Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогічна психологія -- професійно-особистісний розвиток педагогів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
74.204.21
И 46


    Ильина, Н. Ф.
    Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності
   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Вчителі--готовність до інноваційної діяльності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів
Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності.
В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
158.9
П 86


   
    Психологічні засади організаційного розвитку [Текст] : монографія / [Карамушка Л. М., Бондарчук О. І., Винославська О. В. та ін.] ; за наук. ред. Л. М. Карамушки ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка, Лаб. організ. психології. - К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 206 с. : іл., табл. - Бібліогр. наприкінці розд. - ISBN 978-966-189-206-3 : 74.90 грн.
ББК 88.5 + 88.40
РУБ 158.9
Рубрики: Освітні організації--Організаційний розвиток--Психологічний аспект
   Соціальна психологія

   Організаційна психологія

   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Кафедра загальної та практичної психології

Анотація: Вирішення складних соціально-політичних та економічних завдань, пов’язаних із розбудовою Української держави та її інтеграцією в європейський простір, значною мірою залежить від ефективності діяльності вітчизнянихх освітніх організацій. Однією з важливих умов вирішення цієї проблеми є забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій, який передбачає, насамперед, постановку перед освітніми організаціями нових, інноваційних завдань, які відповідають соціально-економічним змінам, які відбуваються в суспільстві. Дана монографія є першою в Україні з проблеми психологічного забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій. Монографія розрахована на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами діяльності організацій в умовах організаційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Бондарчук, Олена Іванівна; Винославська, Олена Василівна; Івкін, Володимир Миколайович; Ковальчук, Олександр Сергійович; Креденцер, Оксана Валеріївна; Лагодзінська, Валентина Іванівна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Філь, Олена Анатоліївна; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ); Лабораторія організаційної психології
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

3.
158.9
П 86


   
    Психологічні засади розвитку духовної культури педагогічного персоналу [Текст] : посібник / [Помиткін Е. О., Рибалка В. В., Балл Г. О. та ін.] ; за ред. Е. О. Помиткіна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К. : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. - 172 с. : табл. - Бібліогр. : с. 168-171 (67 назв) і в підрядк. прим. - ISBN 978-966-189-250-6 (в опр.) : 82.81 грн.
ББК 88.840 + 74.204.2
РУБ 158.9
Рубрики: Педагоги--Духовна культура
   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра загальної та практичної психології

   Духовна культура--педагоги

Анотація: Духовність є невід'ємним компонентом професійного становлення педагога, оскільки забезпечує його особистісно-професійну зрілість. Незважаючи на значну актуальність і соціальну вагу духовно-особистісного розвитку педагогічних працівників, ця проблема є поки що недостатньо вивченою в сучасній психології та реалізованою в психолого-педагогічній практиці. Дана книга є результатом співпраці колективу науковців відділу педагогічної психології і психології праці Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України та багатьох педагогів-практиків, які працювали над пошуком відповідей на питання щодо проблеми розуміння духовної культури вчителя та психологічних умов і засобів її розвитку в сучасній системі освіти України.


Дод.точки доступу:
Помиткін, Едуард Олександрович; Рибалка, Валентин Васильович; Балл, Георгій Олексійович; Помиткін, Едуард Олександрович \ред.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ)
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.05.2024
Кількість запитів 36659
Кількість відвідувачів 1103
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя