Байєр, Ольга
    Відеосемінари для батьків: сучасно, доступно, ефективно [Текст] / Ольга Байєр // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба--робота серед батьків
Кл.слова (ненормовані):
психологічна компетентність батьків -- психолого-педагогічна просвіта батьків -- психологічна служба в ДНЗ
Анотація: Про нові форми (відеосемінари) роботи психологічної служби в дитсадку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПУДЗ/2018/11
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. Державна служба якості освіти України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Ремажевська, Віра. Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти / В. Ремажевська. - С.34-40.
Байєр, Ольга. Організація розвивального середовища ігрової кімнати : тримаємо на контролі / О. Байєр. - С.42-44.
Арсененко, Віталій. Евакуаційні шляхи та виходи : перевіряємо на відповідність нормам / В. Арсененко. - С.45-48.
Ільєнко, Валентина. Створюємо та облаштовуємо зимовий сад у закладі освіти / В. Ільєнко. - С.60-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Байєр, Ольга.
    Організація розвивального середовища ігрової кімнати [Текст] : тримаємо на контролі / О. Байєр // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 42-44.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрова кімната
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- ігрова кімната


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2021/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6.
Плекаємо особистість дошкільника. - С.7.
Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12.
Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15.
План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19.
Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22.
Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28.
Типові професійні деформації педагогів. - С.29.
Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30.
Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36.
Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37.
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41.
Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43.
Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46.
Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47.
Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51.
Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53.
Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57.
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59.
Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Піроженко, Тамара.
    Як формувати особистісну компетентність дитини [Текст] / Т. Піроженко, О. Байєр // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 4-6.
Рубрики: Дошкільний вік--особистісна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток дошкільника -- куточок приналежності -- ранкові зустрічі


Дод.точки доступу:
Байєр, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 1
Зміст:
Байєр, Ольга. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.4-9.
Листок експертного оцінювання рівня мовленнєвого розвитку дитини. - С.10-12.
Гавриш, Наталія. Організовуємо освітню роботу з дітьми на основі літературного тексту / Н. Гавриш. - С.13-18.
Робота з літературними творами: три прийоми. - С.19-21.
План реалізації річного завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників. - С.22-23.
Савінова, Наталія. Атестаційний лист: як офрмити та що зазначити / Н. Савінова. - С.24-30.
Савінова, Наталія. Як скласти характеристику на педагога / Н. Савінова. - С.31-33.
Права педагога під час атестації. - С.34.
Вимоги до документів про підвищення кваліфікації педагогів. - С.35.
Кожелупенко, Тетяна. Педагогічний батл: прокачуємо професійну майстерність / Т. Кожелупенко. - С.36-40.
Карабаєва, Ірина. Як організувати роботу з гіперактивною дитиною / І. Карабаєва. - С.41-43.
У групі гіперактивна дитина: вісім правил для вихователя. - С.44-45.
Ігри для роботи з гіперактивними дітьми. - С.46-47.
Сварковська, Ліна. Професійний портрет інструктора з фізкультури / Л. Сварковська. - С.48-50.
Бондар, Лариса. Система фізкультурно-оздоровлювальної роботи в дитячому садку: досвід практиків / Л. Бондар, О. Баран. - С.51-55.
Васильєва, Світлана. Фізкультура для малюків: рухові завдання й тематичний план / С. Васильєва, Л. Мацюк. - С.56-59.
Вісім рухливих ігор для дітей раннього віку. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Байєр, Ольга.
    Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини [Текст] / О. Байєр, Н. Погрібняк // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 1. - С. 4-9.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток дитини -- вікові можливості дитини -- метод експертної оцінки


Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 2
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10.
Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15.
Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16.
План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18.
Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21.
Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25.
Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26.
Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28.
Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31.
Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36.
Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41.
Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47.
Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54.
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58.
Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60.
Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Байєр, Ольга.
    Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини [Текст] / О. Байєр, Л. Шульга // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 4-10.
Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
мистецько-творчої компетентності дитини -- музична діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- театралізована діяльність


Дод.точки доступу:
Шульга, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/3/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 3/4
Зміст:
Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9.
Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13.
Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16.
Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18.
План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20.
Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22.
Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23.
Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24.
Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25.
Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30.
Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32.
Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35.
Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39.
Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44.
Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51.
Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54.
Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58.
Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59.
Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60.
Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/5/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 5/6
Зміст:
Гавриш, Наталія. Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8.
План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу. - С.8-10.
Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми. - С.10-12.
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку / С. Бадер. - С.12-16.
Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.16-21.
Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику. - С.21-25.
Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми / С. Бадер. - С.25-29.
Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів. - С.29-32.
Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів. - С.32-35.
Сварковська, Ліна. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою / Л. Сварковська. - С.35-38.
Сварковська, Ліна. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі / Л. Сварковська. - С.38-42.
Що врахувати під час добору рухливих ігор. - С.42-43.
Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам / Т. Гурковська. - С.43-46.
Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу. - С.46-48.
Лісіна, Дар’я. Методична робота на власному сайті / Д. Лісіна. - С.48-52.
Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей. - С.52-56.
Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми. - С.56-57.
Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті / Н. Савінова. - С.57-61.
Губрій, Інна. Щенячий патруль в гостях у малят / І. Губрій. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Байєр, Ольга.
    Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання [Текст] / О. Байєр, Г. Григоренко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 25-30.
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
ігрова компетентність дошкільників -- моніторинг в дошкільній освіті -- оцінювання дошкільнят


Дод.точки доступу:
Григоренко, Галина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Байєр, Ольга.
    Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання [Текст] / О. Байєр, Н. Погрібняк // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 16-21.
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
природничо-екологічна компетентність дошкільників -- екологічне виховання дошкільників -- оцінювання дошкільників


Дод.точки доступу:
Погрібняк, Ніна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)