Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманізація освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
37.013.3
Ш97


    Шутова , Марія олександрівна.
    Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / М. О. Шутова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03(3)
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   США--освіта та педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
стандартизація освіти -- гуманізація освіти -- диференціація освіти


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.2
Я 75


    Ярмолюк, А.
    Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції [Текст] / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 26-31
ББК 74.2 + 81.411.1
Рубрики: самоосвіта учнів
   викладання української мови в школі

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- САМОВИЗНАЧЕННЯ -- САМОКОНТРОЛЬ -- САМОСТІЙНА РОБОТА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
74.04(4Укр)
В 84


   
    Все про реформу освіти [Текст] : спецвипуск // Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С. 1-12.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Кафедра дошкільної освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Дошкільна освіта в Україні

   Болонський процес--Україна

   навчання профільне

   Вища освіта в Україні

   освіта позашкільна

   освіта і законодавство

Кл.слова (ненормовані):
реформа освіти -- гуманізація освіти -- модернізація освіти


Знайти схожі

4.
74.200
М 92


    Мухин, М. И.
    Ценностные ориентации школьников на этапе становления новой школы / М. И. Мухин, Л. Я. Олиференко, Н. Е. Щуркова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 3-11. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200 + 74.20в052
Рубрики: Виховання школярів--інноваційні виховні системи
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні виховні системи -- ціннісні орієнтації школярів -- виховні цілі ЗНЗ -- становлення нової школи -- модернізація школи -- гуманізація освіти -- виховний вплив школи
Анотація: Розглядаються інноваційні виховні системи в загальноосвітніх навчальних закладах (розвиток ціннісних орієнтацій школярів на етапі становлення нової школи).


Дод.точки доступу:
Олиференко, Л.Я.; Щуркова, Н.Е.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.200
М 92


    Мухин, М. И.
    Ценностные ориентации школьников на этапе становления новой школы / М. И. Мухин, Л. Я. Олиференко, Н. Е. Щуркова // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 3-8. - Окончание. Начало в № 1 - 2012 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200
Рубрики: Виховання школярів--цілі виховання--гуманізація освіти
   Ціннісні орієнтації школярів--виховні педагогічні задачі

   Росія--освіта--виховання
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- цілі виховання -- гуманізація освіти -- ціннісні орієнтації школярів -- стратегічна педагогічна задача -- виховні педагогічні задачі -- сутність виховного процесу
Анотація: Про стратегічні виховні цілі і задачі у процесі формування гармонійної особистості учня, в умовах сучасної оновленої школи (гуманізація освіти).


Дод.точки доступу:
Олиференко, Л.Я.; Щуркова, Н.Е.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
22.1
Е 76


    Еровенко, В. А.
    Понимаемый диалог в гуманитарно-математическом сознании / В. А. Еровенко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 43-50. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 22.1 + 74в55
Рубрики: Математика--гуманізація--математичне пізнання
   Освіта--філософія освіти--гуманізація освіти

   Філософія освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація -- математичне пізнання -- гуманізація освіти -- соціально-гуманітарні знання -- математичне пізнання
Анотація: У статті розкриваються проблеми математичної освіти гуманітаріїв.
В статье раскрываются проблемы математического образования гуманитариев.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74
К 28


    Касьянов, Дмитро Володимирович.
    Філософські засади гуманізації освітнього простору в умовах нанотехнологічного розвитку суспільства / Дмитро Касьянов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 43-49. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74 + 60.5
Рубрики: Освіта--гуманізація освіти--філософські засади
   Суспільство--інноваційний розвиток--нанотехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
людина -- суспільство -- культура -- освіта -- гуманізація освіти -- нанотехнології -- філософія
Анотація: Аналізуються проблеми та суперечності нанотехнологічного типу суспільного прогресу, місце та роль в ньому людини, гуманізація підготовки якої до життя та праці засобами освіти постає як ключова проблема сучасності; обгрунтовуються напрями модернізації змісту вітчизняної освіти, зокрема наповнення її сучасними науковими досягненнями та поєднанням із практикою.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74
М 92


    Мухін, М.
    Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / Михайло Мухін, Ігор Добрянський // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19 : фотогр. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--авторські школи
   Освіта в Україні--персоналії педагогів

   Виховання--методи--форми

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманістичне виховання -- школа радості -- школа людяності -- взаємозв’язок -- самодіяльність -- народна педагогіка -- Павлиська школа -- авторські школи -- українські педагоги
Анотація: У статті проаналізовано педагогічні переконання великого гуманіста В. О. Сухомлинського і досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи. багатогранна діяльність педагога-новатора розглядається як важливий етап в розвитку гуманістичної традиції у світовій педагогіці.


Дод.точки доступу:
Добрянський, Ігор; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
88.4
М 42


    Медведская, Е. И..
    Педагогическая деятельность: сфера услуг или...? / Е. И. Медведская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 19-28. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Гуманізація освіти--суб’єкти освіти--позиції
   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- суб’єкти освіти -- позиції -- метод асоціацій -- позиції учня -- позиції батьків -- адміністрація школи -- позиція вчителя
Анотація: Аналізується проблема гуманізації стосунків між різними суб’єктами освіти. На основі аналізу асоціацій педагогів виявлено зміст позицій учня, батьків, адміністрації школи та вчителя. Дослідження показує, що непродуктивна позиція вчителя над учнем сьогодні змінюється на таку ж непродуктивну позицію під іншими суб’єктами освіти, що свідчить про деформації сутності ідеї гуманізації шкільного життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 27435
Кількість відвідувачів 634
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя