> Шифр: РШ/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Коцур, Віктор. Наукова, освітня, просвітницька місія університету / В. Коцур. - С.3-9. Рик, Сергій. Педагогічна міфологія в українському просторі / С. Рик. - С.10-17. - Бібліогр.: 8 назв. Хомич, Валерій. Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич. - С.18-22. - Бібліогр.: 4 назви. Шапран, Ольга. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран. - С.23-27. - Бібліогр.: 9 назв. Онищенко, Наталія. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко. - С.28-33. - Бібліогр.: 5 назв. Смірнова, Наталія. Реалізація міжнародних гуманітарних проектів у педагогічному університеті / Н. Смірнова, Л. Яценко. - С.34-37. Токмань, Ганна. Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань. - С.38-42. - Бібліогр.: 6 назв. Шапран, Юрій. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назви. Троценко, Валерій. Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко. - С.47-50. - Бібліогр.: 6 назв. Гончаренко, Олексій. Формування конкурентоспроможного фахівця із спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька. - С.51-55. - Бібліогр.: 6 назв. Кредо її життя - зробити так, щоб світ довкола став кращим. - С.55. Носаченко, Тетяна. Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко. - С.56-59. - Бібліогр.: 5 назв. Коцур, Надія. Формування здоров’язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур. - С.60-65. - Бібліогр.: 10 назв. : рис. Миколаєнко, Андрій . Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук. - С.66-70. - Бібліогр.: 9 назв. Лохвицька, Любов. Психолого-педагогічна підготовка фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька. - С.70-74. - Бібліогр.: 7 назв. Розсоха, Антоніна. Педагогічні погляди та освітня діяльність М. К. Маккавейського / А. Розсоха, О. Хмельницька. - С.75-79. - Бібліогр.: 15. назв. Потапенко, Олександр. Дві матері / О. Потапенко. - С.80. Гаврилюк, Ніна. Кладезь знань / Н. Гаврилюк. - С.80. Нагайко, Тарас. Пам’яті патріарха музейної справи / Т. Нагайко. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Шапран, Юрій. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 42-46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів біології--формування професійної компетентності Підготовка майбутніх вчителів біології--особистісно орієнтовані технології Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): вчителі біології -- професійна компетентність -- ключові компетенції -- особистісно орієнтовані технології -- проблемне навчання -- проблемні ситуації Анотація: У статті висвітлюються питання формування професійної компетентності майбутніх вчителів біології у процесі використання проблемного навчання як особистісно орієнтованої педагогічної технології, запропоновано різні види проблемних ситуацій з урахуванням специфіки організаційних форм навчання у вищій школі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: РШ/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Бех, Іван. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Сисоєва, Світлана. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Бібліогр.: 15 назв. Редько, Валерій. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20. Пасічник, Олександр. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Бібліогр.: 20 назв. Онопрієнко, Володимир. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Бібліогр.: 15 назв. Цвєткова, Ганна. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Бібліогр.: 7 назв. Шапран, Юрій. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Бібліогр.: 14 назв. Прокоф’єва, Марина. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва ; М. Прокоф’єва. - С.44-48. - Бібліогр.: 9 назв. Набока, Ольга. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Бібліогр.: 8 назв. Кравченко, Олена. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Бібліогр.: 7 назв. Піддубна, Олена. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : (кінець XVIII - перша половина XX ст.) / О. Піддубна. - С.57-61. - Бібліогр.: 15 назв. Практичний педагогічний марафон : V Міжнародні та ХІХ Всеукраїнські педагогічні читання "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: здоров’я через освіту". - С.62-64. Дубасенюк, Олександр. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71. ХІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри". - С.72. Корпанюк, Микола. Гідне продовження вітчизняної сковородіани : презентація посібника "Наш першорозум: Вивчення творчості Г. Сковороди в школах, ліцеях, гімназіях, коледжах" / М. Корпанюк, О. Волочай. - С.73-74. Брижак, Петро. Невичерпність краси земної - на вишитих полотнах / П. Брижак. - С.75. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 24 Шапран, Юрій Петрович. Теоретичні і методичні засади формування професійної компетенції майбутніх учителів біології [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. П. Шапран ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2014. - 40 с. -
РУБ 74 Рубрики: Майбутні вчителі біології підготовка вчителів біології Професійна компетентність педагога Кафедра біології автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність учителя Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: РШ/2018/3/4 Журнал 2018р. N 3/4 Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація освіти: шлях України до себе в європейському цивілізаційному просторі / В. Коцур. - С.3-7. Ляшенко, Олександр. На шляху до Нової української школи / О. Ляшенко. - С.8-10. Рик, Сергій. Педагогічні аспекти екологічної етики: європейські традиції та український досвід "EcoBRU" / С. Рик. - С.11-17. Шапран, Ольга. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках / О. Шапран, Ю. Шапран. - С.18-22. Носаченко, Тетяна. Мистецька діяльність у контексті профорієнтаційної роботи педагогічного факультету / Т. Носаченко. - С.23-26. Коцур, Надія. Психосоматичне здоров’я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Коцур, С. Горденко, К. Варивода. - С.27-35. Троценко, Валерій. Вплив фізичних вправ на емоційний стан дітей старшого дошкільного віку / В. Троценко. - С.36-40. Різник, Любов. Організація здоров’яспрямованої діяльності закладу освіти / Л. Різник. - С.41-44. Васенко, Валентина. Проблема наступності графічної підготовки учнів / В. Васенко, В. Васенко. - С.45-49. Свириденко, Оксана. Епістолярні джерела вивчення творчості Олекси Стороженка / О. Свириденко. - С.50-54. Лохвицька, Любов. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти: історична ретроспектива і напрями модернізації на сучасному етапі / Л. Лохвицька. - С.55-59. Шимченко, Людмила. Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя в контексті ідей педагогічної майстерності / Л. Шимченко. - С.60-63. Андреєва, Тамара. Виховання ціннісного ставлення до предметного довкілля у дітей дошкільного віку / Т. Андреєва. - С.64-66. Хомич, Валерій. Реформування української школи: уроки вітчизняного досвіду (1917-1930) / В. Хомич. - С.67-71. Коцур, Сабіна. Особливості системи вищої освіти Австрії / С. Коцур. - С.72-75. Учений, дидакт, практик : до ювілею Бориса Чернова. - С.76-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шапран, Ольга. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках [Текст] / О. Шапран, Ю. Шапран> // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 18-22. Рубрики: Вища освіта--навчальний процес--стратегії навчання Кл.слова (ненормовані): стратегії навчання -- технології навчання -- конвенціональні рамки -- навчальна автономія -- стратегія навчання у ВНЗ Дод.точки доступу: Шапран, Юрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |