Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=діагностичні методи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.343:159.9/Ч-34-069458

    Чегі, Тіберій Тіберійович.
    Психологічний супровід навчально-службової діяльності курсантів-правоохоронців [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чегі Тіберій Тіберійович ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 193 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 175-193. . -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Вікова психологія--Курсанти-правоохоронці--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
курсанти-правоохоронці -- навчально-службова діяльність -- психологічний супровід -- діагностичні методи -- корекційно-розвивальні методи
Анотація: У дисертації викладено теоретико-методологічне обгрунтування та вперше запропоновано практичне розроблення системи заходів психологічного супроводу навчально-службової діяльності курсантів правоохоронних спеціальностей, яка містить діагностичну та корекційно-розвивальну складові. На діагностичному етапі психологічного супроводу виявлено курсантів із недостатнім рівнем розвитку психологічних професійно важливих якостей і властивостей; курсантів із наявністю як порівняно стійких негативних особистісних змін та станів, так і порівняно нетривалих негативних відхилень у психічному та функціональних станах; визначено загальні та професійно-службові характерні риси курсантів, особливості їхніх порівняно стійких та динамічних психічних і функціональних станів. результати експериментального дослідження засвідчили ефективність розробленого методичного забезпечення корекційно-розвивального етапу психологічного супроводу і доцільність його використання із цією метою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар`яна Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
372
А 43


    Біла, І. М.
    Діагностика здібностей дітей [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 14-31
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
діагностика -- діагностичні методи -- здібності -- діти дошкільного віку
Анотація: Різностороння психологічна діагностика, отримання інформації про кожну дитину з акцентом на її сильних сторонах є необхідною передумовою побудови індивідуальних програм супроводу розвитку здібностей особистісного становлення дитини. Орієнтиром всього діагностичного процесу є структурна модель розвитку здібностей, яка включає мотиваційну, ціннісну когнітивну й операційну компоненту та демонструє динамічну, інтегративну природу здібностей, що проявляються у діяльності дитини. Найбільш ефективними діагностичними методами у дошкільному віці є спостереження за дитиною у різних видах діяльності, особливо спостереження за грою дитини, запис життєвих спостережень, аналіз результатів продуктивної діяльності (зокрема образотворчої), методика незавершених речень, стандартизовані тести для вивчення розумового розвитку дітей, тести для діагностики пізнавальних процесів та творчих здібностей, методів експертної оцінки за шкалою рейтингу базових характеристик здібностей (модифікація шкали Дж. Рензуллі), опитувальники, анкети, які складені з таким розрахунком, щоб зібрати більше різноманітної інформації про дитину, її індивідуально-психологічні особливості розвитку. Визначаючи здібності дітей, доцільно спиратися на принцип гуманності, індивідуальності, оптимістичного прогнозування розвитку по відношенню до кожної дитини та забезпечувати сприятливі умови для пізнавальної активності, розвитку інтересів дитини, нахилів та талантів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 32118
Кількість відвідувачів 1205
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя