Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Стягунова, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: ВМДЗ/2018/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 1
Зміст:
Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна. - С.4–10.
Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко. - С.11–17.
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід. - С.18–20.
Формуємо культуру ділового спілкування в педагогічному колективі. - С.[21].
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти. - С.22–23.
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко. - С.24–26.
Бєлєнька, Г. Ранок радісних зустрічей / Ганна Бєлєнька, Інна Кондратець. - С.27–35.
Черешнюк, О. Визначаємо готовність вихователів до економічного виховання дошкільників / Олена Черешнюк. - С.36–40.
Соціально-економічне виховання дошкільників. - С.41–44.
Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття. - С.45.
Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова. - С.46–53.
День спонтанного прояву доброти. - С.54–55.
Джемула, Г. Хай живе доброта! : сценарій свята до Дня спонтан. прояву доброти для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.56–60.
Михайленко, О. Співчуття і доброта здатні творити дива : конспект заняття з морал. виховання для дітей ст. групи / Оксана Михайленко, Анастасія Василенко. - С.61–64.
[Добірка матеріалів щодо сертифікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів]. - С.[69–71].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
373.2.016:62/64](477)
К 67


    Корнєєва, О.
    Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 46–53. - Зміст: Тематична робота "Парк професій" ; Про які професії мріють діти ; Як допомогти дитині пізнати світ професій? ; Авторська творча майстерня ; Організаційно-методичне забезпечення ; Предметно-розвивальне середовище ; Технологічні карти – що це і для чого ; Структура ; Розвивальне середовище ; Партнерська взаємодія ; Методичний супровід ; Додаток 1 : Макет технологічної карти ознайомлення дошкільників з професією ; Додаток 2 : Технологічна карта ознайомлення дошкільників із професією художника.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- трудове навчання -- професії -- авторська творча майстерня -- алгоритм -- ознайомлення -- предметно-розвивальне середовище -- методичний супровід -- технологічні карти -- художник
Анотація: У статті подано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації комплексної тематичної роботи "Парк професій".


Дод.точки доступу:
Стягунова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2018/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7.
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15.
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17.
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20].
Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21.
Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21].
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23].
Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29.
Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38.
Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48.
Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55.
Увага! Корисні знаки. - С.[56].
Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61.
Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63.
Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63.
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66.
Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.2.035:33](477)
С 88


    Стягунова, О.
    "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 30–38. - Зміст: У чому суть ; Як створити економічно-освітній осередок ; Чим наповнити осередок сюжетно-рольових ігор ; Для чого потрібні економічні подорожі містом ; Як працювати з педагогами ; Як залучати батьків : Додаток : Економічне поняття "Гроші".
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
економічне виховання дошкільників -- економічний ігроленд -- ігорові технології -- економічна грамотність дошкільників -- економічні подорожі -- сюжетно-рольові ігри -- робота з батьками -- робота з педагогами
Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 91 "Лісова казка" міста Краматорська Донецької області щодо використання ігрової освітньої технології "Економічний ігроленд" під час економічного виховання дошкільнів. Вміщено технологічну карту до теми "Економічне поняття "Гроші!"".


Дод.точки доступу:
Степанченко, Г.; Летенко, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
373.2.035:33](477)
С 88


    Стягунова, О.
    Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 39–48. - Зміст: Як ускладнювати тематику проектів ; Що слід враховувати під час реалізації проектів ; Як активізувати творчу роботу вихователів ; Додаток 1 : Проект "Професії поруч мене" ; Додаток 2 : Проект "Мультиплікатор" ; Додаток 3 : Щоденник спостережень рівня розвитку сюжетно-рольової гри.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- економічне виховання дошкільників -- професії -- метод проектів -- сюжетно-рольові ігри -- щоденник спостережень
Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо використання методу проектів під час ознайомлення дошкільників з професіями.


Дод.точки доступу:
Корнєєва, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 64161
Кількість відвідувачів 1826
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя