Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=видавнича продукція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
002.4
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 (в тв. опр.) : 37.00 грн., 35.00 грн., 37.00 грн.
ДРНТІ
ББК 76.17я73
РУБ 002.4
Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг
   Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом

   Видавнича справа--видавничий маркетинг

   Видавнича справа--книговидання

   Видавнича справа--видавничий бізнес

Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції

Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

2.


    Мураховський, Анатолій.
    Аналітичний огляд випуску книжкових видань за перше півріччя 2012 року / А. Мураховський, С. Буряк // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 7. - С. 3-9 . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: видавнича справа в Україні
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- видавництво -- книговидання -- видавничі організації -- українське книговидання -- управління Держкомтелерадіо України
Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за перше півріччя 2012 року за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознакою. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур вітчизняними видавництвами різних форм власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо України.


Дод.точки доступу:
Буряк, Світлана

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Булах, Тетяна.
    Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Мураховський, Анатолій.
    Аналітичний огляд випуску друкованої продукції в 2011 році / А. Мураховський, С. Буряк // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 5. - С. 3-16. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.11
Рубрики: Видавнича справа в Україні--статистичні дані
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- кількісні показники -- книговидання -- асортимент видавничої продукції
Анотація: Проаналізовано стан українського книговидання за 2011 рік за асортиментом видавничої продукції, її мовною та територіальною ознаками. Наведено статистичні дані щодо випуску книг і брошур провідними вітчизняними видавництвами різної форми власності, у тому числі сфери управління Держкомтелерадіо України.


Дод.точки доступу:
Буряк, Світлана

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
76
У 73


   
    Уряд схвалив Концепцію популяризації вітчизняної видавничої продукції та читання на 2014-2018 роки // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 3 . - ISSN 2076-9326
ББК 76
Рубрики: видавнича справа в Україні
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- популяризація книги -- читання -- концепція


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Виходець, Олександр.
    Вплив реклами на продаж видавничої продукції / О. Виходець // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 4. - С. 15-17. - Бібліогр.: 3 назв. . - ISSN 2076-9326
Рубрики: Видавнича справа--видавнича продукція--продаж
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- продаж видавничої продукції -- інформація -- книга -- кіоск -- книгарня -- періодика -- вплив реклами
Анотація: У статті розглядаються певні проблеми збільшення обсягу продажу видавничої продукції ЗМІ за рахунок використання реклами. Цьому передує аналіз інформаційно-енергетичних процесів, у результаті якого отримано нові залежності визначення конкретних показників нарощення продажу періодики.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Братська, Ганна.
    Стан доставляння обов’язкових примірників видань у Книжкову палату України за 2012 рік / Г. Братська, Т. Устіннікова // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-8. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.11(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--книжкові видання
Кл.слова (ненормовані):
обов’язковий примірник -- Книжкова палата України -- періодичні та продовжувані видання -- книговидання -- видавнича продукція


Дод.точки доступу:
Устіннікова, Тетяна

Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Шпак, Віктор.
    Джерельна база досліджень друкованих засобів масової інформації незалежної України / В. Шпак // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 6. - С. 9-11. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
газета -- дослідження -- друкований засіб масової інформації -- законодавство -- інформаційний простір -- роздержавлення -- науковець -- видавнича продукція -- ЗМІ
Анотація: Проаналізовано публікації сучасних науковців і практиків щодо становлення та розвитку друкованих засобів масової інформації незалежної України, законодаче підгрунтя ЗМІ. Узагальнено і систематизовано основні напрями досліджень.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
76.1(4Укр)
П 51


    Полковенко, Тарас.
    Реклама книжкових і газетно-журнальних видань у контексті розвитку новостворених видавництв / Т. Полковенко // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 9. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.1(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
книжкові видання -- газетно-журнальні видання -- видавнича продукція -- реклама -- цільова аудиторія -- видавнича справа -- видавничий бізнес
Анотація: У статті йдеться про методи реклами, покликані забезпечити стимулювання інтересу читачів до новітніх українських книжкових і газетно-журнальних видань, а також про принципи просування друкованої продукції до цільової аудиторії.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
76.1
Я 77


    Ярошенко, Роман.
    Проблематика невідповідності авторського задуму та кінцевого результату видавничої продукції / Р. Ярошенко, Н. Власенко // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 1. - С. 47-50 : іл. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 76.1
Рубрики: Редагування літературне
Кл.слова (ненормовані):
видавнича продукція -- творчий задум -- проблематика невідповідності -- самовираження -- естетичні потреби -- інформаційні потреби


Дод.точки доступу:
Власенко, Наталія

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 30615
Кількість відвідувачів 690
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя