> Шифр: ОД1/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Яремчук, Н. Я. Знайомимося з системою освіти в Німеччині / Н. Я. Яремчук. - С.38-44 Коган, И. М. Игра и игрушки. Зачем нужна игра? / И. М. Коган. - С.45-52 Щорс, В. В. Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини / В. В. Щорс. - С.53-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щорс, В. В. Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини [Текст] / В. В. Щорс> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N3. - С. 53-61 Рубрики: обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Професійне зростання вчителя. Урок 20 [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії". - Зміст: Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя / С. В. Добровольска. Комплексний підхід до формування професійної компетентності педагогів / А. А. Сухорукова. Система роботи з вивчення та творчого впровадження передового педагогічного досвіду / Р. А. Полєшко, В. В. Щорс. Підвищення професійної компетентності педагогів / В. Г. Серган. Рубрики: Професійна майстерність педагога Професійна компетентність педагога Передовий педагогічний досвід професійне зростання Кл.слова (ненормовані): трансформація педагогічної ідеї в технологію -- мотиваційно-стимулююча функція управління -- пошуково-дослідницька діяльність -- творче впровадження досвіду Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Навчання дітей з особливими потребами : урок 21. Ч. 2 [Текст]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - вкладка "Педагогічна академія пані Софії". - С. 16 (1-16). - Зміст: Фромування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу / В. В. Щорс. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева. Рубрики: Діти з особливими потребами освіта інклюзивна гуманізація освіти Кл.слова (ненормовані): навчання дітей з розладами зору -- навчання дітей з розладами слуху -- навчання дітей із затримкою психічного розвитку -- навчання дітей з розладами мовлення -- особливості навчання дитини-лівші Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВУМЛ-1/2011/32 Журнал 2011р. N 32 Козир, М. В. Формування комунікативних умінь учня: навчаємо аргументації / М. В. Козир. - С.2-6 Захарова, О. В. Самоосвітня компетенція учнів: теорія й практика / О. В. Захарова. - С.7-15 Серебрянська, І. М. "Тривожно зорі в душу заглядають..." (мовний образ зорі в українській прозі) / І. М. Серебрянська. - С.34-37 Щорс, В. В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу / В. В. Щорс. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/2-20/5 Туріщева, Л. В. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/6-20/16 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 15 Навчання дітей з особливими потребами [Текст] : урок 21. Ч. 2> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2011. - N 22. - Вкладка "Педагогічна академія Пані Софії". . - Зміст: Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу / В. В. Щорс. Особливості навчання учнів з особливими потребами / Л. В. Туріщева. Рубрики: Діти з особливими потребами Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щорс, В. В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу [Текст] / В. В. Щорс> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 32. - Вкладка "Педагогічна академія пані Софії" на С. 20/2-20/5 Рубрики: Діти з особливими потребами навчально-виховний процес Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): гуманне ставлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПП/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук. - С.1-5. Малкова, Е. Е. Подростковій период формирования личности как фундаментальная проблема науки и практики / Е. Е. Малкова, А. А. Наумова. - С.29-37. Булгакова, О. М. Профилактика агрессивного поведения подростков / О. М. Булгакова, Н. Ф. Врачинская. - С.38-40. Гайворонюк, Н. А. Особенности работы с детьми с ограниченными возможностями / Н. А. Гайворонюк. - С.41-45. Горбунова, В. В. Ціннісно-рольова реконструкція особистісної проблематики / В. В. Горбунова. - С.46-50. Щорс, В. В. Тренінг підвищення психологічної культури творчо орієнтованих дітей / В. В. Щорс. - С.51-62. Оверченко, А. І. Подолання сором’язливості в осіб юнацького віку за допомогою соціально-психологічного тренінгу / А. І. Оверченко. - С.63-70. Сахарова, Н. П. Использование оздоровительных методик в процессе психогигиенического воспитания учащихся начальных классов / Н. П. Сахарова, Э. Ф. Тарасенко. - С.71-76. Губенко, Р. М. Індивідуальні особливості спрймання поетичного образу старшокласниками / Р. М. Губенко. - С.77-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щорс, В. В. Тренінг підвищення психологічної культури творчо орієнтованих дітей [Текст] / В. В. Щорс> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 51-62. Рубрики: тренінги психологічні Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): психологічна культура -- творчо орієнтовані діти -- обдарованість учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Кокун, О. М. Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології / О. М. Кокун. - С.1-5. - Библиогр. в конце ст. Егорченко, С. П. Взаимосвязь самооценки и эмоциональной зависимости с развитием аддиктивных заболеваний / С. П. Егорченко. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів / І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець. - С.9-13 Гаврилькевич, В. К. Структура психологічних захистів у дорослих із ішемічною хворобою серця / В. К. Гаврилькевич. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст. Колісник, О. П. Українська духовна революція як перемога українського духу над українським матеріалізмом / О. П. Колісник. - С.19-22. - Библиогр. в конце ст. Ляльчук, Г. Соціальні уявлення про трансформації сучасної української сім’ї / Г. Ляльчук. - С.22-25 Корнілова, В. В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці / В. В. Корнілова. - С.25-34. - Библиогр. в конце ст. Щорс, В. В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників / В. В. Щорс. - С.34-47. - Библиогр. в конце ст. Забаровська, С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів / С. М. Забаровська. - С.47-59. - Библиогр. в конце ст. Шопіна, М. О. Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків / М. О. Шопіна. - С.60-72 Губенко, О. В. Проблема політико-психологічних циклів розвитку суспільства. Три хвилі державної управлінської еліти / О. В. Губенко. - С.73-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щорс, В. В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників [Текст] / В. В. Щорс> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 34-47. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Гуманістичне виховання--старшокласники Волонтерська робота Тренінги психологічні--старшокласники--волонтерство Кл.слова (ненормовані): гуманізація -- гуманізм -- волонтерство -- волонтер Анотація: У статті представлена провідна форма гуманістичного виховання старшокласників - волонтерство. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/5 Журнал 2014р. N 5 Старинська, О. В. Формування інтелектуальної ініціативності молодших школярів / О. В. Старинська. - С.1-12 Малихіна, Т. П. Аморальні вчинки підлітків: сутність, характерні особливості, шляхи запобігання / Т. П. Малихіна. - С.12-22 Базика, Є. Л. Стан прокрастинації як чинник, який пргнічує формування успішної особистості студента: результати дослідження / Є. Л. Базика. - С.23-30 Кашнарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків / Л. Р. Кашнарьова. - С.30-41 Павлик, Н. В. Програма інноваційного психологічного спецкурсу: "Гармонізація характеру в юнацькому віці" / Н. В. Павлик. - С.42-56 Щорс, В. В. Деякі засоби формування правової моделі поведінки старшокласника / В. В. Щорс. - С.56-59 Пасічник, Н. О. Консультація з елементами тренінгової роботи для вчителів початкових класів "Особливості роботи з повільними дітьми" / Н. О. Пасічник. - С.59-65 Шастко, І. М. Тренінг підвищення рівня впевненості у дівчат юнацького віку / І. М. Шастко. - С.65-68 Смольська, Л. М. Інтелігентність - показник сучасного професіоналізму вчителя / Л. М. Смольська. - С.68-71 Музика, О. О. Особливості застосування методики "Профіль латеральної організації мозку" у роботі психолога / О. О. Музика, А. В. Шаюк. - С.72-75 Калошин, В. Ф. Практика добрословия / В. Ф. Калошин. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щорс, В. В. Деякі засоби формування правової моделі поведінки старшокласника [Текст] / В. В. Щорс> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 56-59 Рубрики: Психологія старшокласника--правопорушення Кл.слова (ненормовані): ігрові методи -- соціально-психологічний тренінг -- правопорушення -- профілактика правопорушень Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Щербина, Л. Ф. Психологічна практика в світлі постнекласичних наукових теорій / Л. Ф. Щербина. - С.1-4 Бадалова, М. В. Смысловые ориентиры профессионального мышления практического психолога: интеллектуальная организация проблемного поля клиента и выбор средств решения консультативных задач / М. В. Бадалова. - С.5-11 Забаровська, С. М. Програма просвітницького тренінгу з попередження професійної деформації педагогічних працівників "Профес-і-я" / С. М. Забаровська. - С.11-15 Яцюрик, А. О. Тест на визначення творчих здібностей Хорста Зіверта (авторський переклад на українську мову) / А. О. Яцюрик. - С.16-20 Матвієнко, Т. В. Правовиховна діяльність соціального педагога в навчальному закладі / Т. В. Матвієнко, А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.20-27 Плющ, А. Н. Содержательная валидность психосемантических методик в политической психологии / А. Н. Плющ. - С.25-32 Баер, Удо. Применение проективных техник при коррекции межличностных отношений / У. Баер. - С.32-40 Шебанова, В. И. Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты" / В. И. Шебанова. - С.40-59 Рєпнова, Т. П. Подолання наслідків впливу екстримальних умов на поведінку старших підлітків / Т. П. Рєпнова. - С.59-63 Никитина, Т. И. К вопросу о задачах экстренной психологической помощи / Т. И. Никитина. - С.63-68 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвієнко, Т. В. Правовиховна діяльність соціального педагога в навчальному закладі [Текст] / Т. В. Матвієнко, А. Л. Полударова, В. В. Щорс> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 20-27 Рубрики: Соціальний педагог--правовиховна діяльність Кл.слова (ненормовані): соціальний педагог -- правовиховна діяльність педагога -- омбудсмен -- дитячий омбудсмен -- права дитини -- правовий захист дітей Дод.точки доступу: Полударова, А. Л.; Щорс, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Богоявленская, Д. Б. Сложность проблемы определения одаренности / Д. Б. Богоявленская. - С.2-10. - Бібліогр. у кінці ст. Заика, Е. В. Школа-интернат для одаренных старшеклассников: принципы и опыт работы / Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин. - С.11-18. - Бібліогр. у кінці ст. Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров’я" (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї) / А. Л. Полударова, В. В. Щорс. - С.19-29 Гісь, О. М. Інноваційні підручник та робочий зошит з математики для першого класу / О. М. Гісь. - С.30-39 Давиденко, Н. М. Проведення туристсько-краєзнавчого зльоту школярів: програма заходу та методичні рекомендації : на прикладі VIII туристсько-краєзнавчого зльоту школярів "Іскри дружби" Дніпровського району м. Києва, присвяченого 70-річчю визволення України від німецько-фашистських загарбників та Міжнародному дню туризму / Н. М. Давиденко. - С.40-44 Лузін, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. Лузін, Ю. М. Мазур. - С.45-55 Остапчук, О. М. Моніторинг конкурентоздатності загальноосвітніх навчальних закладів: кількісні показники / О. М. Остапчук. - С.56-58 Калошин, В. Ф. Співпраця з дитиною - найефективніший засіб виховання / В. Ф. Калошин. - С.59-63 Непрості сірники (для дітей з семи років). - С.64-66 Видаш, В. Казка / В. Видаш. - С.67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 53 Полударова, А. Л. "Дорослішай на здоров’я" (проведення тижня соціальної підтримки в ліцеї) [Текст] / А. Л. Полударова, В. В. Щорс> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 9. - С. 19-29 Рубрики: Соціальний педагог--батьки--сімейне виховання Соціальний педагог--робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): план тижня соціальної підтримки -- тиждень соціальної підтримки -- робота з батьками Дод.точки доступу: Щорс, В.В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2019/19/21 Журнал 2019р. N 19/21 Ребенок, Л. А. Мотивація навчальної та творчої діяльності учнів / Л. А. Ребенок. - С.2-21. Мокрогуз, О. П. Уроки "Історія України". 11 клас / О. П. Мокрогуз. - С.23-28. Морозова, Н. М. Уроки "Всесвітня історія". 11 клас / Н. М. Морозова. - С.29-36. Гриценко, А. П. Уроки пропедевтичного курсу "Вступ до історії". 5 клас / А. П. Гриценко, В. М. Рубленко. - С.37-42. Дініц, О. В. Синхроністична таблиця (давня та середньовічна історія України до 1569 р.) / О. В. Дініц. - С.43-58. 10 головних відмінностей між Китаєм та Японією. - С.59-61. Цікаві факти про самураїв, які замовчують. - С.62-63. Шурхало, Дмитро. Петро Дорошенко: від гетьмана обох берегів Дніпра до Вятського воєводи / Д. Шурхало, А. Саковська. - С.64-65. Мазур, Євгенія. Гетьманський переворот / Є. Мазур. - С.66-68. Данько, Ю. В. "Новий курс" Ф. Д. Рузвельта : всесвітня історія. 10 клас / Ю. В. Данько. - С.69-71. Небрат, Є. В. Виникнення запорозького козацтва та Запорозької Січі. Запорозька Січ - козацька республіка : історія України. 8 клас / Є. В. Небрат. - С.72-76. Шешеня, Р. М. Переяславська Рада : історія України. 8 клас / Р. М. Шешеня. - С.77-79. Бондарь, О. М. Утворення Галицько-Волинської держави : історія України. 7 клас / О. М. Бондарь. - С.80-82. Писаренко, А. Д. Соціальний проект "Формування правової свідомості дітей" / А. Д. Писаренко, В. В. Щорс. - С.83-87. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 34 Писаренко, А. Д. Соціальний проект "Формування правової свідомості дітей" [Текст] / А. Д. Писаренко, В. В. Щорс> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 19/21. - С. 83-87.
Кл.слова (ненормовані): правова свідомість дітей -- культура поведінки учнів -- формування правової культури -- соціальний проект Дод.точки доступу: Щорс, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |