Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта в Україні -- інноваційна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.


   
    Stem-освіта - шлях до майбутнього [Текст] // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 19/20. - С. 4-7
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
освіта (нові формати) -- stem-освіта -- реформування української школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.
74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Ціннісна невизначеність особистості та її подолання засобами освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - N 3. - С. 5-14.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
криза цінностей -- культура виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
371(4Укр)
Б 61
б-ка Бойка О. Д. / Б 61-фб


   
    Біла книга національної освіти України [Текст] / Т. Ф. Алексєєнко, В. М. Аніщенко, Г. О. Балл ; За заг. ред. акад. В. Г. Кременя ; Національна академія педагогічних наук України. - К. : Інформаційні системи, 2010. - 340 с. - ISBN 978-966-2249-21-7 : 45.00 грн.
Видання здійснено за сприяння Національного Темпус-офіса в Україні
ББК 74.04(4Укр)
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Національна освіта--Україна

Кл.слова (ненормовані):
людиноцентризм -- демократизація освіти


Дод.точки доступу:
Алексєєнко, Тетяна Федорівна; Аніщенко, В. М.; Балл, Георгій Олексійович; Кремень, Василь Григорович \ред.\; Національна академія педагогічних наук України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
373.018.058(477)
Б 90


    Бугай, Л.
    Створення Школи неперервної економічної освіти / Людмила Бугай // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 68–71. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
Школа неперервної економічної освіти -- навчально-виховні комплекси -- економічні знання -- компетентна особистість -- модель інноваційного розвитку -- практичні вміння -- освітня діяльність
Анотація: У статті описано модель інноваційного розвитку навчального закладу "Школа неперервної економічної освіти". Визначено місію, мету, завдання, розкрито особливості освітньої діяльності згідно з обраною моделлю, окреслено подальші інноваційні зміни, спрямовані на інтенсивне накопичення соціально-економічних знань, умінь, навичок і оптимізацію їх використання в економічній сфері суспільства.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.018.058:001.895](477)
В 35


    Вертипорох, О.
    Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- Школа – простір освітніх можливостей -- інформаційно-комунікаційні технології -- модель інноваційного розвитку -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ніщенко, М.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.04(3)
Г 15


    Галата, С.
    Середня освіта: на порозі змін [Текст] / С. Галата // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 39 (28 вересня). - С. 8-9.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
децентралізація системи освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.018.058:001.895](477)
Д 18


    Данилевський, В.
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 3–6. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- концепція -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- загальноосвітні навчальні заклади -- цільова обласна програма -- інноваційний розвиток -- критерії -- індикатори -- освітньо-розвивальний потенціал -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освітньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--гімназії

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.018.058:001.895](477)
Д 69


    Дорожкіна, Н.
    Школа практичної діяльності / Неля Дорожкіна, Алля Забарна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 87–89. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- провідні завдання -- Школа практичної діяльності -- напрями діяльності -- проблемно-діяльнісний підхід -- проектна технологія
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного навчального закладу "Школа практичної діяльності". Представлено концептуальну ідею, основні методологічні підходи та провідні напрямки діяльності школи в контексті інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Забарна, А.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 16798
Кількість відвідувачів 629
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя