Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.014.3(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37.014.3(477)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 4-13
УДК
ББК 74
Рубрики: Модернізація освіти
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкурентоспроможність -- функції освіти -- завдання освіти -- загальноосвітні школи -- суб’єкт-суб’єктні відносини -- навчання протягом життя
Анотація: На основі проблем сучасної освіти в країні, завдань і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському і світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову й базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і вищих навчальних закладів І й ІІ р.а. створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту, вивести технікуми й коледжі, які не готують бакалаврів, з ланки вищої освіти, укрупнути професійно-технічні заклади, а, де доцільно, об'єднати їх із технікумами; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищих навчальних закладів ІІІ й ІV р.а, підвищити потужність університетів; 5) узгодити з новим законодавством усю систему нормативних документів, перепідпорядковуючи заклади вищої освіти МОН України, розробити нову мережу навчальних закладів вищої й середньої професійної освіти та ін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
37.014.3(477)
З-12


    Заєць, С.
    Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 10–18 : рис. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- модернізація освіти -- трансформація освіти -- шкільна реформа -- моніторинг в освіті -- стейкхолдери -- громадська думка -- опитування
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність запровадження контекстного моніторингу реформ в освітній галузі. Запропоновано систематизований перелік основних стейкхолдерів реформи освіти в Україні за сферами їх зацікавленості. Наголошено на необхідності дослідження та вивчення стану громадської думки зацікавлених у реформі осіб, проведення опитувань серед стейкхолдерів освітніх реформ, створенні національної системи моніторингу та оцінювання освітніх реформ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 25.05.2024
Кількість запитів 37942
Кількість відвідувачів 855
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя