Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Дошкільна освіта -- розвиток математичних уявлень<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
74.102
Z99


    Імбер, В.
    Привчаємо розмірковувати змалку [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- судження -- умовивід -- розмірковування
Анотація: В статті йдеться про необхідність розвитку у дітей логічного, критичного мислення, формування уявлення про судження, їх істинність або хибність. Розглянуто низку завдань, які допомагають ознайомлювати дітей із судженнями, вчити точно висловлювати думку, узагальнювати, аналізувати інформацію про об'єкти довкілля.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Імбер, Вікторія
    Маленькі геометрики : ознайомлення дітей з геометричними фігурами за методом повного фізичного реагування [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 3-7 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- пізнавальний розвиток -- математичний розвиток
Анотація: З перших днів життя діти сприймають інформацію про навколишній світ через тіло. Цей спосіб є для них природним, тому аби допомогти дошкільнятам краще засвоїти складний навчальний матеріал, варто залучити їх до рухової активності. Таку можливість дає метод повного фізичного реагування. Авторка розповідає, як використовувати його на практиці, та пропонує покрокові розробки з вивчення площинних геометричних фігур.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Імбер, Вікторія
    Формуємо комбінаторні уявлення дітей [Текст] / Вікторія Імбер // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 7-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розумове виховання
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
комбінаторне мислення -- палички Кюїзенера -- уявлення дітей -- розумове виховання
Анотація: Подано поради щодо формування елементарних комбінаторних уявлень і внінь дітей. Пропонуються ігрові завдання на опанування елементів комбінаторики, які доречно використовувати у роботі зі старшими дошкільнятами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Анісімова, Олена
    Казка про те, як куб, циліндр і куля піраміду будували : ознайомлення дітей з дидактичним матеріалом Ф. Фребеля [Текст] / Олена Анісімова, Агафія Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 25 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--засоби навчання
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
дидактичний матеріал Ф. Фребеля -- педагогічна спадщина -- математична казка


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Агафія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.102.13
Б 87


    Брєжнєва, Олена.
    Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр.
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація
Анотація: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
15
Н 34


    Брежнєва, Олена Геннадіївна.
    Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень [Текст] / О. Г. Брежнєва // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 30-35
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-пізнавальна діяльність
   Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
математичний розвиток


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

7.


    Дмитрюк, Вікторія
    Намистинки для Сороки : комбіноване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Вікторія Дмитрюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбіновані заняття -- образотворчість -- пальчикова гімнастика -- аплікація
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - навчати дітей знаходити геометричні фігури (круг, трикутник) за назвою, викладати з них нескладні зображення шляхом накладання на силует; закріплювати навички лічби в межах 3, уміння узагальнювати результат рахунку, співідносити число і кількість; розвивати уважність, інтерес до життя птахів. В аплікації навчати дітей викладати готові форми різної величини на папері відповідно до заданої закономірності, намащувати заготовки клеєм, розвивати навички зорового сприймання, орієнтування на площині.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Кац, Євгенія
    Ігрові практики для майбутніх математиків : завдання та ігри для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 12-13 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи -- ігри для розвитку уваги -- ігрові методи -- розвиток математичних уявлень
Анотація: Які вміння та навички необхідні майбутнім школярам? Чи справді насамперед важливо навчитися добре читати й лічити перед школою? На думку авторки, набагато ціннішими є розвиненість уваги, здатності зосереджуватися, керувати своїм тілом і відчувати його потреби. Ці важливі передумови легкої адаптації до шкільного життя та успішного навчання допомагають сформувати... ігри!


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Кац, Євгенія
    Математика в іграх : для дітей старшої групи [Текст] / Євгенія Кац // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
підготовка до школи -- старша група -- ігрові методи -- лічильні палички -- математичний масаж -- лічба
Анотація: Подано добірку простих і веселих ігор математичного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Кузьменко, Юлія
    Із цеглинками грали й колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Юлія Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- конструювання -- інтегровані заняття
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - закріплювати з дітьми поняття "довжина"; учити порівнювати різні за довжиною предмети, користуючись прийомом накладання; правильно вживати слова "довгий", "короткий"; визначати яких предметів багато, а яких - по одному; продовжувати вчити дітей розміщувати на площині цеглинки конструктора горизонтально, в одну лінію, щільно прикладаючи їх коротшими ребрами одну до одної; закріплювати вміння будувати вежу за вказівками; спонукати правильно називати деталі, їхні кольори; формувати вміння самостійно виконувати завдання; виховувати уважність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 1391
Кількість відвідувачів 501
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя