Пошуковий запит: <.>K=заклади дошкільної освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 220
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.2.016:1](477) Я 44
Як навчати дітей ставити запитання по суті : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [50–51].
Рубрики: Дошкільна освіта--філософія для дітей Заклади дошкільної освіти--робота з батьками Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- філософія -- робота з батьками -- взаємодія з батьками -- пам’ятка для батьків
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.016:1](477) Ф 11
Філософія для дітей : [глосарій] / підгот. Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 49.
Рубрики: Дошкільна освіта--філософія для дітей Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- філософія -- філософія для дітей -- словник -- глосарій -- термінологія
Дод.точки доступу: Лютко, Оксана \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Л 96
Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель Анотація: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Я 44
Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 62–63.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- педагоги ЗДО -- самоперевірка -- тести -- безпека життєдіяльності -- діти дошкільного віку
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 37.091.64:688.72-027.22 Р 65
Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [59–61].
Рубрики: Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- безпечні іграшки -- безпека життєдіяльності -- маркування -- інструкції
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.2.07:658.345](477) О-92
Охорона праці та безпека життєдіяльності у ЗДО: вивчаємо документ за 5 хвилин : [поради щодо роботи з офіц. документами]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--охорона праці Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- охорона праці -- безпека життєдіяльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.016:1](477) Л 96
Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 39–44. - Зміст: Суть методики ; Організація дослідження ; Особливості роботи з дітьми ; Варіанти заміни ліпманівських текстів ; Додаток : Заняття зі старшими дошкільниками на тему "Дорослий"
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення Дошкільна освіта--філософія для дітей Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- філософія -- дошкільна освіта -- розвиток мислення -- Філософія для дітей, методика -- ліпманівські тексти -- сократівські діалоги Анотація: У статті викладено теоретико-методичні підходи до розвитку самостійного мислення дошкільників за допомогою методики "Філософія для дітей".
Дод.точки доступу: Ліпман, Метью (заслужений професор філософії та видатний університетський вчений, фундатор Інституту критичного мислення (1987–1997) та Інституту вдосконалення філософії для дітей (англ. – Institute for the Advancement of Philosophy for Children) в Університеті Монтклер (США) ; 1923–2010) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) К 11
Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Заклади дошкільної освіти--планування Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Л 11
Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 12 –20. - Зміст: Чому методична платформа ; Як працює PlatforM ; У чому універсальність PlatforM ; Додаток 1 : PlatforM: Інноваційні технології в закладі дошкільної освіти – сучасний погляд на навчання дітей ; Додаток 2 : Локація "Освіта для сталого ргозвитку: технологія розвитку сучасного погляду на життя дітей дошкільного віку" ; Додаток 3: Локація "Comments".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- форми роботи -- робота з педагогами -- методична платформа -- PlatforM Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 60 міста Миколаєва щодо впровадження нової форми методичної роботи – методичної платформи PlatforM.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Ш 24
Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 4–11. - Зміст: Чому векторність і адресна спрямованість ; Які форми роботи найоптимальніші ; Як визначити ефективність методів роботи ; Додаток : Форма роботи з кадрами, батьками, громадськістю Проект "Країна online. Херсонське доршкілля".
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методична служба -- моделі -- форми роботи -- ефективність -- векторність -- адресна спрямованість -- робота з кадрами -- робота з батьками -- робота з громадськістю -- взаємодія з батьками Анотація: У статті описано досвід роботи методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради щодо впровадження нової моделі методичної служби в закладах дошкільної освіти міста.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|