Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Повідайчик, Оксана Степанівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
74.58
П42


    Повідайчик, Оксана Степанівна.
    Формування інформаційної культури майбутнього соціального працівника в процесі професійної підготовки [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. С. Повідайчик ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних працівників
   Інформаційна культура

   професійна підготовка

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні технології -- інформаційні технології


Дод.точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 304 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 140.33 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Головня, Владислава Олександрівна. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків / В. О. Головня. - С .8-14
Гуцан, Леся Андріївна. Сучасні підходи та технології професійної орієнтації учнівської молоді в умовах профільного навчання / Л. А. Гуцан. - С .15-20
Ївженко, Юрій Васильович. Напрями та форми соціально-педагогічної допомоги молодіжним громадським організаціям студентів / Ю. В. Ївженко. - С .21-26
Козубовський, Ростислав Володимирович. Соціальні детермінанти девіантної поведінки неповнолітніх / Р. В. Козубовський. - С .27-31
Козубцов, Игорь Николаевич. Основные тенденции и направления развития дефиниции понятия “методологическая культура” : обзор научных публикаций / И. Н. Козубцов. - С .32-38
Коргуник, Юлія Василівна. Ефективний проектний менеджмент як засіб інтернаціоналізації вищої освіти в Україні / Ю. В. Коргуник. - С .39-42
Лісовець, Олег Васильович. Компетентність соціального працівника у сприянні міжвідомчій взаємодії щодо соціально-правового захисту особистості / О. В. Лісовець. - С .43-47
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Практична складова іміджової підготовки педагога в контексті сучасних освітніх змін / І. О. Ніколаєску. - С .48-52
Овчаренко, Ольга Василівна. Активне соціально-психологічне пізнання як метод дослідження цінностей особистості / О. В. Овчаренко, Т. І. Білуха. - С .53-58
Петрочко, Жанна Василівна. Сімейно орієнтований підхід у соціальній роботі / Ж. В. Петрочко. - С .59-63
Пєтушкова, Лариса Антонівна. Ненасильницьке спілкування як технологія побудови діалогу працівника соціальної сфери з клієнтом / Л. А. Пєтушкова. - С .64-69
Розвадовська, Тетяна Вікторівна. Просвітницька робота як важлива фахова складова у діяльності соціального педагога / Т. В. Розвадовська. - С .70-74
Савченко, Тетяна Олександрівна. Культура професійно орієнтованого спілкування майбутніх соціальних педагогів / Т. О. Савченко. - С .75-80
Сидорчук, Марина Степанівна. Послуга сімейного патронату як альтернатива центрам соціально-психологічної реабілітації та притулкам / М. С. Сидорчук. - С .81-84
Сойма, Наталія Дмитрівна. Діагностико-корекційна робота з дітьми, які мають порушення в адаптації / Н. Д. Сойма. - С .85-90
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальне партнерство як особливий вид взаємодії ВНЗ із соціальними інститутами громади (на прикладі соціальних служб) / С. Р. Хлєбік, В. В. Литвиненко. - С .91-95
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Атрощенко, Тетяна Олександрівна. Формування міжетнічної толерантності молодших школярів у теорії і практиці освіти / Т. О. Атрощенко. - С .96-101
Бурнос, Евгения Юрьевна. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .102-106
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху / Т. І. Бутурлим. - С .107-112
Ворона, Наталья Александровна. Содержательное наполнение курса русского языка как иностранного в медицинских вузах Украины / Н. А. Ворона. - С .113-118
Жданович, Юлія Миколаївна. Педагогічна анімація як засіб соціально-педагогічної підтримки дітей вимушених переселенців / Ю. М. Жданович. - С .119-123
Качалова, Тетяна Василівна. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі / Т. В. Качалова. - С .124-127
Киричок, Інна Іванівна. Окремі аспекти використання навіювального впливу у навчально-виховному процесі старшокласників / І. І. Киричок. - С .128-133
Коляденко, Світлана Миколаївна. Партнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗ / С. М. Коляденко. - С .134-139
Кузів, Марія Зіновіївна. Форми та методи профорієнтаційної роботи в Україні / М. З. Кузів. - С .140-146
Мисак, Богдан Павлович. Взаємодія суспільних інституцій у підготовці учнівської молоді до захисту Вітчизни / Б. П. Мисак. - С .147-151
Повідайчик, Оксана Степанівна. Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик. - С .152-156
Шевчук, Марина Олександрівна. Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .157-161
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку / О. Д. Вєтрова. - С .162-166
Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів / О. І. Гуренко. - С .167-172
Денисюк, Олена Миколаївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів та фахівців соціальної сфери до здійснення соціально-педагогічної підтримки батьків, які виховують дітей з інвалідністю / О. М. Денисюк. - С .173-177
Зінченко, Тетяна Василівна. Практична підготовка соціальних працівників у професійному середовищі / Т. В. Зінченко. - С .178-182
Конончук, Антоніна Іванівна. Професійна підготовка соціальних працівників до партнерства з недержавними організаціями соціальної сфери / А. І. Конончук. - С .183-187
Костіна, Валентина Вікторівна. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді / В. В. Костіна. - С .188-194
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості формування у майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів управлінських умінь / Ю. Г. Новгородська. - С .195-199
Носова, Крістіана Вагіфівна. Комунікативні ситуації у формуванні культури професійного спілкування майбутніх тележурналістів / К. В. Носова. - С .200-203
Останіна, Ніна Степанівна. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах модернізації вищої освіти на засадах компетентнісного підходу / Н. С. Останіна. - С .204-208
Падалка, Ольга Іванівна. Пріоритетні педагогічні цінності в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільного навчального закладу / О. І. Падалка. - С .209-213
Пахомова, Лідія Валеріївна. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до впровадження інноваційних форм і методів партнерської взаємодії / Л. В. Пахомова. - С .214-218
Сайко, Наталія Олександрівна. Підготовка соціальних педагогів до партнерської взаємодії у реабілітаційному процесі / Н. О. Сайко. - С .219-223
Струтинська, Тетяна Романівна. Підготовка майбутніх педагогів до виховної взаємодії з батьком дітей із неповних сімей у підвищенні його психолого-педагогічної культури / Т. Р. Струтинська. - С .224-229
Сурсаєва, Інна Станіславівна. Стан сформованості професійного мислення майбутніх фельдшерів у медичних коледжах / І. С. Сурсаєва. - С .230-234
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Байбакова, Ольга Олександрівна. Історичні аспекти соціальної роботи і підготовки фахівців у США / О. О. Байбакова. - С .235-239
Безлюдна, Вікторія Валеріївна. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття) / В. В. Безлюдна. - С .240-243
Белан, Владислав Юрійович. Досвід національно-патріотичного виховання громадських організацій Республіки Польща на прикладі Союзу польського харцерства / В. Ю. Белан. - С .244-247
Борисюк, Світлана Олексіївна. Дослідження соціальних проблем у сучасних пріоритетах студентської молоді України та Польщі / С. О. Борисюк, Г. Бейгер. - С .248-253
Кияниця, Зінаїда Петрівна. Застосування ведення випадку в соціальній роботі: міжнародний досвід, практика і перспективи в Україні / З. П. Кияниця. - С .254-263
Павлик, Надія Павлівна. Зарубіжний досвід організації неформальної освіти / Н. П. Павлик. - С .264-273
Попович, Ірина Євгенівна. Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії / І. Є. Попович. - С .274-279
Школяр, Лілія Володимирівна. Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції / Л. В. Школяр. - С .280-285
РУСОВОЗНАВЧІ СТУДІЇ
Березівська, Лариса Дмитрівна. Внесок Софії Русової у розбудову національної освіти: за матеріалами журналу “Вільна українська школа” (1917–1920) / Л. Д. Березівська. - С .286-290
Дяков, Інна Володимирівна. Фольклор як засіб виховання особистості в педагогічній спадщині Софії Русової / І. В. Дяков. - С .291-295
Коваленко, Євгенія Іванівна. Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті сучасності / Є. І. Коваленко. - С .296-300
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

3.


    Повідайчик, Оксана Степанівна.
    Застосування інформаційних технологій у науково-дослідній роботі майбутніх соціальних працівників [Текст] / О. С. Повідайчик, М. М. Повідайчик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 152-156
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних працівників--інноваційні технології
   Науково-дослідна діяльність студентів

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна діяльність студентів -- інформаційні технології -- інформаційне середовище -- підготовка майбутніх соціальних працівників -- програмні засоби
Анотація: У статті проаналізовано особливості створення інформаційного середовища як передумови здійснення наукових досліджень. Розглянуто специфіку застосування SPSS як спеціалізованої програми для обробки й аналізу результатів соціальних досліджень.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Повідайчик, Михайло Михайлович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

4.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 182.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Євгенія Іванівна. Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі / Є. І. Коваленко. - С .7-16
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти / А. М. Аніщук. - С .17-22
Бейгер, Галина. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних / Г. З. Бейгер. - С .23-42
Бугаєць, Наталія Олександрівна. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті / Н. О. Бугаєць. - С .43-49
Варга, Наталія Іванівна. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці / Н. І. Варга. - С .50-55
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі" / Т. В. Гордієнко. - С .56-61
Гуцало, Емілія Унсунівна. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах) / Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. - С .62-68
Дубровська, Лариса Олександрівна. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. - С .69-74
Жданюк, Анна Василівна. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів / А. В. Жданюк. - С .75-80
Карташинська, Рената. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї / Р. Карташинська. - С .81-91
Конончук, Данило Іванович. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми / Д. І. Конончук. - С .92-98
Коропатник, Михайло Михайлович. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства / М. М. Коропатник. - С .99-106
Новгородська, Юлія Григорівна. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника / Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. - С .107-112
Скшидлевський, Павло. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти / П. Скшидлевський. - С .113-124
Люй Цзін Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі / Люй Цзін. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь / В. В. Ревенчук. - С .131-134
Пашкевич, Анета. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги / А. Пашкевич. - С .135-142
Солошич, Ірина Олександрівна. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів / І. О. Солошич. - С .143-148
Шевчук, Марина Олександрівна. Проектна культура керівника: сутність поняття / М. О. Шевчук, І. В. Доліна. - С .149-155
Шумська, Людмила Юріївна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу / Л. Ю. Шумська. - С .156-162
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків / Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. - С .163-166
Дікун, Ірина Анатоліївна. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики / І. А. Дікун. - С .167-172
Житнухіна, Катерина Павлівна. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів / 173-180
Конончук, Антоніна Іванівна. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. - С .181-187
Конончук, Олена Анатоліївна. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку / О. А. Конончук. - С .188-194
Луців, Світлана Ігорівна. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання / С. І. Луців, Г. О. Філь. - С .195-199
Матвієнко, Світлана Іванівна. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка) / С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. - С .200-205
Повідайчик, Оксана Степанівна. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки / О. С. Повідайчик. - С .206-211
Турчин, Тамара Миколаївна. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі / Т. М. Турчин. - С .212-216
Шевчук, Марина Олександрівна. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників / М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. - С .218-223
Ювковецька, Юлія Олександрівна. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах / Ю. О. Ювковецька. - С .224-227
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Абрамович, Антоніна Миколаївна. Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології / А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. - С .228-233
Дубовик, Світлана Миколаївна. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування / С. М. Дубовик. - С .234-239
Кононко, Олена Леонтіївна. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення / О. Л. Кононко. - С .240-247
Лавриченко, Наталія Миколаївна. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови / Н. М. Лавриченко. - С .248-256
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бхіндер, Наталія Володимирівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.) / Н. В. Бхіндер. - С .257-264
Віннікова, Лілія Федорівна. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі / Л. Ф. Віннікова. - С .265-269
Дічек, Наталія Петрівна. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст. / Н. П. Дічек. - С .270-281
Сагач, Оксана Михайлівна. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном / О. М. Сагач. - С .282-287
Самаріна, Світлана Іванівна. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей / С. І. Самаріна. - С .288-290
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.) / І. В. Тонконог. - С .291-298
Шевченко, Володимир Миколайович. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект) / В. М. Шевченко. - С .299-304
Шевченко, Світлана Миколаївна. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010) / С. М. Шевченко. - С .305-310
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
15
Н 34


    Повідайчик, Оксана Степанівна.
    Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки [Текст] / О. С. Повідайчик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 206-211
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів
   професійна підготовка вчителів

   Студенти--наукова організація праці

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідницькі вміння -- професійна підготовка


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

6.
378-057.2:364-43-047.37
П 42


    Повідайчик, Оксана Степанівна.
    Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до науково-дослідницької діяльності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. С. Повідайчик ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. - 40 с. -
УДК
Рубрики: Соціальні працівники--професійна підготовка
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Автореферати дисертацій--соціальна педагогіка



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.05.2024
Кількість запитів 59425
Кількість відвідувачів 1854
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя