Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
76
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ : візуальна медіакультура [Текст] / Н. Череповська // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2010. - N 11. - С. 1-126.
ББК 76
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--історія
   медіа-культура

   Медіапедагогіка

   викладання медіакультури в школі

   Реклама

   Здоров’я учнів

   комп’ютер і фізичне здоров’я

   Гігієна дітей та підлітків

   медіагігієна

   фотографія

   Телебачення

   Сприймання

Кл.слова (ненормовані):
МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ -- ФІЗИЧНІ ВПРАВИ -- ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ -- КІНЕМАТОГРАФ -- КОМЕРЦІЙНА РЕКЛАМА -- ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА -- медіасприймання -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ -- візуальна інформація -- соціальна реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Таланова, Н. Н.
    Связь уровня развития модели психического с пониманием телевизионной рекламы детьми 3-6 лет / Н. Н. Таланова, Е. А. Сергиенко // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 76-87. - Бібліогр.: 38 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--розуміння реклами дітьми
   Дитяча психологія--дошкільний вік

   Кафедра дошкільної освіти

   Психологія розвитку--дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- розуміння реклами -- комерційна реклама -- соціальна реклама -- модель психічного -- обман -- розуміння обману -- розуміння невірних думок -- розуміння емоцій -- наративи -- дитяча психологія
Анотація: Розуміння реклами дітьми 3-6 років вперше вивчається у взаємозв'язку з розвитком моделі психічного як ментального механізму цього розуміння. Порівнювалось розуміння комерційної (реклама дитячого продукту харчування та іграшок) і соціальної реклами (цінності сім'ї і сімейного виховання) з задачами на модель психічного (розуміння обману, невірних думок, емоцій і наративів, різних соціальних взаємодій дітей: дитина-дитина, дитина-батько, дитина-незнайомий дорослий). Показаний зв'язок розуміння реклами з вирішенням задач на модель психічного і наративів. Діти 5-6 років розуміють комерційну і соціальну рекламу, тоді як молодші діти обмежені у розумінні навіть реклами іграшок. Це вказує на необхідність аналізу таких ментальних механізмів соціальних впливів, як реклама.


Дод.точки доступу:
Сергиенко, Е. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Булах, Тетяна.
    Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.202
Г 55


    Глущук, Володимир.
    Соціальна реклама на уроках - майбутнє виховного процесу [Текст] / В. Глущук // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 25-26.
ББК 74.202
Рубрики: Уроки--використання соціальної реклами
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.204.2
З-30


    Запасникова, Олена.
    Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 56-60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: виховання соціальне
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- громадянська компетентність -- віртуальні правові гуртки -- соціальна реклама -- телекомунікаційні проекти


Дод.точки доступу:
Лівенцев, Олександр

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
81
Д 99


    Дячук, Олена Валентинівна.
    Дискурс соціальної реклами США: лінгвоаксіологічний аспект [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.філол.наук. Спец.10.02.04-германські мови / О. В. Дячук ; Міністерство освіти і науки України, Київський національний лінгвістичний університет. - К. : КНЛУ, 2016. - 21 с. -
УДК
ББК 81
РУБ 81
Рубрики: Германські мови--лінгвістика
   автореферати дисертацій--германські мови

   Кафедра іноземних мов

   США--мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
дискурс рекламний -- соціальна реклама


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний лінгвістичний університет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.05.2024
Кількість запитів 20396
Кількість відвідувачів 897
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя