> Шифр: Умлш-1/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Шелехова, Г. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.4-7 Новосьолова, В. Використання сучасних методів, прийомів та засобів навчання на уроках лексикології / В. Новосьолова. - С.8-18 Ярмолюк, А. Перспективи розвитку вмінь удосконалювати власне писемне мовлення / А. Ярмолюк. - С.19-21 Шевченко, З. Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури / З. Шевченко. - С.27-29 Савчук, Н. До проблеми наукової рефлексії навчальної літературної гри / Н. Савчук. - С.30-35 Янчук, І. Ідейно-художній аналіз поеми Лесі Українки "Давня казка" (8 клас) / І. Янчук. - С.48-49 Ткачук, М. Наративна своєрідність прозових творів Юрія Федьковича / М. Ткачук. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ярмолюк, А. Перспективи розвитку вмінь удосконалювати власне писемне мовлення [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 19-21 Рубрики: мовлення писемне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Федорчук, Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Т. Федорчук. - С.18-23. Шелехова, Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.24-27. Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови / А. Ярмолюк. - С.28-33. Косянчук, С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / С. Косянчук. - С.34-39. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько. - С.40-45. Бикова, Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури / Т. Бикова. - С.46-49. Ігнатенко, Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра / Е. Ігнатенко. - С.52-54. Гудзик, І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність / І. Гудзик. - С.55-58. Міхно, О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша / О. Міхно. - С.59-60. Плетньова, Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / Л. Плетньова. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ярмолюк, А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N4. - С. 28-33. Рубрики: Викладання української мови в школі Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2009/8 Журнал 2009р. N 8 Новосьолова, В. Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / В. Новосьолова. - С.2-9 Федорчук, Т. Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Т. Федорчук. - С.9-16 Бондаренко, Н. Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Н. Бондаренко. - С.16-19 Ярмолюк, А. Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / А. Ярмолюк. - С.19-24 Бійчук, Г. До проблеми прочитання постмодерних творів у старшій школі / Г. Бійчук. - С.24-28 Русалкіна, Л. Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Л. Русалкіна, С. Косянчук. - С.28-32 Зарубенко, Н. З досвіду проведення нестандартних уроків української мови / Н. Зарубенко. - С.36-39 Шелехова, Г. Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Г. Шелехова. - С.39-43 Коврігіна, Л. Особливості творення жіночих образів у романі Зінаїди Тулуб "Людолови" / Л. Коврігіна. - С.46-51 Кицак, Л. Детективний жанр у літературі XX ст. / Л. Кицак. - С.51-54 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Я 75 Ярмолюк, А. Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 19-24 Рубрики: Викладання української мови в школі методична допомога вчителям Ніжина Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): соціокультурний підхід Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Ярмолюк, А. Удосконалення власного писемного мовлення як умова формування комунікативної компетенції учнів / А. Ярмолюк. - С.2-5. Остапенко, Н. Теоретичні основи форування комунікативної компетентності учня загальноосвітньої школи на уроках української мови / Н. Остапенко. - С.5-8. Кулик, О. Вивчення складних комбінованих речень (граматико-стилістична робота) / О. Кулик. - С.8-13. Попович, І. До проблеми підвищення орфографічної та пунктаційної грамотності учнів / І. Попович. - С.13-18. Котляренко, С. Виразне читання на уроках літератури (5 клас) / С. Котляренко. - С.19-23. Овдійчук, Л. Лірична драма у прозі про непереможне кохання (вивчення новели Івана Франка "Сойчине крило" у 10 класі) / Л. Овдійчук. - С.23-25. Симоненко, Т. Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ / Т. Симоненко. - С.37-39. Руденко, В. Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні професійно-комунікативної компетентності майбутніх філологів / В. Руденко. - С.40-44. Голуб, Н. Становлення риторики як науки і навчальної дисципліни / Н. Голуб. - С.45-51. Портретна галерея: Біляєв О. М. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, А. Удосконалення власного писемного мовлення як умова формування комунікативної компетенції учнів [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 2-5. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Викладання української мови в школі--писемне мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.2-11 Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.12-24 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32 Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36 Овдійчук, Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських") / Л. Овдійчук. - С.37-38 Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) / О. Міхно. - С.39-41 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49 Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-51 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) / В. Новосьолова. - С.57-64 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 32-36 Рубрики: Міжпредметні зв’язки викладання української мови Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): міжпредметна інтеграція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Голуб, Н. Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти / Н. Голуб. - С.2-7 Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників (академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.8-12 Бондаренко, Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах / Н. Бондаренко. - С.13-16 Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення / Т. Федорчук. - С.17-21 Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька. - С.22-25 Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / А. Ярмолюк. - С.26-31 Симоненкова, Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів / Т. Симоненкова. - С.32-37 Дороз, В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / В. Дороз. - С.37-45 Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. Яценко. - С.46-48 [Українська мова у школах національних меншин] : добірка статей. - С.49-65 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіщих відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / В. Новосьолова. - С.72-79 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Я 75 Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 26-31 Рубрики: самоосвіта учнів викладання української мови в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- САМОВИЗНАЧЕННЯ -- САМОКОНТРОЛЬ -- САМОСТІЙНА РОБОТА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9 Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13 Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22 Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26 Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26 Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30 ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34 Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41 Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46 Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51 Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55 Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59 Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62 Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66 Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71 Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74 Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78 Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82 Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85 Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89 Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93 Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98 Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101 Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105 Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113 Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113 Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116 Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120 Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129 Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133 Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136 Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142 Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146 Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155 Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163 Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163 Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169 Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172 Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176 Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179 Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182 Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191 Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195 Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201 Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів Дошкільна освіта--наступність у навчанні Діти дошкільного віку Дошкільна освіта Заклади дошкільної освіти підготовка педагогів дошкільної освіти здоровий спосіб життя--Студенти Фізичне виховання дітей Кл.слова (ненормовані): педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
> Шифр: Умлш-1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Омельчук, С. Урок-дослідження в системі навчання морфології української мови / С. Омельчук. - С.2-7. Литвин, Т. Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Т. Литвин. - С.7-12. Ярмолюк, А. Технології вдосконлення культури писемного мовлення учнів / А. Ярмолюк. - С.16-21. Литвиненко, Г. Самостійна робота студентів у процесі підготовки до практичних занять з української мови (методичні рекомендації) / Г. Литвиненко. - С.25-28. Панасюк, К. Андрій Малишко : нескорений поет і мужній воїн (сценарій літературно-музичної композиції) / К. Панасюк. - С.58-61. Лісовський, А. У єдності поезії і науки. Кілька слів про поетичну творчість Ольги Слоньовської / А. Лісовський. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Я 75 Ярмолюк, А. Технології вдосконлення культури писемного мовлення учнів [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 16-21. Рубрики: Викладання української мови в школі--культура мовлення Методи навчання Кл.слова (ненормовані): писемне мовлення -- прийоми навчання -- засоби навчання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Бондаренко, Н. Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв’язків / Н. Бондаренко. - С.2-7. Варзацька, Л. Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.7-11. Ярмолюк, А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня / А. Ярмолюк. - С.11-17. Шевченко, З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко. - С.20-24. Остаф, Я. Бінарний урок як форма реалізації міжпредметних зв’язків / Я. Остаф, О. Гентош. - С.24-29. Ходань, О. Нестандартний урок з української літератури я к засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Ходань. - С.29-33. Кохно, Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно. - С.33-39. Дроздова, І. Проблеми навчання усного й писемного професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.42-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Я 75 Ярмолюк, А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня [Текст] / А. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 11-17. Рубрики: викладання української мови в школі комунікативна компетентність учнів Кл.слова (ненормовані): критерії оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72 Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія Кл.слова (ненормовані): замітка -- дискусія над заміткою -- уживання букв та висловів Анотація: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.). Дод.точки доступу: Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
К 78 б-ка Тимошика М. / К 78-НМК іноз. мов Кравченко, Ольга Федоровна. 516 упражнений по грамматике английского языка [Текст] : [с грамматическими пояснениями, для школьников] / О. Ф. Кравченко, А. В. Ермолюк. - М. : Лист, 2000. - 376 с. - [Пятьсот шестнадцать упражнений по грамматике английского языка] . - ISBN 5-7871-0117-0 : 16.00 грн. РУБ 4И(Англ)(075.2) Рубрики: Англійська мова--підручники та посібники для школи Дод.точки доступу: Ермолюк, Александр Владимирович; Ярмолюк А. В. Примірників всього: 1 НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |