Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=домінантність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Рамендик, Дина Михайловна.
    Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості
Кл.слова (ненормовані):
темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність
Анотація: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності.


Дод.точки доступу:
Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
Шифр: ОДнв/2020/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 3
Зміст:
Кобильченко, В. Нова парадигма спеціальної психології / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко. - С.7-14. - Бібліогр.: 12 назв
Шевченко, В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) / Володимир Шевченко. - С.15-25. - Бібліогр.: 15 назв
Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.26-34. - Бібліогр.: 12 назв
Шевченко, Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі / Юлія Шевченко. - С.35-44. - Бібліогр.: 9 назв
Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху / Світлана Литовченко. - С.45-52. - Бібліогр.: 9 назв
Шевченко, С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко. - С.53-63. - Бібліогр.: 21 назва
Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху / Оксана Круглик. - С.64-73. - Бібліогр.: 8 назв
Супрун, Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє / Дар'я Супрун. Микола Супрун. - С.74-75.
Рібцун, Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів / Юлія Рібцун. - С.76-78.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
376-056.26:616.28-008.14
К 84


    Круглик, О.
    Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Сурдопедагогіка--взаємовідносини--мовлення
   Люди з особливими потребами--порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття
Анотація: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 15.05.2024
Кількість запитів 28474
Кількість відвідувачів 1131
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя