Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=національне виховання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.
1МИ7
Г 70


    Горохович, Антоніна.
    Батьки і діти [Текст] / А. Горохович. - 2-е вид., доп. - Вінніпег ; Торонто : Світова Координаційна Виховно-Освітня Рада Коштом фундаторки Єлени Коваль, 1990. - 176 с. : іл. - 4.00 грн., 3.50 грн.
ДРНТІ
ББК 87.756
РУБ 1МИ7
Рубрики: Національне виховання
   Виховання--традиції

   Мова--рідна мова--батьки і діти

Кл.слова (ненормовані):
рідна мова -- українська виховна система -- національне виховання


Дод.точки доступу:
Левицький, Мирон \обклад.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
37.0(477)(092)
К56


    Ковальчук, Віра Миколаївна.
    Педагогічні погляди та громадсько-просвітницька діяльності М.Галущинського [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / В. М. Ковальчук ; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Педагогіка України--історія освіти
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
національна школа -- національне виховання -- педагогічна спадщина -- освіта дорослих -- культурно-просвітницькі товариства


Дод.точки доступу:
Галущинський, Михайло Миколайович (1878-1931) \о нем\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

4.
378.017
Г27


    Гевко, Оксана Іванівна.
    Національно-патріотичне виховання студентів вищих педагогічних закладів засобами декоративно-ужиткового мистецтва [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / О. І. Гевко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Педагогіка вищої школи
   виховання студентів

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- національно-патріотичне виховання -- гуманістичні цінності -- декоративно-ужиткове мистецтво


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
74
Т13


    Тадіян, Владислав Володимирович.
    Розвиток початкової освіти в Бесарабії (1918-1944 р.р.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / В. В. Тадіян ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Бессарабія--освіта--історія освіти
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- національне виховання


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.


    Скільський, Д. М.
    Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 80-87. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Виховання--народне виховання
   педагоги Росії

   виховання--історія

Кл.слова (ненормовані):
народність виховання -- самобутність виховання -- народна основа -- загальнолюдське виховання -- національне виховання -- розумове виховання -- рідна мова
Анотація: Висвітлено погляди К. Д. Ушинського на сутність народності, тобто національної самобутності народу, та національного виховання, а також розкрито міркування педагога про роль народного шкільництва в активізації духовного потенціалу народу. Вперше визначено основні завдання, які ставив великий педагог в освітній галузі, виходячи з засадничої ідеї народності виховання.


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.039(2)6
Б 74


    Богуславський, М. В.
    Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народж. / М. В. Богуславський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.039(2)6
Рубрики: Педагогіка--персоналії педагогів
Кл.слова (ненормовані):
природничо-наукова освіта -- громадянське виховання -- вільна особа -- національне виховання -- духовно-етичне виховання


Дод.точки доступу:
Герцен, Александр Иванович (1812-1870) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Перглер, Тетяна Іванівна.
    Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 51-58. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 67.9(4Укр) + 74.04(4Укр)
Рубрики: Держава--державотворення--духовні пріоритети--Україна
   Виховання--національне виховання

   Державотворення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
українське державотворення -- державна політика -- українське суспільство -- держава -- інноваційний розвиток -- науково-технологічна сфера -- національна культура -- соціокультурна ідентифікація -- національно-культурне середовище -- антропологічна криза -- національна система освіти і виховання -- формування особистості -- національна ідея -- національне виховання -- культурна сфера
Анотація: Розвиток науки, освіти і культури розглядається як основа українського державотворення; підкреслено, що розвиток національно-культурного середовища є одним із пріоритетних завдань української держави, яке зумовлює необхідність приділяти надзвичайну увагу і надавати необхідні ресурси для подолання антропокультурної кризи, що склалася під впливом масово-інформаційної культури, а також негативних тенденцій, що ведуть до витіснення національних цінностей та світоглядних орієнтирів зі структури суспільної свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
78.34(2)75
С 12


    Савенко, Лариса.
    Роль юнацької бібліотеки у вихованні толерантності й духовності молоді / Л. Савенко // Бібл. форум України : інформ. щокв. журн. - 2012. - № 4. - С. 23-26 . - ISSN 1811-377X
ББК 78.34(2)75
Рубрики: Бібліотеки України--бібліотеки для дітей та юнацтва--виховна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- духовне виховання -- толерантність -- Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва ім. О. М. Бойченка -- юнацькі бібліотеки -- виховна функція бібліотеки
Анотація: Представлено досвід Кіровоградської обласної бібліотеки для юнацтва ім. О. М. Бойченка


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Кузь, Володимир.
    Софія Русова: сторінки життя і творчості у контексті сьогодення [Текст] / В. Кузь // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 44-47.
ББК 74.03(4УКР),218
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   історія педагогіки України(1917-

   педагоги України

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- дошкільне виховання


Дод.точки доступу:
Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
Статистика
за 05.05.2024
Кількість запитів 6510
Кількість відвідувачів 557
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя