Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кучеренко, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
Шифр: Умлш-1/2011/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 3
Зміст:
Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5.
Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9.
Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14.
Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20.
Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26.
Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30.
Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33.
Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38.
Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41.
Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46.
Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50.
Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54.
Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61.
Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кучеренко, Ірина.
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 10-14.
ББК 81.411.1-9
Рубрики: викладання української мови в школі
   Інтегровані уроки--українська мова

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційні уроки -- інтеграція знань -- інтегрований урок -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметна інтеграція -- бінарні уроки


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

3.
Шифр: УМЛСШ/2013/10
   Журнал

Українська мова й література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний та літературно-мистецький журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Мамчур, Лідія. Формування мовної компетентності учнів основної школи: фонетичний і лексичний компоненти / Л. Мамчур. - С.2-6. - Бібліогр.: 5 назв.
Омельчук, Сергій. Дослідницькі завдання з морфології за провідним логічним прийомом як засіб формування в учнів загальнопізнавальних умінь : на матеріалі вивчення прикметника / С. Омельчук. - С.7-11. - Бібліогр.: 5 назв.
Кучеренко, Ірина. Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови / І. Кучеренко. - С.12-17. - Бібліогр.: 15 назв.
Видайчук, Тетяна. Мовна особистість староукраїнської доби: проблеми та аспекти дослідження / Т. Видайчук. - С.18-21. - Бібліогр.: 9 назв.
Поліщук, Ярослав. Моделі елітарного і масового в класичній українській літературі / Я. Поліщук. - С.22-25. - Бібліогр.: 5 назв.
Кавун, Лідія. Участь ВАПЛІТЕ в літературній дискусії 1925-1928 років / Л. Кавун. - С.26-30. - Бібліогр.: 13 назв.
Яровенко, Тетяна. "Маланюкіана" Леоніда Куценка: to be continued... / Т. Яровенко. - С.31-32.
Авраменко, Олександр. Особливості тестової технології в моделюванні контрольних робіт / О. Авраменко. - С.33-35.
Остапченко, Олена. Тест-гра як засіб збагачення словникового запасу старшокласників / О. Остапченко. - С.36-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Левченко, Валентина. "Мина Мазайло". Особливості сюжету з використанням інформаційно-комукаційних технологій : методичні рекомендації до проведення уроку української літератури в 11 класі / В. Левченко. - С.42-50. - Бібліогр.: 5 назв.
Руденко, Лариса. Групи слів за їх походженням: власне українські слова і запозичені. Англіцизми в українській мові : інтегрований урок українська мова - англійська мова, 6 клас / Л. Руденко, В. Скрипник. - С.51-54.
Олійник, Алла. Стежками Великого Кобзаря. Дитинство та юність Тараса Шевченка : українська література, 6 клас / А. Олійник. - С.55-57. - Бібліогр.: 3 назви.
Аношкіна, Галина. Терен спіє під гомін жита... : творчий доробок письменника-земляка Тереня Германовича Масенка. Українська література, 10 клас / Г. Аношкіна. - С.58-62. - Бібліогр.: 8 назв.
Новіцька, Ольга. Наша дума, наша пісня, не загине у віках : пісні та думи рідного краю / О. Новіцька. - С.63-67.
Яворська, Леся. Велич Духу : до 95-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Яворська. - С.68-69.
Слободкіна, Фатіма. Літературно-музична композиція до дня української мови / Ф. Слободкіна. - С.70-71.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
81.411.1-90
К 95


    Кучеренко, Ірина.
    Загальнодидактичні і лінгвометодичні вимоги до сучасного уроку української мови / І. Кучеренко // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 10. - С. 12-17. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
вимоги до уроку -- структура уроку української мови -- сучасний урок української мови -- загальнодидактичні вимоги -- лінгводидактичні вимоги -- психологічні вимоги -- виховні вимоги -- гігієнічні вимоги -- наукові вимоги -- змістові вимоги -- орієнтаційні вимоги -- уроки української мови
Анотація: Розкрито сутність загальнодидактичних і лінгводидактичних вимог до уроку української мови, з'ясовано специфіку дидактичних , психологічних, виховних, гігієнічних вимог; окреслено особливості наукових, змістових, орієнтаційних та реалізаційних вимог, обгрунтовано необхідність їх дотримання у процесі проектування і проведення сучасного навчального заняття в основній школі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/7
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 7
Зміст:
Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова. - С.2-7
Кучеренко, Ірина. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / Ірина Кучеренко. - С.7-13
Нищета, Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / Володимир Нищета. - С.13-18
Голуб, Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Ніна Голуб. - С.18-23
Шевченко, Зоя. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / Зоя Шевченко. - С.24-30
Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко. - С.30-34
Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Юрій Бондаренко. - С.35-38
Дригула, Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") / Марія Дригула. - С.39-42
Підмурняк, Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) / Марія Підмурняк. - С.42-44
Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика
Плахотник, Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / Василь Плахотник. - С.45-48
Трубачева, Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса. - С.48-51
Барановська, Олена. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / Олена Барановська. - С.51-54
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко. - С.55-61
Міхно, Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя. - С.62-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
81.411.1-90
К 95


    Кучеренко, Ірина
    Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр.:15 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--зміст уроку
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- зміст уроку -- лінгводидактичні вимоги до уроку рідної мови -- змістовий компонент уроку -- теоретичний компонент -- практичний компонент -- методичний компонент -- уроки української мови
Анотація: У статті встановлено взаємозв'язок змістових компонентів чинних державних документів, з'ясовано їх відповідність у змісті сучасного уроку української мови, запропоновано оновлені лінгводидактичні вимоги до змістовного наповнення сучасного уроку рідної мови, висвітлено концептуальні методологічні основи змісту уроку української мови в основній школі - науковість, оптимальність, навчально-виховна єдність, зв'язок із життям, комунікативна спрямованість, текстоцентричність; визначено сутність поняття "зміст уроку", визначено основні змістові компоненти уроку, схарактеризовано змістову наповнюваність теоретичного, практичного й методичного компонентів сучасного уроку української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

7.
Шифр: Умлш-1/2017/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви.
Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв.
Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52.
Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59.
Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62.
Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
371.3:811.161.2
К 95


    Кучеренко, Ірина.
    Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти [Текст] / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- підходи до навчання мови -- особистісно орієнтовані ситуації -- технології навчання мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: Умлш-1/2017/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 3
Зміст:
Голуб, Ніна. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі / Н. Голуб. - С.2-6.
Хом’як, Іван. Методика оцінювання навчальних досягнень учнів / І. Хом’як. - С.7-12.
Пентилюк, Марія. Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури / М. Пентилюк, І. Гайдаєнко. - С.13-19.
Новосьолова, Валентина. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі : (за новим підручником української мови) / В. Новосьолова. - С.20-24.
Кучеренко, Ірина. Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови / І. Кучеренко. - С.25-31.
Корицька, Галина. Тест як інструмент контрольно-оцінювальної діяльності вчителя: до проблеми створення й застосування / Г. Корицька. - С.32-35.
Ярмолюк, Алла. Робота з текстом під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.36-39.
Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.40-43.
Вертій, Олексій. У річищі ідейних протиборств: Тарас Шевченко в національній свідомости українців XX-XXI століть / О. Вертій. - С.44-51.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
371.32:811.161.2
К 95


    Кучеренко, Ірина.
    Концепції особистісно орієнтованої технології уроку рідної мови [Текст] / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 3. - С. 25-31.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--особистісно зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтовані технології -- уроки української мови -- уроки рідної мови -- навчальна діяльність учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 16.05.2024
Кількість запитів 29519
Кількість відвідувачів 1423
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя