Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гірняк, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: П3/2002/3/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2002р. N 3/4
Зміст:
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82
Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система
Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104
Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ
Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123
Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141
Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159
Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ
Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169
Кл.слова: ПАРАДИГМА
Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186
Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284
Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200
Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА
Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216
Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241
Кл.слова: Психодидактика
Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262
Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гірняк, А.
    Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 217-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 74 + 88.840
Рубрики: освіта інноваційна
   Модульно-розвивальне навчання

   Підручники

Кл.слова (ненормовані):
Психодидактика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П3/2003/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 4
Зміст:
Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28
Кл.слова: самореалізація, Я-концепція
Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36
Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45
Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53
Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60
Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74
Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95
Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109
Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118
Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127
Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136
Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гірняк, А.
    Психоекологічний потенціал розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 128-136 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психодидактика
   Розвивальний підручник

   Модульно-розвивальна система



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
Шифр: П3/2008/1
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 1
Зміст:
Фурман, А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов] / А. Фурман. - С.5-8 : портр
Рибалка, В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження / В. Рибалка. - С.9-24
Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34
Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62
Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87
Яценко, Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні / Т. Яценко. - С.88-92
Бугерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бугерко. - С.93-105
Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114
Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126
Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129
Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133
Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137
Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гірняк, А.
    Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 151-157 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія педагогічна
   психологія навчання

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
модульно-розвив.підручник -- апробація -- підручникотворення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: П3/2008/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44
Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51
Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58
Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64
Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138
Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147
Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153
Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей. - С.139-188
Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172
Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179
Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182
Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185
Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання / Л. Бондаревська. - С.185-188
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Гірняк, А.
    Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 116-138 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологія навчання
   навчання--задачі, вправи, завдання

   підручники шкільні

Кл.слова (ненормовані):
освітня задача -- навчальна задача -- запитання -- вправа -- психолого-дидактичні вимоги
Анотація: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: П3/2008/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 4
Зміст:
Кушерець, В. Знання як святість. Наукове та духовне просвітництво професора Володимира Шинкарука / В. Кушерець. - С.5-12
Гірняк, А. Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище / А. Гірняк. - С.33-44
Фройд, З. Три нариси з теорії сексуальності / З. Фройд. - С.45-91
Івасюк, Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури / Ю. Івасюк, О. Когут. - С.99-103
Мартинюк, О. Соціально-психологічні концепції сім’ї як теоретична основа її емпіричного вивчення / О. Мартинюк. - С.104-115
Фурман, В. Проблематика особистісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні / В. Фурман. - С.116-121
Синєокий, О. Індивідуально-психологічні особливості типології гвалтівників / О. Синєокий. - С.127-136
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Гірняк, А.
    Психоаналіз Зигмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N4. - С. 33-44 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: психологи зарубіжних країн


Дод.точки доступу:
Фройд, Зигмунд (психолог ; 1856-1936) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 17.05.2024
Кількість запитів 22913
Кількість відвідувачів 578
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя