> Шифр: Умлш-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33. Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41. Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46. Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61. Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 14-20. Рубрики: викладання української мови в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): вправи -- завдання -- соціокультурний аспект Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Я 75 Ярмолюк, Алла Володимирівна. Формування в учнів 5-х класів умінь редагувати власні письмові висловлювання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02 - теорія та методика навчання (українська мова) / А. В. Ярмолюк ; Ін-т педагогіки НАПН України. - : ІП НАПН України, 2012. - 20 с. -
РУБ 81 Дод.точки доступу: Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: Умлш-1/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Шуневич, Оксана. Розвиток емоційного інтелекту учнів: лінгводидактичний аспект / О. Шуневич. - С.2-7. Ярмолюк, Алла. Проблема формування синтаксичної компетентності учнів 9-х класів на уроках української мови / А. Ярмолюк. - С.7-11. Ладоня, Катерина. Формування пунктуаційної компетентності учнів 8 класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.12-15. Галаєвська, Людмила. Методи активного навчання української мови в школі : на матеріалі синтаксису й пунктуації / Л. Галаєвська. - С.16-21. Албул, Ольга. Поняття мовна мода як соціо-й лінгвокультурна категорія / О. Албул. - С.22-26. Вертій, Олексій. Іван Франко і формування національної громадянської та суспільно-політичної позиції українців / О. Вертій. - С.27-33. Яновицька, Наталія. Проект навчальної програми з української мови для 5 класу шкіл з національними мовами навчання / Н. Яновицька, О. Петрук. - С.34-42. Кохно, Тетяна. Особливості вивчення української літератури у 5-му класі шкіл з національними мовами навчання. Інноваційний аспект / Т. Кохно. - С.43-46. Джабраїлов, Інтигам. Роль професора Олександра Васильовича Багрія в історії педагогіки / І. Джабраїлов. - С.47-49. Прогонна, Л. Тестові завдання з української літератури (ЗНО 2017 - за нововведеними творами) / Л. Прогонна, Л. Тараненко, Г. Муковська. - С.50-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, Алла. Проблема формування синтаксичної компетентності учнів 9-х класів на уроках української мови [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 7-11. Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--синтаксис Кл.слова (ненормовані): синтаксична компетентність -- особистісно орієнтований підхід -- текстоцентричний підхід -- конструктивні вправи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв. Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв. Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв. Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв. Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв. Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви. Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв. Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52. Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59. Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62. Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- компетентна мовна особистість -- синтаксична компетентність -- соціокультурний підхід -- 9 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/3 Журнал 2017р. N 3 Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6. Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом’як. - С.7-12. Пентилюк, Марія. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19. Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24. Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31. Корицька, Галина. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35. Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43. Вертій, Олексій. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть / О. Вертій. - С.44-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 36-39.
Кл.слова (ненормовані): текстоцентричний підхід -- навчальний текст -- мовна особистість -- синтаксична компетентність -- комплексні вправи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Ярмолюк, Алла. Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) / А. Ярмолюк. - С.2-11. Українська мова 5-9 класи (8-9 класи) : програма для загальноосвітніх навчальних закладів. - С.12-31. Бондаренко, Юрій Іванович. Контроль, корекція і застосування літературних знань та вмінь / Ю. І. Бондаренко. - С.32-36. Степаченко, Олена. Потенціал української літератури - основа формування духовності учнів / О. Степаченко. - С.41-43. Усатенко, Тамара. Горизонт нової української школи : компетентність “спілкування державною (і рідною у разі відмінногсті) мовами” / Т. Усатенко. - С.37-40. Бондарчук, Катерина. Зовнішнє незалежне оцінювання як форма моніторингу компетентностей з української мови та літератури / К. Бондарчук. - С.44-48. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ярмолюк, Алла. Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 2-11. Рубрики: Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): навчання синтаксису -- складне речення -- комплексні вправи -- компетентнісно орієнтовані завдання -- мотивація -- рефлексія Анотація: В кінці статті презентовано розділ підручника “Складне речення. Складносурядне речення”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |