Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=навчальні курси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
378.015.3
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / І. І. Сняданко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 558 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-443. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
технічні університети -- студенти -- професійно-управлянські компетенції -- організаційно-психологічні чинники -- самоефективний підхід -- когнітивно-поведінковий метод -- навчальні курси -- психологічне консультування
Анотація: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 54282
Кількість відвідувачів 977
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя