Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=радість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
У2
Ц 56


    Цибулько, Володимир.
    Майн кайф [Текст] : Книга для народу / В. Цибулько. - Львів : Кальварія, 2000. - 123 с. : фотоіл. - (Нова література). - (в пер.) : 26.00 грн.
    Зміст:
Радість битія
Сексуальна машина
Семикутний П’ятикутник
Новолітеризм або "нових" словес толкование
Компа
Олімпіада-80
Вовкодави
Апологія терпіння
ДРНТІ
ББК 84(4Укр)6
РУБ У2


Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

2.
154
И 32


    Изард, Кэррол Эллис.
    Психология эмоций [Текст] / К. Э. Изард. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2002. - 464 с. : ил. - (Мастера психологии). - Библиогр. в конце глав; Алф. указ.: с. 450-460. - Пер. вид. : The Psychology of Emotions / C. E. Izard. - New York and London. - ISBN 5-314-00067-9 (в пер.) : 29.20 грн.
ДРНТІ
ББК 88.352
РУБ 154
Рубрики: психологія емоцій
   Удовольствие

   Смех

   Печаль

   Переживания

   Горе

   Депрессия

   Гнев

   Агресія

   Презрение

   Страх

   Тревога

   Смущение

   Стыд

   Вина (психол.)

   Совесть

   Любовь

   Дружба

Кл.слова (ненормовані):
радість -- ревность -- нравственность -- одиночество -- боль


Дод.точки доступу:
Izard, C. E.
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

3.
151
П 86


   
    Психические состояния [Текст] : хрестоматия / Сост. и общ. ред. Л. В. Куликов. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 512 с. : ил. - (Хрестоматия по психологии). - Библиогр.: с. 495-504; Предм. указ.: с. 505-506. - ISBN 5-272-00061-7 : 16.80 грн.
ДРНТІ
ББК 88.35
РУБ 151
Рубрики: Психічні стани--класифікація
   Стан психічний--діагностика і регуляція

   Настрій

   Емоційні стани--радість--печаль--страх, паніка

   Збудження

   Натхнення

   Зосередженість

   Сновидіння

   Стан напруги

   Стресс--стресові стани

Кл.слова (ненормовані):
розгубленість -- скука


Дод.точки доступу:
Куликов, Л. В. \сост. и общ. ред.\
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

4.
153
А 79


    Аргайл, Майкл.
    Психология счастья [Текст] / М. Аргайл. - 2-е изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2003. - 271 с. : ил. - (Мастера психологии). - Алф. указ.: с. 268-270. - ISBN 5-272-00370-5. - ISBN 0-415-22664-1 (англ.) : 35.10 грн.
ДРНТІ
ББК 88.35
РУБ 153
Рубрики: Психологія--емоції
Кл.слова (ненормовані):
гумор (психол.) -- удовлетворенность -- досуг -- доходи -- психологія щастя -- радість -- релігія (психол.) -- восприятие жизни -- социальные отношения

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
У2
К 12


    Кава, Віктор Іванович.
    З журбою радість обнялась [Текст] : літературні оповідки / В. І. Кава. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2006. - 144 с. - ISBN 966-340-123-0 : 2.50 грн.
ДРНТІ
ББК 84(4Укр)6
РУБ У2


Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№3 (1), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1), аб (1)
Знайти схожі

6.
371(075.35)
П 69


   
    Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн.
    Зміст:
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ
Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6
Педагогічна технологія як наука . - С .6-8
Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9
Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10
Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13
Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16
Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21
Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24
Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27
Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29
Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33
Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ
Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38
Особистісно орієнтоване навчання . - С .38
Особистісно орієнтовані технології . - С .39
Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41
Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43
Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49
Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50
Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50
Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56
Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62
Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69
Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71
Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73
Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75
Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78
Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80
Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83
Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86
Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89
Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91
Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93
Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97
Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99
Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103
УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105
Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107
Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109
Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112
Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116
Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119
Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122
ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142
Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144
Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146
Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150
ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152
Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152
Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156
Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158
Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161
Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163
Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165
Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166
Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167
Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178
Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180
Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183
Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185
Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188
Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190
Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.202.4я7
РУБ 371(075.35)
Рубрики: Педагогічні технології
   Технології навчання

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Вальдорфська педагогіка

   Школа Монтессорі

   Інноваційні технології навчання



Дод.точки доступу:
Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 100
Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57)
Знайти схожі

7.
У2
О-53


    Олесь, Олександр Іванович.
    Вибране [Текст] : Для середнього та старшого шкільного віку / О. Олесь; Упоряд. Т. С. Бакіна. - К. : Школа, 2007. - 352 с. : іл. - (Шкільна хрестоматія). - Рек. літ.: С. 338-339. - ISBN 966-661-026-4. - ISBN 966-339-400-5 : 12.00 грн., 18.00 грн.
    Зміст:
"З журбою радість обнялась..." (Контрасти доби і мінливість людських настроїв)
"Погляньте, погляньте, яка благодать!..." (Гімн природі і людині)
"Хтось постукав в моє серце"... (Сповідь закоханого серця)
"Ой не квітни, весно, - мій народ в кайданах..." (Україна на перехресті історії)
"Яка краса: відродження країни!..." (Утвердження духу патріотизму)
"Приснилося, що я вернувсь додому..." (Еміграція: непереборна туга за Батьківщиною)
ДРАМАТУРГІЯ
Ніч на полонині
ДОДАТОК ДО ПРОЧИТАНОГО, ЩО СТАНЕ В ПРИГОДІ ВЧИТЕЛЕВІ ТА УЧНЮ
Матеріали до біографії Олександра Олеся
Творчість Олександра Олеся в оцінці літературної критики
Орієнтовні теми творів
Орієнтовні теми рефератів та усних доповідей
Тезові плани творів
РУБ У2


Дод.точки доступу:
Бакіна, Т. С. \упоряд.\
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі

8.


    Шпак, М.
    Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів [Текст] / М. Шпак // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N9. - С. 23-26 . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.8 + 88.840
Рубрики: психологія молодшого школяра
   Навчальна діяльність

   емоції дитини

Кл.слова (ненормовані):
здивування, зацікавлення, сумнів -- упевненість, радість успіху, задоволення -- розчарування, страх, байдужість -- інтелектуальні почуття


Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (4), ректор (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: РШ/2004/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2004р. N 11
Зміст:
Красновський, В. До знань - через радість пізнання : Вплив авторських підходів у гуманістично орієнтованому навчанні на психічні стани школярів / В. Красновський. - С.16-18.
Кл.слова: психологія навчання, методи навчання, психічний стан дитини
Розвиток особистості у процесі формування культури діалогічного мовлення учнів / О. Копіца. - С.40-41.
Кл.слова: формування творчої особистості, культура мовлення, діалог
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Красновський, В.
    До знань - через радість пізнання : Вплив авторських підходів у гуманістично орієнтованому навчанні на психічні стани школярів [Текст] / В. Красновський // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2004. - N11. - С. 16-18. . - ISSN 0131-6788
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   дитяча психологія

   Психічні стани

Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- методи навчання -- психічний стан дитини


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 10.05.2024
Кількість запитів 3723
Кількість відвідувачів 601
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя