навчання студентів-правовиків / К. П. Костяєва. - С .238-245
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Викладання екології Комп’ютерні засоби навчання Технології навчання Інформаційні технології Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ОІУ/2006/9/1 Журнал 2006р. т.9 N 1 Білецький, В. Схід України в інтегративних процесах сучасного державотворення / В. Білецький. - С.7-20 Андрос, Є. Українські селяни: цілковита безвихідь і проблиски надії / Є. Андрос. - С.21-31 Сурмін, Ю. Метод аналізу ситуацій (case studi) та його навчальні можливості / Ю. Сурмін. - С.32-50 Пивоварова, О. Аналіз деяких особливостей діяльності вищих навчальних закладів США / О. Пивоварова, О. Романовський. - С.51-60 Калініна, Л. Автоматизована система управління "Школа": моделювання і технологія використання / Л. Калініна. - С.61-70 Тимошко, Г. Про деякі аспекти підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу до управління якістю освіти / Г. Тимошко. - С.71-77 Мудрік, В. Функції педагогічного управління фізичним вихованням студентів / В. Мудрік. - С.78-83 Федько, А. Якість освіти як об’єкт управління / А. Федько, Ю. Федько. - С.84-87 Корнєєва, Л. Якість освітніх послуг з позицій міжнародних стандартів серії ISO 9000:2000 / Л. Корнєєва, М. Сіницький. - С.87-90 Бабкіна, О. Проблеми підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті болонських реформ / О. Бабкіна. - С.91-94 Островерхова, Н. Морфологія аналізу якості уроку / Н. Островерхова. - С.95-102 Фатєєва, Е. Особливості управління навчальним процесом у центрі довузівської підготовки / Е. Фатєєва. - С.103-110 Липова, Л. Профільне навчання: до питання становлення / Л. Липова, В. Малишева. - С.111-116 Кнорр, Н. Технологія оцінювання ефективності функціонування обласного ліцею / Н. Кнорр. - С.117-122 Роджерс, К. Діалог з проблемами зла і злої поведінки / К. Роджерс, Р. Мей. - С.123-136 Ельбрехт, О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача / О. Ельбрехт. - С.137-144 Морс, Д. Пропущена ланка між теорією доброчесності та етикою бізнесу / Д. Морс. - С.145-155 Александров, В. Освітня послуга: суть та моделі якості / В. Александров. - С.156-164 Струк, Н. Загальноосвітня школа в нових умовах господарювання / Н. Струк, В. Курець. - С.165-168 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Федько, А. Якість освіти як об’єкт управління [Текст] / А. Федько, Ю. Федько> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, N1. - С. 84-87 Рубрики: якість освіти Кл.слова (ненормовані): УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ Дод.точки доступу: Федько, Ю. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |