Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організаційно-психологічні чинники<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
154
А 43


    Брюховецька, О. В.
    Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні аналізу [Текст] / О. В. Брюховецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 17-23. - Бібліогр.: с. 11-22 (17 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- організаційно-психологічні чинники -- чинники макрорівня -- чинники мезорівня -- чинники мікрорівня
Анотація: У публікації систематизовано організаційно-психологічні чинники, які впливають на сформованість професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів на макрорівні(рівень суспільства), мезорівні (рівень організції), та мікрорівні (рівень особистості).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
378.015.3
С 53


    Сняданко, Ірина Ігорівна.
    Психологічні засади підготовки студентів технічних університеттів до професійно-управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / І. І. Сняданко ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 558 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 397-443. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
технічні університети -- студенти -- професійно-управлянські компетенції -- організаційно-психологічні чинники -- самоефективний підхід -- когнітивно-поведінковий метод -- навчальні курси -- психологічне консультування
Анотація: У дисертації розкрито психологічні засади підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Розроблено та обґрунтовано модель психологічної підготовки студентів технічних університетів до здійснення професійно-управлінської діяльності. Розкрито зміст професійно-управлінської діяльності в широкому та вузькому значеннях. Виділено види професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів для підготовки та здійснення професійно-управлінської діяльності (особистісну, навчальну, навчально-професійну, ціннісну та управлінську). Розроблено діагностичний інструментарій, у тому числі авторські методики, для дослідження рівня розвитку компетенцій студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності та організаційно- психологічних чинників їхнього розвитку. У результаті емпіричного дослідження показано недостатній рівень розвитку професійно-управлінських компетенцій студентів технічних університетів. Виокремлено типи студентів технічних університетів за рівнем розвитку в них професійно-управлінських компетенцій. Здійснено аналіз зв’язку між типами студентів за рівнем розвитку в них професійно- управлінських компетенцій та організаційно-психологічними чинниками, які стосуються макрорівня (особливості діяльності технічних університетів), мезорівня (особливості діяльності студентської групи), мікрорівня (характеристики студентів). Проаналізовано психолого-організаційні умови психологічної підготовки студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. Представлено зміст, структуру та результати впровадження навчального курсу та програму психологічного консультування студентів, які спрямовані на розвиток компетенцій для здійснення професійно-управлінської діяльності. Визначено, що ефективність психологічної підготовки студентів забезпечується самоефективним підходом та когнітивно-поведінковим методом. Гіпотези, що були висунуті на початку дисертаційного дослідження, знайшли своє підтвердження в ході емпіричного дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
005.32:37.091.12-051(043.5)
В 64


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Психологія управління педагогічними працівниками в освітніх округах [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / А. В. Вознюк ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 475 с. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 412-475 (538 назва). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні округи -- інноваційні організації -- управляння педагогічними працівниками -- керівники закладів освіти -- організаційно-психологічні умови -- організаційно-психологічні чинники -- спецкурси -- тренінги
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління педагогічними працівниками в освітніх округах . У дисертації визначено сутність , структуру та специфіку функціонування освітніх округів як інноваційних організацій . Розкрито психологічні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Розроблено модель психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах працівниками . Обґрунтовано рівні розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« базовий », « ситуативно - стратегічний », « персоналізований »). Виокремлено дві групи організаційно - психологічних чинників , які впливають на формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах ( чинники , пов ’ язані з діяльністю закладу освіти ; чинники , пов ’ язані з діяльністю керівника закладу освіти ). Констатовано недостатній рівень сформованості ( як за окремими компонентами так і загального показника ) психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Виокремлено типи психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« нормативний », « стратегічний », « адаптивний », « партнерський ») та встановлено зв ’ язок між ними та організаційно - психологічними чинниками . Розкрито організаційно - психологічні умови формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах як в умовах післядипломної педагогічної освіти , так і в межах діяльності конкретних освітніх округів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
005.32:37.091.12-051(043.5)
В 64


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Психологія управління педагогічними працівниками в освітніх округах [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / А. В. Вознюк ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 43 с. - Бібліогр.: с. 34-40 (48 назв). -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні округи -- інноваційні організації -- управляння педагогічними працівниками -- керівники закладів освіти -- організаційно-психологічні умови -- організаційно-психологічні чинники -- спецкурси -- тренінги
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління педагогічними працівниками в освітніх округах . У дисертації визначено сутність , структуру та специфіку функціонування освітніх округів як інноваційних організацій . Розкрито психологічні аспекти управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Розроблено модель психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах працівниками . Обґрунтовано рівні розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« базовий », « ситуативно - стратегічний », « персоналізований »). Виокремлено дві групи організаційно - психологічних чинників , які впливають на формування психологічної готовності керівників до управління педагогічними працівниками в освітніх округах ( чинники , пов ’ язані з діяльністю закладу освіти ; чинники , пов ’ язані з діяльністю керівника закладу освіти ). Констатовано недостатній рівень сформованості ( як за окремими компонентами так і загального показника ) психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах . Виокремлено типи психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах (« нормативний », « стратегічний », « адаптивний », « партнерський ») та встановлено зв ’ язок між ними та організаційно - психологічними чинниками . Розкрито організаційно - психологічні умови формування психологічної готовності керівників закладів освіти до управління педагогічними працівниками в освітніх округах як в умовах післядипломної педагогічної освіти , так і в межах діяльності конкретних освітніх округів .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

5.
154
А 43


    Поплавська, А. П.
    Роль організаційно-психологічних чинників у підвищенні ефективності діяльності промислових підприємств в умовах змін [Текст] / А. П. Поплавська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 17-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (28 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства -- економічні чинники -- організаційно-психологічні чинники -- галузі промисловості -- персонал промислового підприємства
Анотація: У статті проаналізовано підходи до вивчення чинників, які впливають на діяльність промислових підприємств в умовах змін. У рамках економічного підходу чинники розглядаються з точки зору забезпечення стабільної діяльності промислових підприємств за допомогою законодавчих актів, змін у політиці сприяння розвитку різних галузей промисловості. Організаційно-психологічний підхід розглядає чинники з точки зору впливу на розвиток персоналу підприємства, який, у свою чергу, і є відповідальним за стабільність підприємства, коли воно долає різні кризові ситуації в період змін.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 20.05.2024
Кількість запитів 51543
Кількість відвідувачів 944
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя