Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аналіз художнього твору<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Ю.
    Аналіз ідейного змісту творів у старших класах: Філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N6. - С. 19-24. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
праці викладачів НДУ -- аналіз художнього твору -- ідейний зміст творів


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

3.


    Штейнбук, Фелікс.
    Долаючи стереотипи сприйняття : стаття друга : оповідання І. Нечуя-Левицького "Афонський пройдисвіт" у контексті тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів / Ф. Штейнбук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 96-104. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література, 19 ст.
   Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
Афонський пройдисвіт, оповідання -- аналіз художнього твору -- тілесно-міметичний код


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (укр. прозаїк ; 1838-1918) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
81.411.2-7
Г 29


    Геймбух, Е. Ю.
    "Порой даже стертые слова приобретают новизну..." [Текст] : семантика неопределенности в прозе К. Паустовского / Е. Ю. Геймбух // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2012. - N 4. - С. 43-48. . - ISSN 0131-6141
ББК 81.411.2-7
Рубрики: Російська мова--мова художніх творів--проза
Кл.слова (ненормовані):
семантика неопределенности -- неопределенные местоимения -- местоименные наречия -- вводные слова -- аналіз художнього твору
Анотація: В статье рассматриваются функции лексем с семантикой неопределенности в произведениях К. Паустовского.


Дод.точки доступу:
Паустовский, Константин Георгиевич (рус.сов.писатель ; 1892-1968) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
83.3(4УКР)р10
Ш 95


    Шуляр, Василь .
    Сучасний урок літератури і проблеми рецепції свідомості / пам’яті в методиці середньої школи [Текст] / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 19-21
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
історична пам’ять -- аналіз художнього твору -- інтерпретування художніх творів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
83.3(4УКР)р10
Ф 42


    Фенцик, Оксана.
    Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці [Текст] / О. Фенцик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 23-30.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--жанри літератури
Кл.слова (ненормовані):
епічні твори -- аналіз художнього твору -- сприйняття художнього твору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

7.
83(0)
М 14


    Майсус, Л.
    Забезпечити професійну готовність студентів-філологів до викладання світової літератури в школі [Текст] / Л. Майсус // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 4-7.
ББК 83(0)
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
уроки літератури -- аналіз художнього твору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
83.0
Х 94


    Хроменко, І.
    Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 8 / І. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 2-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 83.0
Рубрики: Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- філологічний аналіз -- жанр -- композиція -- архітектоніка тексту -- структура оповіді -- заголовок тексту -- ключові слова тексту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
83.0
Х 94


    Хроменко, І.
    Компаративний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 9 / І. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 8-15 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 83.0
Рубрики: Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
компаративний аналіз -- аналіз художнього твору -- компаративні міні-дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
83.0
Х 94


    Хроменко, І.
    Окремі специфічні види літературознавчого аналізу [Текст] : заняття № 10 / І. Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 83.0
Рубрики: Аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
літературознавчий аналіз -- контекстуальний аналіз -- інтертекстуальний аналіз -- аналіз художнього твору -- емоційний аналіз -- асоціативний аналіз -- психодрама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 38287
Кількість відвідувачів 1335
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя