Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (34)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формування особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
378-057.875:159.9-051
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Шевченко Наталія Федорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 485 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 400-433. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- майбутні психологи -- психологічна освіта -- практичний психолог -- формування особистості -- ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ -- мовленнєва компетентність -- вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.7:616-036.81
М 25


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Марценюк, Марина Олексіївна.
    Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя [Текст] / М. О. Марценюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 196-209 : рис. - Бібліогр.: с. 207-208 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- формування особистості -- життєві перспективи -- ціннісні орієнтації -- ставлення до здоров'я
Анотація: Розглянуто питання розвитку найважливішої психологфічної умови для виникнення і розвитку життєвих перспектив старшокласників - їх ціннісних орієнтацій. Висвітлено та проаналізовано результати проведеного дослідження уявлень про здоров'я, сформованих у свідомості старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чанцева-Коваленко, О. М.
    Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства [Текст] / О. М. Чанцева-Коваленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
батьківство -- подружжя -- соціальна терапія -- девіантне батьківство -- усвідомлене батьківство -- формування особистості -- готовність до батьківства
Анотація: Поява дитини в сім'ї є серйозним випробуванням для батьків, їм необхідно навчитися жити з урахуванням того, що вони відповідальні за життя і благополуччя маленької людини. Саме тому важливо, щоб подружжя було готове до цього.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Волошин, В. М.
    Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження [Текст] / В. М. Волошин // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 90-97. - Бібліогр.: с. 97 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- етика -- психологічні та морально-етичні погляди -- формування особистості -- розвиток дитини
Анотація: У статті проаналізовано наукові джерела присвячені творчій спадщині І. О. Сікорського. Опрацювання даних робіт показало, що попередники, аналізуючи наукову творчість Сікорського, звертали мало уваги на становлення його психологічних та морально-етичних поглядів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мартинюк, Ірина Анатоліївна.
    Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності [Текст] / І. А. Мартинюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
студентська молодь -- вікові психологічні особливості -- суб'єкт учбово-професійної діяльності -- учбово-професійна діяльність -- вищий навчальний заклад -- формування особистості -- психологічні передумови -- самоосвітня діяльність
Анотація: У статті обґрунтовується важливість та доцільність розвитку готовності до самоосвітньої діяльнсоті саме у студентському віці. В силу вікових особливостей на цьому етапі свого розвитку людина може долати перешкоди на щляху самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
153
А 43


    Максимов, Микола Володимирович.
    Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів [Текст] / М. В. Максимов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 110-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
музичний простір -- рефлексія -- формування особистості -- мистецтво -- девіантна поведінка
Анотація: У статті розглянуто проблему зв'язку музичних уподобань сучасних підлітків та формуванням особистості, зокрема ступенем розвитку рефлексії. Показано, що основою естетичної реакції є афекти, що викликаються мистецтвом і переживаються людиною зі всією реальнітю і силою, але знаходять собі розрядку в діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


    Виноградова, В. Є.
    Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців [Текст] / В. Є. Виноградова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
В.І. Вернадський -- І.І. Мечников -- К.Д. Ушинський -- особистість -- творчі здібності -- формування особистості -- обдарованість -- родина
Анотація: У статті розглянуто вплив родинних чинників на формування творчих здібностей особистості. Проаналізовані психолого-педагогічні умови розвитку дітей у родинах, які сприяли формуванню творчих особистостей майбутніх науковців. З'ясовано, що всі майбутні науковці мали повну задоволеність власних потреб у родині. Одним з важливих фаткорів є отримання дітьми від батьків підтримки у багатьох ситуаціях, а особливо у складних станах та обставинах вибору. Виявлено, що батьки змогли розвинути особистість майбутніх науковців відповідно до принципів ідей розвивального середовища. Це виявлялось у ставленні до дітей, віри в їх творчі сили, прагнення зберегти та розвинути їх творчі здібності. Визначено, що родина була сприяливим середовищем для виховання творчих потенцій майбутніх науковців, формування у них початкового інтересу до творчості, а потім і стійкої творчої спрямованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.954-043.86:[929:001]
В 48


    Виноградова, Вікторія Євгенівна.
    Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / В. Є. Виноградова ; наук. конс. І. М. Біла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 409 с. : табл. + 1 додатки 22 с. - Бібліогр.: с. 363-409 (555 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
В. Вернадський -- І. Мечников -- К. Ушинський -- генеза -- здібності -- особистість -- розвиток -- творчі здібності -- творчий потенціал -- формування особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Біла, Ірина Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.954-043.86:[929:001]
В 48


    Виноградова, Вікторія Євгеніївна.
    Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / В. Є. Виноградова ; наук. конс. І. М. Біла ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 40 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
В. Вернадський -- І. Мечников -- К. Ушинський -- генеза -- здібності -- особистість -- розвиток -- творчі здібності -- творчий потенціал -- формування особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Біла, Ірина Миколаївна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 48877
Кількість відвідувачів 949
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя