Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Видавнича справа -- видавничий бізнес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
002.4
Т 35
б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб (б-ка Бойка О. Д.)


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-76-2 (в м. обкл.) : 27.00 грн., 3.00 грн.
ДРНТІ
ББК 76.17я73
РУБ 002.4
Рубрики: Видавнича справа--видавничий бізнес
   Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий бізнес

   Видавнича справа в Україні--видавництва

   Видавнича справа--книговидання

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція у бізнесі -- ризик у бізнесі -- бізнес-план -- видавнича діяльність -- видавничій бізнес -- українські видавництва

Примірників всього: 2
фб (1), фб (б-ка Бойка О. Д.) (1)
Свободны: фб (1), фб (б-ка Бойка О. Д.) (1)
Знайти схожі

2.
002.4
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 (в тв. опр.) : 37.00 грн., 35.00 грн., 37.00 грн.
ДРНТІ
ББК 76.17я73
РУБ 002.4
Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг
   Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом

   Видавнича справа--видавничий маркетинг

   Видавнича справа--книговидання

   Видавнича справа--видавничий бізнес

Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції

Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

3.
   655.4
   П 44


    Подоляка, Надія Степанівна.
    Соціальні практики краудфандингових платформ у рамках видавничої справи та журналістики [Текст] : монографія / Н. С. Подоляка ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Суми : Сумський державний університет, 2018. - 104 с. : граф., мал. - Бібліогр.: с. 85-102. - ISBN 978-966-657-726-2 : 20.00 грн.
УДК
Рубрики: Видавнича справа--видавничий бізнес
   Журналістика--інформаційні технології

   Інвестиційні проекти

Кл.слова (ненормовані):
краудфандингові платформи


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Сумський державний університет
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
002.4
Т 35
б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавництво - XXI. Виклики і стратегії [Текст] : монографія / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2012. - 328 с. - (Монограф). - ISBN 978-617-572-045-5 (в тв. опр.). - ISBN 978-966-8226-92-2 (серія) : 65.00 грн.
ДРНТІ
ББК 76.17
РУБ 002.4
Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг
   Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом

   Видавнича справа--видавничий маркетинг

   Видавнича справа--книговидання

   Видавнича справа--видавничий бізнес

Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 17342
Кількість відвідувачів 577
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя