Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стресогенні фактори<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
159.923.5
С 79


    Стельмащук, Христина Романівна.
    Психологічні фактори подолання стресу [Текст] / Х. Р. Стельмащук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- стрес -- стресостійкість -- стресогенні фактори -- емоційна сфера -- копінг-ресурси -- я-концепція -- локус-контроль -- самоефективність -- когнітивний розвиток -- афіляція -- емпатія -- соціальна підтримка
Анотація: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 30-38 : табл. - Бібліогр.: с. 38 (3 назви)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- стрес -- екзаменаційний стрес -- стресогенні фактори -- стресові стани студентів
Анотація: Описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Визначено спільні та відмінні особливості в значущості, рівнях, проявах, динаміці та прийомах зняття стресу студентами вищих та середніх навчальних закладів. Зроблено висновок про необхідність спеціально організованої цілеспрямованої психологічної роботи зі студентами високим рівнем прояву навчального та екзаменаційного стресів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


    Дубчак, Галина Михайлівна.
    Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект [Текст] / Г. М. Дубчак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 39-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- стрес -- екзаменаційний стрес -- стресогенні фактори -- стресові стани студентів
Анотація: У статті описано процедуру дослідження з використанням методики вивчення навчального стресу Щербатих Ю. В. Виявлено, для більшлсті сучасних українських студентів, як юнаків, так і дівчат, основні стресогенні ситуації з навчальною діяльністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.944.4
Д 79


    Дубчаук, Галина Михайлівна.
    Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. М. Дубчаук ; наук. конс. О. М. Кокун ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 475 с. - Бібліогр.: с. 388-459(697 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- професійна стресостійкість -- стресогенні фактори -- копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.944.4
Д 79


    Дубчаук, Галина Михайлівна.
    Психологія становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Г. М. Дубчаук ; наук. конс. О. М. Кокун ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 36 с. - Бібліогр.: с. 29-33 (15 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- соціономічні професії -- студенти -- стрес -- стресостійкість -- професійна стресостійкість -- стресогенні фактори -- копінг-стратегії
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і вирішення важливої наукової проблеми становлення професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій в руслі системного підходу . Доповнено та уточнено психологічний зміст наукового поняття «професійна стресостійкість». Обгрунтовано концепцію професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій, запропоновано теоретичні та прикладні підходи до її вивчення. Розробле но загальну концептуальну модель становлення професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій, компоненти якої функціонують як цілісна система, детермінуючи і взаємно доповнюючи один одного, що дає змогу встановлювати не тільки основні закономір ності та механізми впливу на процес професійного становлення фахівця, а й визначати психологічні фактори та особливості стресостійкості фахівців професій типу «людина - людина», які утрудняють їхній професійний та особистісний розвиток. Науковообґрунтованом етодичне забезпечення діагностики професійної стресостійкості фахівців соціономічних професій. Поглиблено уявлення провплив індивідних, особистісних та суб’єктно - діяльнісних властивостей на формування та ступінь прояву професійної стресостійкості у майбутн іх фахівців соціономічних професій.Запропонованопсиходіагностичний алгоритм прогнозування рівня професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій із застосуванням методів регресійного аналізу. Розроблено програму розвитку професійної ст ресостійкості фахівців соціономічних професій та емпірично підтверджено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович \наук. конс.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.05.2024
Кількість запитів 12202
Кількість відвідувачів 747
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя