Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37:001.31(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
37:001.31(477)
П 12


    Павленко, Тетяна Степанівна.
    Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 143-147. - Бібліогр.: 4 назв.
УДК
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки України
   Бібліотечні фонди

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні потреби -- інформаційні ресурси -- інформаційне забезпечення -- анкетування -- бібліотека ім. В. О. Сухомлинського
Анотація: Висвітлені попередні підсумки аналізу і наукової обробки результатів дослідження інформаційних потреб користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, науково обгрунтовані напрями подальшого формування інформаційного ресурсу бібліотеки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
37.014.3(477)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 4-13
УДК
ББК 74
Рубрики: Модернізація освіти
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкурентоспроможність -- функції освіти -- завдання освіти -- загальноосвітні школи -- суб’єкт-суб’єктні відносини -- навчання протягом життя
Анотація: На основі проблем сучасної освіти в країні, завдань і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському і світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову й базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і вищих навчальних закладів І й ІІ р.а. створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту, вивести технікуми й коледжі, які не готують бакалаврів, з ланки вищої освіти, укрупнути професійно-технічні заклади, а, де доцільно, об'єднати їх із технікумами; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищих навчальних закладів ІІІ й ІV р.а, підвищити потужність університетів; 5) узгодити з новим законодавством усю систему нормативних документів, перепідпорядковуючи заклади вищої освіти МОН України, розробити нову мережу навчальних закладів вищої й середньої професійної освіти та ін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 1875
Кількість відвідувачів 449
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя