Шульга, Людмила
    До духовності через образотворче мистецтво [Текст] / Людмила Шульга // Дошкільне виховання. - 2013. - № 9. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
   Дошкільне виховання--естетичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
виховання засобами образотворчого мистецтва -- бесіда за картиною -- формування духовної культури
Анотація: В статті йдеться про ознайомлення дітей з шедеврами живопису. Подано приклад бесіди за картиною "Березовий гай" Архипа Куїнджі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шульга, Людмила
    Дошкільнята малюють зиму. Використання нетрадиційних технік у дитячій образотворчості [Текст] / Людмила Шульга // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 9-14 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей
Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчих здібностей -- малювання в нетрадиційних техніках -- створення композицій -- малювання крупами -- малювання макаронними виробами -- малювання відбитками долоней -- малювання сіллю -- техніка дудлінгу -- пальчиковий живопис
Анотація: "Прагнення виразити себе у творчості властиве кожній дитині. І завдання педагога - допомогти малятам реалізувати його, зокрема розкривши "художній потенціал" традиційних і підручних засобів - від фарб і пензликів до пластикового посуду й макаронних виробів. Детальний огляд нетрадиційних технік образотворчості та можливостей їх використання в роботі з дошкільнятами пропонує авторка."


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 2
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10.
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15.
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16.
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18.
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21.
Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25.
Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26.
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28.
Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31.
Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36.
Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41.
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47.
Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54.
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58.
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60.
Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Байєр, Ольга.
    Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини [Текст] / О. Байєр, Л. Шульга // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 4-10.
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
мистецько-творчої компетентності дитини -- музична діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- театралізована діяльність


Дод.точки доступу:
Шульга, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)