П24 Педагогічна освіта в Україні: Роль психолого-педагогічних кафедр [Текст] : збірник матеріалів Всеукраїнської наради-семінару завідувачів психолого-педагогічних кафедр вищих навчальних закладів 16 червня 2006 року / За ред. Б. М. Жебровського ; Міністерство освіти і науки України, Інститут інформаційних технологій і змісту освіти, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Знання, 2006. - 163 с. - ISBN 966-346-256-6 : 3.00 грн. Зміст: Ніколаєнко, С. М. Стратегія розвитку педагогічної освіти в Україні та роль психолого-педагогічних кафедр у її реалізації / С. М. Ніколаєнко. - С .10-28 Савченко, О. Я. Удосконалення психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів у контексті модернізації шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .29-48 Бондар, В. І. Стратегія і тактика навчання та виховання в умовах реалізації завдань Болонського процесу / В. І. Бондар, В. І. Даниленко. - С .50-61 Капська, А. Й. Концептуальний підхід до організації професійної підготовки соціальних педагогів і соціальних працівників / А. Й. Капська. - С .62-80 Завацька, Л. М. Шляхи підвищення ефективності практичної підготовки соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .81-88 Гусак, П. М. Підготовка соціального педагога: кредитно-модульна система організації навчального процесу / П. М. Гусак. - С .89-95 Архипова, С. І. Науково-дослідна робота в системі підготовки соціальних педагогів / С. І. Архипова. - С .96-103 Богданова, І. М. Деякі аспекти підготовки майбутніх фахівців до соціально-педагогічної діяльності / І. М. Богданова. - С .104-107 Долинська, Л. В. Удосконалення системи психологічної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах / Л. В. Долинська. - С .108-117 Яценко, Т. С. Проблеми розвитку практичної психології / Т. С. Яценко. - С .118-124 Аврамченко, Світлана Михайлівна. З досвіду організації виховної роботи, зінтегрованої з психокорекційними курсами в підготовці психологів-практиків / С. М. Аврамченко, І. В. Євтушенко, Т. І. Білуха. - С .125-133 Даниленко, В. І. Основні напрями формування нормативно-праововї бази вищої освіти України відповідно до вимог Болонського процесу / В. І. Даниленко, В. П. Мележик. - С .134-142
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Підготовка психологів Підготовка соціальних педагогів Психолого-педагогічні кафедри Болонський процес Кредитно-модульна система Дод.точки доступу: Жебровський, Б. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інформаційних технологій і змісту освіти; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ШО1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Лопатинська, В. Морально-гуманістичний зміст спілкування / В. Лопатинська. - С.27-30. Кл.слова: психологія виховання Яценко, Т. Поняття "дезінтеграція" та "інтеграція" в контексті групової психокорекції / Т. Яценко, С. Аврамченко. - С.30-34 Кл.слова: психологічна служба, практична психологія, Активне соціально-психологічне навчання (АСПН), психічне здоров’я Хриков, Є. Ірраціональність як діяльнісний феномен школяра / Є. Хриков. - С.11-14. Кл.слова: психологія навчання, дитяча психологія, психологія особистості школяра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яценко, Т. Поняття "дезінтеграція" та "інтеграція" в контексті групової психокорекції [Текст] / Т., Яценко Т., С. Аврамченко> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2003. - N1. - С. 30-34.
Рубрики: психокорекція психологія навчання Кл.слова (ненормовані): психологічна служба, практична психологія -- Активне соціально-психологічне навчання (АСПН) -- психічне здоров’я Дод.точки доступу: Аврамченко, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2003/2 Журнал 2003р. N 2 Яценко, Т. О. Психологічна сторона проблеми родинного виховання підлітків засобами художнього слова / Т.О. Яценко. - С.45-55 Шебанова, В. І. Особливості емоційного реагування дітей із затримкою психічного розвитку в ситуаціях фрустації / В.І. Шебанова. - С.98-105 Авдєєва, І. М. Методика оцінки надситуативного сприйняття у педагога / І.М. Авдєєва, І.А. Закір’янова. - С.106-111 Пригоровська, Л. В. Соціалізація індивіда - важлива складова розвитку особистості / Л.В. Пригоровська. - С.112-119. Вєтохов, О. М. Розвиток психології навчання іноземних мов у 90-і роки ХХ ст. в Російській Федерації та в Україні / О.М. Вєтохов. - С.131-140 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яценко, Т. О. Психологічна сторона проблеми родинного виховання підлітків засобами художнього слова [Текст] / Т.О. Яценко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N2. - С. 45-55. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: виховання родинне психологія виховання Кл.слова (ненормовані): ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2005/4 Журнал 2005р. N 4 Щедровицький, Г. Схема миследіяльності - системно-структурна будова, значення і зміст / Г. Щедровицький. - С.29-39 Дмитренко, Н. Рефлексивне мислення в контексті теоретичного та емпіричного пізнання психічної реальності / Н. Дмитренко. - С.93-97 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації у системі становлення особистості / А. Павліченко, . - С.98-120 Синєокий, О. Соціально-психологічне спричинення правового конфлікту особи сексуального насильника / О. Синєокий, . - С.121-126 Самотаєва, Е. Дослідження особливостей саморегуляції в осіб з різним типом емоційності / Е. Самотаєва. - С.127-130 Яценко, Т. Особливості застосування малюнкових методик у роботі групи АСПН та у практиці онтопсихологічного дослідження: контури порівняльного аналізу / Т. Яценко, П. Теслюк. - С.131-135 Хархан, О. Модель психоаналітичногої допомоги травмованим підліткам / О. Хархан. - С.136-146 Чепелєва, Н. Відбулася історична подія у житті національної психологічної еліти / Н. Чепелєва. - С.157-158 Рибак, Н. Психомистецькі технології модульно-розвивального навчання / Архіпчук С., Рибак Н. - С.158-161 Москаль, Ю. Сьоме щорічне зібрання авторської наукової школи професора Анатолія Фурмана / Ю. Москаль. - С.161-163 Ревасевич, І. Свято практичної психології / І. Ревасевич. - С.163-164 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Яценко, Т. Особливості застосування малюнкових методик у роботі групи АСПН та у практиці онтопсихологічного дослідження: контури порівняльного аналізу [Текст] / Т. Яценко, П. Теслюк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N4. - С. 131-135 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: малюнок--психологія Кл.слова (ненормовані): символ -- образ -- інтерпретація -- комплекс тематичних психомалюнків Дод.точки доступу: Теслюк, П. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Бакум, З. Елементи фоностилістики на уроках словесності / З. Бакум, Л. Бойко. - С.2-4 Любашенко, О. Навчання української мови як співдіяльність / О. Любашенко. - С.4-8 Дженджеро, О. Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці / О. Дженджеро. - С.8-10 Шуневич, О. Формування в старшокласників уміння складати конспект навчального тексту на уроках рідної мови / О. Шуневич. - С.10-17 Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Українська постмодерна література". 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.22-28 Петриченко, Н. Роль фантастики та екзотики у творах Г.Квітки-Основ’яненка, Антонія Погорєльського і Юзефа-Ігнація Крашевського: спільне й відмінне / Н. Петриченко. - С.29-30 Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури. 10-11 класи / О. Телехова. - С.31-36 Яценко, Т. Особливості вивчення повісті А.Дімарова "Блакитна дитина" в 7 класі / Т. Яценко. - С.36-42 Скрипник, Л. Використання інноваційних методів і прийомів на уроках української мови і літератури / Л. Скрипник. - С.43-46 Симоненко, Т. Типологія навчальних текстів у структурі сучасного уроку рідної мови / Т. Симоненко. - С.50-53 Денискіна, Г. Лінгвостилістичний аспект дослідження іронічних висловлень у мові газети (на матеріалі випусків "Літературної України" у період з січня по грудень 2005 року) / Г. Денискіна. - С.54-57 Голод, Р. Іван Франко та новітні напрями літератури / Р. Голод. - С.58-61 Педагог від бога: [Про вченого методиста М.І.Пентилюк]. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Яценко, Т. Особливості вивчення повісті А.Дімарова "Блакитна дитина" в 7 класі [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 36-42 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Дімаров, Анатолій Андрійович (український письменник ; 1922) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ГН/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13 Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19 Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26 Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33 Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38 Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45 Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50 Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55 Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61 Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66 Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71 Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75 Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82 Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90 Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100 Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106 Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114 Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121 Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126 Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132 Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137 Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142 Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148 Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159 Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі [Текст] / Т. С. Яценко> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 8-13 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007-2008 навчальному році (скорочено). - С.2-12 Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі (за новою програмою) / Г. Шелехова. - С.13-18 Ніколаєва, Л. Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. Ніколаєва. - С.19-22 Бондаренко, Н. Словникова робота на уроках розвитку мовлення в 5-7 класах / Н. Бондаренко. - С.23-26 Кушнірова, Л. Методична спадщина В. І. Масальського / Л. Кушнірова. - С.26-29 Мельник, Т. Художня література в контексті ноосферної освіти / Т. Мельник. - С.30-33 Яценко, Т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів / Т. Яценко. - С.34-38 Жулканич, М. Опис зовнішності людини за картиною К.Трутовського "Жінка з полотном" (урок-вернісаж) / М. Жулканич. - С.39-41 Гнаткович, Т. Педагогічний світогляд Григорія Ващенка / Т. Гнаткович. - С.69-70 Голобородько, Я. Естетика й естетизм Юрія Яновського (романи "Майстер корабля", "Чотири шаблі", "Вершники") / Я. Голобородько. - С.50-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Яценко, Т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 34-38 Рубрики: уроки бібліотечні читацька культура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: П3/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Фурман, А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов] / А. Фурман. - С.5-8 : портр Рибалка, В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження / В. Рибалка. - С.9-24 Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34 Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62 Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87 Яценко, Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бугерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бугерко. - С.93-105 Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114 Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126 Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129 Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133 Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137 Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Яценко, Т. Об’єктивність та об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні [Текст] / Т. Яценко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 88-92 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія загальна Кл.слова (ненормовані): несвідоме -- глибинна психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей [Текст]> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 139-188 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів психологія--корекція психолог (професія) Кл.слова (ненормовані): НАУКОВА ШКОЛА -- ГЛИБИННА ПСИХОЛОГІЯ -- психічне вигорання -- деструктивний вплив Дод.точки доступу: Яценко, Т. С. (психолог, академік АПН України) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2009/5 Журнал 2009р. N 5 Ковальчук, Н. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації / Н. Ковальчук. - С.2-6 Лещенко, Г. Компедіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Г. Лещенко. - С.6-13 Подлевська, Н. Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону / Н. Подлевська. - С.14-17 Яценко, Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми / Т. Яценко. - С.20-23 Шуляр, В. Учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-28 Хорошковська, О. Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / О. Хорошковська. - С.29-32 Кузнецова, Г. Вивчення лексем-побутивізмів із символічним компонентом на позначення назв одягу (на матеріалі спецкурсу з української мови) / Г. Кузнецова. - С.33-39 Донченко, Т. Організація самостійної роботи студентів з методики навчання української мови / Т. Донченко. - С.40-43 Денискіна, Г. Лінгвостилістичні засоби комічного відображення дійсності у фейлетонах Олега Чорногуза / Г. Денискіна. - С.44-46 Пономаренко, О. Перлина рольової лірики Т.Шевченка "Ой одна я, одна..." (із циклу "В казематі") в контексті літературноо жанру думки / О. Пономаренко. - С.47-50 Гнаткович, Т. Українська мова : Програма для 5-7 класів з поглибленим вивченням української мови загальноосвітніх навчальних закладів : консультації / Т. Гнаткович. - С.55-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Яценко, Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми [Текст] / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 20-23 Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання навчання профільне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |