Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Особистість -- розвиток особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.
88.37
Л 82


    Лубовский, Д. В.
    Понятие внутренней позиции и непрерывность развития на протяжении жизненного пути / Д. В. Лубовский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 128-138. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--неперервність

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- внутрішня позиція -- регуляція життя -- саморозвиток особистості -- мотивація -- афективно-смислової регуляція
Анотація: Обсуждаются возможности применинея понятия внутреней позиции (ВП) личности для анализа саморазвития человека на протяжении жизни.
Обговорюються можливості застосування поняття внутрішньої позиції (ВП) особистості для аналізу саморозвитку людини протягом життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
88.37
Е 74


    Ермолаева, М. В.
    К проблеме периодизации развития личности на протяжении жизненого пути / М. В. Ермолаева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 119-128. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--періодизація

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- періодизація -- багатомірність -- життєвий шлях -- внутрішня позиція
Анотація: Проанализированы методологические проблемы, возникающие при создании единой периодизации развития личности на протяжении жизненного пути. Утверждение о многоформности процесса развития личности позволяет константировать, что существующие концепции периодизации охватывают разные формы и линии развития, которые, хотя и взаимосвязаны, но в то же время автономны, в связи с чем жизненный путь подчинен закону гетерохронности. Обосновано значение разработки понятия внутренней позиции как одного из оснований периодизации развития личности на протяжении жизненного пути.
Проаналізовано методологічні проблеми, що виникають при створенні єдиної періодизації розвитку особистості протягом життєвого шляху. Твердження про багатоформність процесу розвитку особистості дозволяє константувати, що існуючі концепції періодизації охоплюють різні форми і лінії розвитку, які, хоч і взаємопов'язані, але в той же час автономні, у зв'язку з чим життєвий шлях підпорядкований закону гетерохронності. Обгрунтовано значення розробки поняття внутрішньої позиції як однієї з підстав періодизації розвитку особистості протягом життєвого шляху.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

3.
88.37
Б 73


    Богданова, Н. Г.
    Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- розвиток -- особистість -- індивідуальність -- естетичне ставлення
Анотація: У статті досліджуються основні чинники формування творчої особистості, з'ясовується роль соціального середовища, виховання та самовиховання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
88.37
Р 64


    Розин, В. М.
    Противоречия в процессе развития личности в исканиях Павла Флоренского / В. М. Розин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 138-152. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--протиріччя

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- протиріччя -- становлення -- ситуація розвитку
Анотація: Поднимаются некоторые общие вопросы понимания развития личности. Выделяются две важные характеристики ее как целостности - становление и ставшее развитие. Развитие человека рассматривается как результирующий процесс, включающий становление. Раскрывается сложный путь исканий и преодолений противоречий личностью в процессе развития на примере становления и развития личности Павла Флоренского.
Піднімаються деякі загальні питання розуміння розвитку особистості. Виділяються дві важливі характеристики її як цілісності - становлення і розвитку. Розвиток людини розглядається як результуючий процес, що включає становлення . Розкривається складний шлях пошуків і подолань протиріч особистістю в процесі розвитку на прикладі становлення та розвитку особистості Павла Флоренського.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

5.
74.04(4Укр)
О-82


    Отич, Олена.
    Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя [Текст] / О. Отич // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 15-19.
ББК 74.04(4Укр) + 85
Рубрики: особистість педагога (вчителя)
   Особистість--розвиток особистості

   майбутній вчитель

   педагогіка мистецтва

   Викладання мистецтва

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток -- мистецькі субдисципліни педагогіки -- мистецька педагогіка -- арт-педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
371(075.3)
М 17


    Максимюк, Світлана Петрівна.
    Педагогіка [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / С. П. Максимюк ; Міністерство освіти і науки України, Рівненський державний гуманітарний університет. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - Літ.: с. 661-667. - ISBN 966-8251-36-9 (в пер.) : 42.00 грн., 65.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Особистість--розвиток особистості

   Дидактика

   Педагогічний процес

   Принципи навчання

   Зміст освіти

   Методи навчання

   Засоби навчання

   Вчителі

   Теорія виховання

   Виховання

   Самовиховання

   Національне виховання

   Класний керівник

   Виховна робота

   Позашкільні заклади

   Методи виховання

   Напрями виховання

   Українська етнопедагогіка

   Школознавство

   Управління школою

   Менеджмент освіти

   Інноваційні технології навчання

   Методична робота з учителями

   освіта в зарубіжних країнах

   освіта в зарубіжних країнах

   Освіта дванадцятирічна

   Методична робота з учителями

   Великобританія--освіта
    Канада--Освіта. Педагогіка

    Японія--освіта

    США--освіта



Дод.точки доступу:
РУССО, ЖАН ЖАК \о нем\; Песталоцці, Йоганн-Генріх \о нем\; Дістервег, А. \о нем\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Френе, Селестен (видатний французький педагог ; 1896-1966) \о нем\; Штайнер, Рудольф \о нем\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Макаренко, Антон Семенович \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Рівненський державний гуманітарний університет
Примірників всього: 12
фб (1), Ч.З.№2 (8), аб (3)
Свободны: Ч.З.№2 (8), аб (3)
Знайти схожі

7.
151(075.3)
П 12


    Павелків, Роман Володимирович.
    Загальна психологія [Текст] : Підручник для студентів вищих навчальних закладів / Р. В. Павелків. - 3-є вид., доп. - К. : Кондор, 2009. - 576 с. - ISBN 978-966-351-281-5 : 65.25 грн., 75.00 грн.
ББК 88.3я73
РУБ 151(075.3)
Рубрики: Кафедра психології
   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія

   Психіка--виникнення і еволюція

   Мозок--психіка

   Діяльність людини--будова

   Особистість--структура

   Особистість--розвиток особистості

   Психологія особистості

   Увага (психол.)

   Відчуття (психол.)

   Сприймання

   Пам’ять (психол.)

   мислення (загальні питання)

   Мовлення--розвиток

   Мовлення--види

   Уява (психол.)

   Емоції

   Почуття

   Воля (психол.)

   Темперамент

   Характер

   Характер--формування

   Здібності--розвиток

   Здібності--види

   Психологія загальна--практичні заняття для студентів


Примірників всього: 12
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (2)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8), аб (2)
Знайти схожі

8.
88.1(4Укр)
Д 93


    Дьяконов, Г. В.
    Діяльнісно-генетичні передумові і засади розвитку діалогічного підходу в роботах видатних українських психологів Г. С. Костюка і С. Д. Максименка [Текст] / Г. В. Дьяконов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 12. - С. 1-4.
ББК 88.1(4Укр)
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів
   Особистість--розвиток особистості

   Особистість--саморозвиток

   Психологія--діалогічний підхід

Кл.слова (ненормовані):
діяльнісно-генетична стратегія


Дод.точки доступу:
Костюк, Григорій Силович (укр.психолог ; 1899-1982) \о нем\; Максименко, Сергій Дмитрович (д-р психол. наук, директор Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка ; 1941 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
156(075.33)
О-73


   
    Особистість у психологічних дослідженнях [Текст] : хрестоматія / упоряд.: О. Д. Кресан, О. І. Михайлова [та ін.]; за заг. ред. С. Д. Максименко , М. В. Папучі ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 472 с. - 30.00 грн., 36.00 грн.
    Зміст:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / А. Адлер. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / К. Левин. - С .10
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / Ф. Лерш. - С .12
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Маслоу. - С .25
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / А. Г. Маслоу. - С .33
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мей. - С .43
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Р. Мейли. - С .49
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. Олпорт. - С .56
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / Г. У. Олпорт. - С .64
Роджерс, К. Р. Личностный рост / К. Р. Роджерс. - С .76
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / В. Франкл. - С .81
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / А. Фрейд. - С .89
Фрейд, З. Разделение психической личности / З. Фрейд. - С .94
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / Х. Хекхаузен. - С .95
Хорни, К. Тревожность / К. Хорни. - С .98
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон. - С .102
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон. - С .104
Юнг, К. Г. Становление личности / К. Г. Юнг. - С .109
Бьюженталь, Джеймс. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?" / Д. Бьюженталь. - С .120
Фромм, Эрих. Человек для себя / Э. Фромм. - С .130
Бубер, Мартин. Я и Ты / М. Бубер. - С .138
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Б. Г. Ананьев. - С .148
Анцыферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / Л. И. Анцыферова. - С .150
Анцыферова, Л. И. Совладание / Л. И. Анцыферова. - С .154
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / М. М. Бахтин. - С .168
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / В. М. Бехтерев. - С .176
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Л. И. Божович. - С .179
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович. - С .184
Василюк, Ф. Е. Переживание / Ф. Е. Василюк. - С .188
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / Л. С. Выготский. - С .197
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / Б. В. Зейгарник. - С .210
Лазурский, А. Ф. О составе личности / А. Ф. Лазурский. - С .217
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. - С .220
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / Д. А. Леонтьев. - С .226
Мясищев, В. Н. Отношения личности / В. Н. Мясищев. - С .228
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / С. Л. Рубинштейн. - С .231
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Рубинштейн. - С .235
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / В. И. Слободчиков. - С .240
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Л. Франк. - С .244
Асмолов, А. Г. Перспективы исследования смысловых образований личности / А. Г. Асмолов. - С .245
Непомнящая, Нинель Ионтельевна. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка / Н. И. Непомнящая. - С .258
Богоявленская, Диана Борисовна. Духовность личности как фактор творчества / Д. Б. Богоявленская. - С .265
Грот, Николай Яковлевич. Устои нравственной жизни и деятельности / Н. Я. Грот. - С .270
Платонов, Константин Константинович. Концепция динамической функциональной структуры личности / К. К. Платонов. - С .278-282
Кудрявцев, В. Т. Субъект деятельности в онтогенезе / В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. - С .283
Нартова-Бочавер, Софья Климовна. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение / С. К. Нартова-Бочавер. - С .304
Абульханова, Ксения Александровна. Сознание как жизненная способность личности / К. А. Абульханова. - С .319
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / Г. С. Костюк. - С .338
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / С. Д. Максименко. - С .348
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. О. Балл. - С .370
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / А. Ф. Бондаренко. - С .378
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / Л. Ф. Бурлачук. - С .383
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Г. В. Куценко. - С .388
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .394
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / В. А. Роменець. - С .412
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .418
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .427
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .437
Балл, Г. О. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології / Г. О. Балл. - С .450
Папуча, Микола Васильович. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла / М. В. Папуча. - С .455
Моделі структури особистості . - С .465
ДРНТІ
ББК 88.37я73-3
РУБ 156(075.33)
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія



Дод.точки доступу:
Кресан, Ольга Дмитрівна; Михайлова, Оксана Іванівна; Медвідь, Євген Сергійович; Папуча, Микола Васильович; Тимошенко, Олексій Анатолійович; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 59
фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10)
Знайти схожі

10.
74.200
Б 55


    Бех, Іван.
    Принцип діяльності як інтегративний чинник цілісного розвитку особистості [Текст] / І. Бех // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 10-14.
ББК 74.200
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
Кл.слова (ненормовані):
принцип діяльності -- наукові звання -- цілісний розвиток особистості -- виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 10.05.2024
Кількість запитів 27707
Кількість відвідувачів 950
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя