Шульга, Людмила До духовності через образотворче мистецтво [Текст] / Людмила Шульга> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): виховання засобами образотворчого мистецтва -- бесіда за картиною -- формування духовної культури Анотація: В статті йдеться про ознайомлення дітей з шедеврами живопису. Подано приклад бесіди за картиною "Березовий гай" Архипа Куїнджі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шульга, Людмила Дошкільнята малюють зиму. Використання нетрадиційних технік у дитячій образотворчості [Текст] / Людмила Шульга> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 9-14 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей Кл.слова (ненормовані): розвиток творчих здібностей -- малювання в нетрадиційних техніках -- створення композицій -- малювання крупами -- малювання макаронними виробами -- малювання відбитками долоней -- малювання сіллю -- техніка дудлінгу -- пальчиковий живопис Анотація: "Прагнення виразити себе у творчості властиве кожній дитині. І завдання педагога - допомогти малятам реалізувати його, зокрема розкривши "художній потенціал" традиційних і підручних засобів - від фарб і пензликів до пластикового посуду й макаронних виробів. Детальний огляд нетрадиційних технік образотворчості та можливостей їх використання в роботі з дошкільнятами пропонує авторка." Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/2 Журнал 2022р. N 2 Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10. Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15. Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16. План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18. Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21. Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25. Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28. Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31. Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36. Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41. Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47. Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54. Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58. Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60. Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини [Текст] / О. Байєр, Л. Шульга> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 4-10. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Кл.слова (ненормовані): мистецько-творчої компетентності дитини -- музична діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- театралізована діяльність Дод.точки доступу: Шульга, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |