Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (170)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=УЯВА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.
37.015.3:159.954
Ш 79


    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шопіна Марина Олександрівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2009. - 152 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-152. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творчий потенціал--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- творчий потенціал -- образна сомволіка -- творче мислення -- символічне мислення -- творча уява -- учіннєва діяльність -- творчий процес -- творча реалізація
Анотація: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.942+159.954/.955
К 55


    Кочерга, Олександр Васильович.
    Взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кочерга Олександр Васильович ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 209-224. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мислення--Дисертації
   Загальна психологія-- Почуття--Дисертації

   Загальна психологія--Уява--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
гармонія -- взаємозв'язок -- МИСЛЕННЯ -- ПОЧУТТЯ -- УЯВА -- критичність людини -- процес розвитку
Анотація: В роботі викладаються результати теоретико-експериментального дослідження розвитку критичності людини на основі стимулювання взаємозв'язку мислення, почуттів та уяви. Показано, що взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви може мати три рівні: цілісності, стійкості й руйнації, які по-різному впливають на розвиток критичності людини. Знайдено, що критичність людини пов'язана з підвищенням продуктивності навчання учнів у початкових класах. Розроблені завдання з української мови, математики, читання для учнів початкових класів спрямовані на розвиток їх мислення, почуттів та уяви.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.954.2-057.875
М 88


    Мрака, Наталія Миколаївна.
    Психологічні особливості формування літературної творчої уяви студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мрака Наталія Миколаївна ; наук. кер. Жигайло Н. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча уява--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творча уява -- творча особистість -- психологія літературного тексту -- допитливість -- естетична спрямованість -- гнучкість уяви
Анотація: У дисертації проаналізовано закономірності формування літературної творчої уяви студентів ВНЗ в умовах навчальної діяльності. Охарактеризовано специфіку функціонуваннялітературної уяви як спроби самоствердження молоді у творчій діяльності. Здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми формування творчої літературної уяви студентів ВНЗ. Розроблено діагностичну систему для визначення особливостей та динаміки літературної творчої уяви студентів. Розроблено й апробовано програму тренінгу розвитку творчої уяви студентів ВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.72+159.955(043.5)
С 52


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Психологія розвитку інтелекту в ранній юності [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Смульсон Марина Лазарівна ; науч. конс. Чепелева Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Киев, 2002. - 461 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 387-427. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Інтелект--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕЛЕКТ -- діагностика інтелекту -- мислення -- УЯВА -- рефлексія -- рання юність -- інтелектуальний тренінг -- інтелектуально-насичене середовище -- професійний інтелект -- майбутні програмісти -- інтелектуально-творча діяльність
Анотація: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Украина, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159/922
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку [Текст] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154 : рис. - Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
психосоціотип -- творча особистість -- креативність -- творчі здібності -- мислення -- уява
Анотація: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.922.75-053.4-056.45(043.5)
Я 92


    Яценко, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Яценко ; наук. кер. І. І. Карабаєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 243 с. : табл., рис., фот. - Бібліогр.: с. 168-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Психологія обдарованості--Творча уява--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- дошкільники -- психологічний портрет -- уява -- творча уява
Анотація: У дослідженні проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення проблеми розвитку уяви та обдарованості в дошкільні роки. Досліджено особливості прояву творчої уяви обдарованих дошкільників. Створено модель комплексної програми розвитку обдарованих дошкільників і експериментально перевірено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карабаєва, Ірина Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яценко, Тетяна Володимирівна.
    Особливості дослідження творчої уяви обдарованих дошкільників [Текст] / Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 540-545. - Бібліогр.: С. 545 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- творча уява -- індивідуальний лонгітюд -- психодіагностичний інструментарій -- психологічна діагностика
Анотація: У статті розкрито особливості дослідження творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку. Описано психодіагностичний інструментарій та результати проведеної психологічної діагностики, участь у якій прийняли педагоги, психолог, батьки обдарованих дошкільників та самі діти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
372
А 43


    Метелюк, В. І.
    Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності [Текст] / В. І. Метелюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2016. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
уява -- творчість -- закономірності уяви -- механізми уяви
Анотація: Зміст статті привертає увагу до проблеми розвитку уяви дошкільника - важливого пізнавального процесу, що тісно переплетений з грою, провідною діяльністю віку та пронизуючи усі сторони життєдіяльності дитини, її мотиваційної сфери, передумов творчості. В статті узагальнено матеріали спостережень за іграми сучасних дітей, розглянуто ряд доцільних форм взаємодії дітей і педагога, що збагачують гру та розвивають уяву.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Віннічук, І. П.
    Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах [Текст] / І. П. Віннічук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 87-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (12 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творча уява -- стратегія -- тренінгова система КАРУС -- комбінування -- аналогізування -- реконструювання -- універсальна стратегія
Анотація: В статті вивчається роль сучасних умов соціуму в розвитку творчої уяви молодших школярів, аналізуються фактори негативного впливу інформаційного суспільства на особистість, що формується. Розповідається про трансформацію ігрової діяльності в житті дитини, дефіцит спілкування. У тренінговій системі КАРУС, розробленій В.О. Моляко, вбачається засіб розвитку творчої уяви.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
371.015
А 43


    Лісойван, О. В.
    Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості [Текст] / О. В. Лісойван // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 106-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
символ -- реконструкція символів -- візуальна реконструкція -- активна уява -- візуалізація -- дезадаптація
Анотація: У статті розглядаються різні теоретичні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості. Здійснено огляд та узагальнення концепцій щодо застосування візуальної реконструкції символів. Систематизовано та узагальнено методи роботи з візуальною реконструкцією символів, визначено особливості їхнього застосування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 63124
Кількість відвідувачів 1050
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя