Шифр: ВМДЗ/2013/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 12
Зміст:
Попова, Юлія. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова. - С.4-8.
Левченко, Лідія. Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами / Л. Левченко. - С.9-12.
Кирманова, Наталія. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості / Н. Кирманова. - С.13-16.
Кульчиковська, Тамара. Формування духовності дошкільників засобами мистецтва / Т. Кульчиковська. - С.17-20 : фотогр.
Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова. - С.21-28.
Плотниченко, Юлія. Ляльковий театр руками дітей / Ю. Плотниченко. - С.29-32.
Путіліна, Альона. Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей / А. Путіліна, С. Постнікова. - С.33-38 : фотогр.
Швайгерт, Наталія. Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі / Н. Швайгерт. - С.39-43 : фотогр.
Сахно, Світлана. Професійна складова образу Я дошкільника / С. Сахно, І. Єршова. - С.44-48 : фотогр.
Мінченко, Тетяна. Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами / Т. Мінченко. - С.49-51 : фотогр.
Варфоломєєва, Тетяна. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення / Т. Варфоломєєва, К. Шрамко. - С.52-56 : фотогр.
Білоус, Світлана. Дитячий садок і сім’я - єдиний простір дитинства / С. Білоус. - С.57-60 : фотогр.
Заповіді для мами й тата. - С.61.
Донська, Галина. Весняна казка : музична казка для дітей старшого дошкільного віку / Г. Донська. - С.64-68.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.100.5
Ф 80


    Фортунатова, Марина.
    Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 12. - С. 21-28.
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
театр етичних мініатюр -- театральна діяльність -- розвиток особистості -- моральні норми -- етичні уявлення -- театралізована вистава -- інсценізація художніх творів -- психологічні етюди -- гра-драматизація -- дошкільники
Анотація: У статті розглянуто проблему духовно-морального розвитку дітей дошкільного віку в результаті залучення їх до театральної діяльності. Підкреслено, що важливе значення у становленні особистості дитини відіграє інсценізація етичних мініатюр з дитячої жудожньої літератури. Розкрито зміст технології театру етичних мініатюр, висвітлено систему його діяльності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВМДЗ/2020/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 7
Зміст:
Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11.
Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12.
Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13.
Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17.
Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20.
Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24.
Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26.
Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32.
Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37.
Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40.
Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42.
Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43.
Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46.
Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52.
Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57.
Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Фортунатова, Марина.
    Увага, малюки: як оптимізувати розвиток [Текст] / М. Фортунатова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 32-37.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвивальне середовище
Кл.слова (ненормовані):
розвивальна робота з дітьми раннього віку -- мовленнєва діяльність дошкільника -- мислення дошкільника -- моторна активність -- ігри


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/3/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 3/4
Зміст:
Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9.
Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13.
Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16.
Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18.
План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20.
Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22.
Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23.
Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24.
Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25.
Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30.
Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32.
Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35.
Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39.
Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44.
Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51.
Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54.
Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58.
Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59.
Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60.
Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Фортунатова, Марина.
    Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів [Текст] / М. Фортунатова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 54-58.
Рубрики: Дошкільна освіта--розумовий розвиток дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
безстресовий освітній процес -- перенавантаження дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)