К 33 Кэдьюсон, Хайди. Практикум по игровой психотерапии [Текст] / Х. Кэдьюсон, Ч. Шефер; пер. с англ. А. Копытин. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 416 с. - (Практикум по психологии). - Библиогр. в конце разд. - Пер.вид.: 101 Favorite. Play Therapu Techniquess / Kaduson Heidi, Schaefer Charles. - London. - ISBN 5-272-00114-1 : 20.60 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Дитина--розвиток Психотерапія--дитяча Гра--психологія Дитяча психологія Дод.точки доступу: Шефер, Чарлз; Копытин, А. \пер.\; Heidi, Kaduson; Charles, Schaefer Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 48 Слепкань, З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі [Текст] / З. І. Слепкань ; Міністерство освіти та науки України. Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2000. - 210 с. - ISBN 966-7584-95-Х : 5.70 грн. Зміст: Програма курсу "Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі" (для майбутніх магістрів) . - С .7 Основні принципи розвитку вищої освіти . - С .20 Структура вищої освіти. Види вищих закладів освіти. . - С .28 Сутність ступеневої освіти в Україні . - С .48 Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів. Формування творчої особистості. . - С .63. Системний, комплексний та діяльнісний підхід до організації навчально-виховного процесу у вищій школі . - С .77 Принципи дидактики вищої школи . - С .85 Наукова організація і планування навчального процесу у вищій школі . - С .110 Система стандартів вищої освіти. Нормативні документи. . - С .115 Ділова навчальна гра . - С .129 Дистанційна освіта як нова освітня психологія в системі вищої освіти. . - С .145 Методи навчання у вищій школі . - С .151 Засоби навчання. Місце і роль нових інформаційних технологій навчання (НІТН) . - С .157 Функції, форми і види педагогічного контролю у вищих закладах освіти . - С .164 Вузівська наука нині . - С .181 Виховна робота у вищій школі . - С .186 Система післядипломної освіти. . - С .196
РУБ 378.1 Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-72 Освіта: Технікуми. Коледжі [Текст] : Навчально-методичний журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 68 с. : іл. - 12.98 грн. Зміст: Іщенко, О. Передумови і проблеми застосування нових інформаційних технологій під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін / О. Іщенко. - С .10-12 Левківський, К. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні / К. Левківський. - С .1-2 Ковтун, В. Знання іноземної мови - одна з умов гармонійного розвитку особистості / В. Ковтун. - С .13-14 Бойко, М. Ступенева аграрна освіта від робітника до магістра / М. Бойко. - С .15-16 Піпенко, В. Дієвиорган громадського самоврядування на Полтавщині / В. Піпенко. - С .17-18 Кл.слова: Рада директорів Швидкий, О. Тестовий контроль у навчальному процесі / О. Швидкий. - С .19-21 Василенко, В. Спільна робота математиків у рамках навчального комплексу "технікум - університет" / В. Василенко, Т. Жеребілова, Л. Привалова. - С .22-23 Коновалов, О. На шляху до освітніх інформаційних технологій / О. Коновалов. - С .26-27 Неволіна, О. Зміст та методичні аспекти курсу "Ділова українська мова" / О. Неволіна. - С .28-29 Подбєльцева, Є. Програмне та методичне забезпечення курсу "Основи екології" / Є. Подбєльцева. - С .30-33 Корж, І. Виховуємо природолюбів / І. Корж. - С .34-37 Вербицький, В. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький. - С .38-39 Самарай, Л. Вища школа в селі Довгому / Л. Самарай. - С .40 Акулініна, О. Інтегроване заняття - одна з форм нових інформаційних технологій / О. Акулініна. - С .41 Якубова, В. Комунікативний підхід до викладання іноземних мов / В. Якубова, О. Плоскун, М. Боднар. - С .43 Акімова, Л. Нові підходи до організації навчального процесу / Л. Акімова. - С .45 Друзюк, О. Гра-дискусія як активний метод навчання / О. Друзюк. - С .46-48 Ковінько, Л. турботи та радощі куратора групи / Л. Ковінько. - С .53-54 Шевчук, Н. Становлення людини і громадянина / Н. Шевчук. - С .55-57 Закалюк, Г. Пошукова робота стадентів - невичерпне джерело формування особистості / Г. Закалюк; 58-60 Міхєєва, Т. Видатний математик Остроградський Михайло Васильович / Т. Міхєєва. - С .62-63 Чайка, С. Криза нашої совісті / С. Чайка. - С .64-68
РУБ 371 Рубрики: освіта в Україні Інноваційні технології навчання Освіта в Україні--модернізація освіти Навчання--навчальний процес--організація Дистанційне навчання Інформаційні технології Екологічна освіта--Україна Іноземні мови--методика викладання Виховання студентів--виховання особистості Музейна справа в Україні Навчання--методи--форми--засоби Куратор Культура поведінки Людина--совість--мораль Кл.слова (ненормовані): ступенева освіта -- рада директорів -- методи навчання -- модернізація освіти -- навчальний процес Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 59 Козленко, Олександр Григорович. Захоплююче навчання: біологічна рольова гра [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Г. Козленко. - Х. : Основа, 2003. - 80 с. - (Бібліотека журналу "Біологія" ; вип. 7). - Библиогр.: с. 78. - ISBN 966-8245-40-7 : 7.25 грн.
РУБ 57(070.2) Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (2), бот. (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), бот. (2) |
Р37 Ремарчук, Клавдія Федорівна. Мій рідний край: (Інтегровані уроки з українознавства) [Текст] : методичні вказівки / К. Ф. Ремарчук, Л. Ю. Білевич ; Управління освіти Чернігівської міської ради. - Чернігів : [б. в.], 2002. - 36 с. - б/к Зміст: "Добридень я світу сказав": Урок . - С .3-6 "Народознавчий ярмарок": Узагальнюючий урок . - С .7-11 "Річка нашого дитинства - Зачарована Десна": Урок . - С .12-18 "Міфічні боги далеких предків": Урок . - С .19-24 "Олександр Довженко і зачарована Десна": Урок-мандрівка . - С .25-29 "Братчини": Чернігівський обряд . - С .30-32 "Швидка рима": Гра . - С .33-=34
РУБ 9(4Укр)(070.2) Рубрики: Національне виховання Народознавство Дод.точки доступу: Білевич, Лідія Юріївна; Довженко, Олександр Петрович \о нем\; Управління освіти Чернігівської міської ради Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 87 Брик, Олексій Григорович. Гра в коники: Житейські історії [Текст] : художественная лит-ра / О. Г. Брик. - Чернігів : Нова хвиля, 2001. - 224 с. - ISBN 966-502-100-24 : 4.80 грн.
РУБ У2 Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 72 Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. [Текст] / за ред. М. Зубрицької. - 2-е вид., доп. - Львів : Літопис, 2002. - 832 с. - (Слово. Знак. Дискурс). - Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831. - ISBN 966-7007-54-9 (в пер.) : 40.00 грн. Зміст: ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ Потебня, О. Думка й мова (фрагменти) / Ф. Ніцше; Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .34-54 ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ Ніцше, Ф. Народження трагедії (фрагменти) / Т. С. Еліот; З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .55-72 Бергсон, А. Вступ до метафізики (фрагменти) / Т. С. Еліот; К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .73-85 Еліот, Т. С. Функція літературної критики / З. Фройд; Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .86-94 Еліот, Т. С. Музика поезії / К.-Г. Юнг; Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .95-108 ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ Фройд, З. Поет і фантазування / Р. Інгарден; Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .109-118 Юнг, К. -Г. Психологія та поезія / Ж.-П. Рішар; Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .119-141 Фрай, Н. Архетипний аналіз: теорія мітів / М. Гайдеггер; П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .142-170 ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА Інгарден, Р. Про пізнавання літературного твору (фрагменти) / Г.-Г. Гадамер; Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .176-208 Рішар, Ж. -П. Смерть та її постаті / Г.-Г. Гадамер; В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .209-229 ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА Гайдеггер, М. Навіщо поети? / П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .230-249 Гайдеггер, М. Гельдерлін і сутність поезії / П. Рікер; М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. - С .250-263 Гадамер, Г. -Г. Поезія і філософія / Ж.-П. Сартр; К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .264-271 Гадамер, Г. -Г. Про вклад поезії у пошук істини / В. Ізер; Р. Барт; Ю. Крістева. - С .272-280 Гадамер, Г. -Г. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди / Г. Р. Яусс; Р. Барт; Е. Шовалтер. - С .281-287 Рікер, П. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент) / М. Бахтін; У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .288-304 Рікер, П. Що таке текст? Пояснення і розуміння / М. Бахтін; У. Еко; Е. Саїд. - С .305-348 ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ Сартр, Ж. -П. Моя перемога є чисто вербальною / К. Леві-Стросс; Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .327-348 ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ Ізер, Вольфганг. Процес читання, феноменологічне наближення / Р. Барт; Ю. Крістева. - С .349-367 Яусс, Г. Р. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти) / Р. Барт; Е. Шовалтер. - С .368-405 ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА Бахтін, М. Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування / У. Еко; Г. Ч. Співак. - С .406-415 Бахтін, М. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках / У. Еко; Е. Саїд. - С .416-425 ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО Мукаржовський, Я. Мова літературна і мова поетична / Ю. Лотман; А. П. Мукгерджі. - С .425-447 СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА Леві-Стросс, К. Міт та значення / Ж. Дерріда; Р. Рорті. - С .448-464 Якобсон, Р. Лінгвістика і поетика / П. Ман. - С .465-490 Барт, Р. Від твору до тексту / Ю. Крістева. - С .491-496 Барт, Р. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По / Е. Шовалтер. - С .497-524 Еко, У. Поетика відкритого твору / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .525-538 Еко, У. Риторика та ідеологія / Г. Ч. Співак. - С .539-548 Еко, У. Надінтерпретація текстів / Е. Саїд. - С .549-563 Еко, У. Поміж автором і текстом / Г. Бгабга. - С .564-580 Лотман, Ю. Текст у тексті / А. П. Мукгерджі. - С .581-597 ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ Фуко, М. Що таке автор? / Ф. Джеймсон. - С .598-616 Дерріда, Ж. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук / Р. Рорті. - С .617-640 Ман, П. Опірність теорії / П. Ман. - С .641-661 ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА Крістева, Ю. Stabat Mater / Ю. Крістева. - С .662-679 Шовалтер, Е. Феміністична критика у пущі / Е. Шовалтер. - С .680-708 ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ Слемон, С. Постколоніяльна критика / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .709-713 Співак, Г. Ч. Чи може підпорядковане промовляти? / Г. Ч. Співак. - С .714-718 Саїд, Е. Орієнталізм (фрагменти) / Е. Саїд. - С .719-737 Бгабга, Г. Націєрозповідність / Г. Бгабга. - С .738-740 Мукгерджі, А. П. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм? / А. П. Мукгерджі. - С .741-743 Дюрінг, С. Література - двійник націоналізму? / С. Дюрінг. - С .744-747 ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА Джеймсон, Ф. Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах / Ф. Джеймсон. - С .748-762 ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ Рорті, Р. Самотворення і пов’язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер / Р. Рорті. - С .763-785
РУБ 809 Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті. Дод.точки доступу: Зубрицька, Марія \ред.\; ПОТЕБНЯ, ОЛЕКСАНДР \о нем\; Ніцше, Фрідріх \о нем\; БЕРГСОН, АНРИ \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Юнг, Карл Ґустав \о нем\; Фрай, Нортроп \о нем\; Інгарден, Роман \о нем\; Рішар, Жан-П'єр \о нем\; САРТР, ЖАН-ПОЛЬ \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; Гадамер, Ганс-Георг \о нем\; Рікер, Поль \о нем\; Бахтін, Михайло \о нем\; Барт, Ролан \о нем\; Ізер, Вольфганг \о нем\; Яусс, Ганс Роберт \о нем\; Мукаржавський, Ян \о нем\; Леві-Стросс, Клод \о нем\; Якобсон, Роман \о нем\; По, Еллан \о нем\; Еко, Умберто \о нем\; Лотман, Юрій \о нем\; Фуко, Мішель \о нем\; Дерріда, Жак \о нем\; Ман, Поль де \о нем\; Крістева, Юлія \о ней\; Шовалтер, Елейн \о нем\; Слемон, Стівен \о нем\; Тіффін, Гелен \о нем\; Співак, Гаятрі Чакраворті \о нем\; Саїд, Едвард \о нем\; Бгабга, Гомі \о нем\; Мукгерджі, Арун \о нем\; Дюрінг, Саймон \о нем\; Джеймсон, Фредрік \о нем\; Рорті, Річард \о нем\; Пруст, Марсель \о нем\; Гельдерлін \о нем\ Примірників всього: 2 Ч.З.№3 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№3 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська академія" [Текст] : научное издание. Т. 20-21. Теорія та історія культури / Національний університет "Києво-Могилянська академія" ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - К. : КМ Академія, 2001. - 128 с. - Відомості про авторів: с.124-125. - ISBN 966-518-104-1 : 3.50 грн. Зміст: Мальцева, К. С. Опозиція "своє/чуже" як культурна універсалія / К. С. Мальцева. - С .6 Моренець, Н. В. Образ "іншого" - від первинного нарцизму до аргументу ідеологічної риторики / Н. В. Моренець. - С .10 Бердичевська, М. А. Ontos чи eidos: Бінарність як умова (Ф. Достоєвський: досвід прочитування) / М. А. Бердичевська. - С .16 Собуцький, М. А. Синтаксис сновидіння і семіотика античної літератури / М. А. Собуцький. - С .26 Капранов, С. В. Когнітивний аспект класичної японської поезії / С. В. Капранов. - С .29 Войцицька, М. О. Особливості сприйняття часу в культурі повсякденності кінця ХХ ст. / М. О. Войцицька. - С .33 Савельєва, М. Ю. Міфічна підстава культури постмодерну / М. Ю. Савельєва. - С .42 Бондарець, О. В. До специфіки історії розвитку археологічних знань / О. В. Бондарець. - С .46 Король, Д. О. Культ вовка в слов’янській традиції та його генеза / Д. О. Король. - С .66 Курочкін, О. В. Архіїчний весільний танець-гра "Журавель" ("Бусел") / О. В. Курочкін. - С .71 Нікішенко, Ю. І. Символіка окремих геометричних орнаментів української вишивки / Ю. І. Нікішенко. - С .76 Петрова, О. М. Данте в контексті європейської образовторчості / О. М. Петрова. - С .81 Щоткіна, К. В. Звукоряд і лад: звукові моделі культури / К. В. Щоткіна. - С .86 Брюховецька, Л. І. Народ у фільмах поетичного кіно. Довженко - Тарковський - Осика / Л. І. Брюховецька. - С .92 Стрелкова, А. Ю. Буддійські мотиви в трактаті про мистецтво чайної церемонії "Нампороку" / А. Ю. Стрелкова. - С .95 Черепанин, В. М. Косово - 2: Війна інтелектуалів / В. М. Черепанин. - С .104 Лосєв, І. В. Українське суспільство сьогодні: явище духовної залежності. Спроба культурологічного діагнозу / І. В. Лосєв. - С .106 Павленко, Ю. В. Культурно-історичне підгрунтя і перспективи співпраці України з країнами Центральної Азії / Ю. В. Павленко. - С .111 Шайда, О. В. Культура якості як основний фактор економічного розвитку суспільства / О. В. Шайда. - С .118
РУБ 9(05) Рубрики: Культура--теорія та історія Звичаї і обряди--УКРАЇНА Етнографія України Дод.точки доступу: Бондарець, О. В. \.\; Погорілий, О. І. \упоряд.\; ДОСТОЕВСКИЙ, ФЕДОР МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Довженко, Олександр Петрович \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська академія" Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Щ61 Щербань, Петро Миколайович. Навчально-педагогічні ігри у вищих навчальних закладах [Текст] : Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / П. М. Щербань. - К. : Вища школа, 2004. - 207 с. - Бібліогр.: с. с. 204-205. - ISBN 966-642-168-2 (в пер.) : 20.00 грн. Зміст: Роль навчально-педагогічних ігор у навчальному процесі вищої школи . - С .5-26 Навчально-педагогічні ігри - активна форма підготовки майбутніх учителів . - С .27-54 Кл.слова: гра, викладач Навчально-педагогічні ігри і творчість студентів . - С .55-127 Навчально-педагогічні ігри з учнями під час педагогічної практики студентів у щколах . - С .128-200
РУБ 371(075.3) Примірників всього: 199 Ч.З.№2 (5), аб (171), пед. (20), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (171), пед. (20), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст] : збірник статей. Вип. XLI / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : НПУ, 2001. - 230 с. - 6.40 грн., 3.00 грн. Зміст: Коваль, В. С. Головні фактори ризику та негативного впливу на здоров’я учня при роботі з комп’ютером / В. С. Коваль, В. М. Курочкіна. - С .25-27 Ковбаса, Ю. М. Нові проблеми у професійній підготовці старшокласників / Ю. М. Ковбаса. - С .27-29 Ковчина, І. М. Соціальні аспекти виховання молоді у Японії / І. М. Ковчина, О. Шубка. - С .30-31 Король, С. В. Шляхи впровадження в освітню практику диференційованого навчання / С. В. Король. - С .60-61 Кот, Н. М. Екологічний тренінг з дошкільниками / Н. М. Кот. - С .70-71 Кошарна, Н. В. Особливості системи підготовки учителя у швеції / Н. В. Кошарна. - С .71-73 Кравець, Л. В. бразно-стильові особливості ранніх оповідань В. Винниченка / Л. В. Кравець. - С .75-77 Кравченко, С. М. Інформаційне моделювання як засіб підвищення теоретичного рівня та практичної значущості результатів навчання з інформатики в педагогічному вузі / С. М. Кравченко. - С .77-79 Куценко, Т. М. Цілеспрямованість і самоконтроль як засоби підвищення ефективності педагогічної діяльності вчителя / Т. М. Куценко. - С .89-91 Кучинський, М. В. Формування професійних навичок у студентів до проведення уроків зв’язного мовлення за картиною / М. В. Кучинський. - С .92-94 Кучменко, О. М. Самостійна робота студентів заочної форми навчання педагогічних вузів / О. М. Кучменко. - С .95-97 Лапченко, І. О. Регулятивна функція емоційної сфери в особистісному розвитку дитини дошкільного віку / І. О. Лапченко. - С .98-99 Лисак, Ю. В. Екзистенційна проблематика повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків" / Ю. В. Лисак. - С .103-105 Луценко, І. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів до формування комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей / І. О. Луценко. - С .113-115 Макарова, Л. Л. Проблемне навчання та гра як психологічні детермінанти розвитку мислення молодшого школяра / Л. Л. Макарова. - С .119-122 Матвієнко, О. В. Цілі виховання як базисна культура особистості / О. В. Матвієнко. - С .131-132 Матяш-Заяц, Л. П. Природа міжособистісних та внутрішньоособистісних конфліктів у ранньому юнацькому віці / Л. П. Матяш-Заяц. - С .133-135 Мельничук, М. І. Розвиток і становлення проблеми виховання дітей працею й грою у дошкільних закладах України у 20-30-ті роки ХХ століття / М. І. Мельничук. - С .140-142 Михайліченко, М. В. Виховання громадянина: історичний аспект / М. В. Михайліченко. - С .142-144 Можайкіна, О. С. Визначення факторів, які впливають на розвиток неповнолітнього - шлях до виховання гармонійної особистості / О. С. Можайкіна. - С .147-149 Мокрицький, Е. М. Система освіти в КНР в 50-х роках ХХ століття / Е. М. Мокрицький. - С .151-152 Мороз, О. Г. Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс / О. Г. Мороз, В. І. Юрченко. - С .156-159 Огороднійчук, З. В. Емпатійність як умова формування пізнавального інтересу учнів / З. В. Огороднійчук. - С .178-179 Осадчій, І. Г. особливості організаційно-педагогічного забазпечення процесів здобуття загальної середньої освіти в сільському регіоні / І. Г. Осадчій. - С .186-190 Падалка, О. С. Технологія формування економічного мислення у студентів педагогічного університету / О. С. Падалка. - С .193-199 Паламар, О. М. Дослідження мотивації учіння молодших школярів (на матеріалі природознавства) / О. М. Паламар. - С .200 Панченко, Г. Д. Поєднання логіки навчального предмета з логікою навчального процесу - необхідна передумова інтенсифікації навчання / Г. Д. Панченко, М. С. Гордфйчук. - С .201 Пестушко, В. Ю. "Гуманітаризація" і "гуманізація" у понятійно-термінологічному апараті педагогіки / В. Ю. Пестушко. - С .207-209 Підкамінна, Л. В. Метафоричні епітети у поезії Т. Г. Шевченка / Л. В. Підкамінна. - С .213-216 Пінчук, Ю. В. Актуальні завдання вузівського курсу методики дошкільного виховання дітей з тяжкими вадами мовлення / Ю. В. Пінчук. - С .221-223
РУБ 378 Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
А 57 Альманах перекладацької майстерні: 2000 - 2001 [Текст] / відп. ред. М. Габлевич; Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Центр гуманітарних досліджень, Перекладацька майстерня. - Львів : Коло, 2002. Т. 1 : Художні переклади. - Львів ; Дрогобич : Коло, 2002. - 273 с. - Бібліограф. в кінці ст. - ISBN 966-7996-28-Х : 5.00 грн. Зміст: Старасте, М. Зимова казка / М. Старасте. - С .7 Дрейка, Д. Оповідки про нечисть / Д. Дрейка. - С .19 Толкін, Джон Рональд Руел. Несподівана гостина / Д. Р. Р. Толкін. - С .27 Фаллада, Г. Плавання в балії на Трійцю / Г. Фаллада. - С .49 Клів, Б. Т. Пантера / Б. Т. Клів. - С .55 Джойс, Д. Сестри / Д. Джойс. - С .72 Портер, К. А. Могила / К. А. Портер. - С .80 Паттерсон, Г. Любовна презія, КОП і Я / Г. Паттерсон. - С .87 Кестен, Г. Смерть закоханих / Г. Кестен. - С .96 Кестен, Г. Щаслива дівчина / Г. Кестен. - С .102 Грасс, Г. Ліваки / Г. Грасс. - С .107 Бредбері, Р. Інтерв’ю Плейбоя / Р. Бредбері. - С .114 Бретон, Н. Досвід старого та Любов юнака / Н. Бретон. - С .140 Стасюк, А. Гонитва / А. Стасюк. - С .164 Стасюк, А. Через ріку / А. Стасюк. - С .179 Стиблова, В. Мене судила ніч / В. Стиблова. - С .191 Гарсіа Лорка, Федеріко. Теорія і гра дуенде / Лорка Ф. Гарсіа; Лрка Ф. Гарсіа. - С .211 Волков, Д. Антильські острови: Уривки епічних спогадів / Д. Волков; Д. Волкот. - С .229
РУБ 801.58 Дод.точки доступу: Габлевич М. \ред.\; Львівський національний університет імені Івана ФранкаЦентр гуманітарних досліджень; Перекладацька майстерня Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
У69 б-ка Бойка О. Д. / У69-КСХ Уривалкін, Олександр Миколайович. Загадки історії: Лівобережна Україна та Ніжинський полк з середини ХУІІ до кінця ХУІІІ ст. [Текст] / О. М. Уривалкін. - Ніжин ; К. : Наука-Сервіс, 2001. - 276 с. : 3 карти, іл., грав., літогр. - (Версія). - ISBN 966-7488-071 : 13.00 грн., 4.00 грн. Зміст: Секрети Ніжинського полку. Кодакський дебют (1648) . - С .6-30 Сплетіння загадок. Ніжинський полк і Визвольна війна (1649-1654) . - С .31-69 Полковник Іван Золотаренко. Білоруський кросворд (1654-1655) . - С .70-90 Руїна. Серед міфів, як серед рифів (1655-1685) . - С .91-186 Іван Виговський. Герой, якого не було? (1657-1662) . - С .98-119 "Чорна Рада" в Ніжині. Таємна гра Єпископа Мефодія (1663) . - С .120-138 Хроніки періоду гетьмана Івана Мазепи. Факти і події (1685-1722) . - С .187-226 ХУІІІ століття в Україні. Занадто все очевидно? . - С .227-268
РУБ 9(4Укр)1 Рубрики: Гетьманат Козацтво Ніжин, місто--історія Дод.точки доступу: Золотаренко, Іван \о нем\; Виговський, Іван \о нем\; Мазепа, Іван \о нем\ Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1), КСХ (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1), КСХ (1) |
Н 50 Немов, Роберт Семенович Психология [Текст] : учебник для студ. пед. вузов: В 3-х кн. / Р. С. Немов. - 3-е изд. - М. : ВЛАДОС, 1999 - 2001. - ISBN 5-691-00232-5. Кн. 2 : Психология образования. - 1999. - 608 с. - ISBN 5-691-00233-3 (в пер.) : 19.60 грн.
РУБ 151(075.3) Рубрики: вікова психологія дитини Дошкільний вік--психологія гра Молодші школярі--психологія Підлітковий вік--психологія Юність--психологія Психологія навчання Психологія виховання Психологія педагогічної діяльності Психологія педагога Педагогічна діяльність Педагогічне керівництво Управління колективом Педагогічний колектив Педагогічна оцінка Психодіагностика Практичні психологи--освіта Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
З-14 Загальна психологія [Текст] : підручник для студентов вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук, В. В. Клименко, В. О. Соловієнко; за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. - К. : Форум, 2000. - 544 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 16.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психіка Душа Тести психологічні Бесіда Анкетування Соціометрія Особистість Спілкування Мова і мовлення Соціальні групи Керівник--психологія Підлеглий--психологія Конфлікт Відчуття Сприймання Мислення Пам’ять Увага Емоції Почуття Уява Воля Темперамент Здібності Характер Психомоторика Творчість--психологія Психологія навчання Гра--психологія Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович; Зайчук, Валентин Олександрович; Клименко, В. В.; Соловієнко, Валентин Олександрович Примірників всього: 268 ав (4), аб (234), фб (1), Ч.З.№2 (25), пед. (4) Свободны: ав (4), аб (234), фб (1), Ч.З.№2 (25), пед. (4) |
К 26 Карпенчук, Світлана Григорівна. Теорія і методика виховання [Текст] : навч. посібник для студентів вищих пед. навч. закладів / С. Г. Карпенчук. - 2-е вид., доп. і перероб. - К. : Вища школа, 2005. - 343 с. : іл. - ISBN 966-642-108-9 (в пер.) : 15.89 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Виховання школярів Національне виховання Свідомість особистості Колектив Бесіда Лекція Дискусія Переконання Навіювання Приклад особистий (пед.) Діяльність школярів Школярі--організація діяльності Привчання (пед.) Тренування (пед.) Педагогічна вимога Громадська думка (пед.) Прогнозування (пед.) Проектування (пед.) Стимулювання (пед.) Гра Змагання (пед.) Романтика (пед.) Заохочення (пед.) Покарання (пед.) Виховна діяльність--вчителі Робота з батьками Учні--якість знань Якість знань--підвищення Класний керівник--робота з батьками Самовиховання школярів Темперамент--методика самовивчення Примірників всього: 49 аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20) Свободны: аб (26), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (20) |
Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / В. А. Роменець. - 2-е вид., доп. - К. : Либідь, 2001. - 288 с. - ISBN 966-06-0191-3 : 12.80 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Творчість--психологія Творчий процес Вчинок (псих.) Гра Дитячий малюнок Фантазія Уява Дод.точки доступу: Роменець, Володимир Андрійович \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 156 с. - Літ. в кінці статей. - 8.50 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Тимошко, Г. М. Методологічний аналіз основних категорій управління загальноосвітніми закладами / Г. М. Тимошко. - С .5 Петренко, А. А. Підготовка керівника системи освіти / А. А. Петренко. - С .14 Ростовський, О. Я. Теоретичні основи методики викладання музичної педагогіки майбутнім учителям музики / О. Я. Ростовський. - С .18 Долматова, М. П. Методологічні аспекти есетичного виховання словом / М. М. Лисенко; А. О. Соя; Ю. О. Ростовська; В. Н. Федорченко; В. В. Червонецький; А. В. Василюк; О. П. Щотка; С. І. Шевченко; Л. П. Бойко; Н. С. Ярослав; О. І. Остапенко; О. С. Рега; Н. М. Баленко; Н. Л. Кротік. - С .22 Лисенко, М. М. Нетрадицийні перешкоди на шляху до ефективної інформатизації освіти України / М. М. Лисенко. - С .26 Соя, А. О. Значення екологічної аксіоматики для практики навчання та виховання старшокласників / А. О. Соя. - С .31 Ростовська, Ю. О. Теоретичне обгрунтування критеріїв показників сформованості професійних переконань майбутніх учителів / Ю. О. Ростовська. - С .35 Федорченко, В. Н. Оновлення змісту професійного навчання фахівців туристського профілю / В. Н. Федорченко. - С .39 Червонецький, В. В. Дидактичні засоби оптимізації екологічної освіти в школі / В. В. Червонецький. - С .45 Василюк, А. В. Неперервна освіта / А. В. Василюк. - С .50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Щотка, О. П. Розвиток професійно-управлінського самовизначення студентів в умовах навчально-виховного процесу педагогічного університету / О. П. Щотка. - С .55 Литвиненко, С. П. Організація навчання майбутніх вчителів іншомовного спілкування з використанням фонограм і відеофонограм / С. П. Литвиненко. - С .63 Шевченко, С. І. Результати експериментальної перевірки методики навчання швидкого іншомовного читання майбутніх філологів за допомогою комп’ютерних технологій / С. І. Шевченко. - С .67 Кочерга, О. М. Особливості формування когнітивного компоненту соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу / О. М. Кочерга. - С .72 Бойко, Л. П. Шляхи розуміння усного повідомлення / Л. П. Бойко. - С .76 Лукашова, Н. І. Модульно-розвивальне навчання як умови створення розвивального простору для учнів при вивченні органічної хімії / Н. І. Лукашова, Н. О. Падун, С. М. Лукашов Ярослав, Н. С. До проблеми методики проведення основних форм навчальних занять з психології / Н. С. Ярослав. - С .85 Ярослав, Л. О. Розвиток творчої особистості в умовах групової діяльності / Л. О. Ярослав. - С .89 Остапенко, О. І. Особливості формування у старших підлітків інтересу до фізичної культури / О. І. Остапенко. - С .92 Квак, О. Вивчення сучасного досвіду використання дидактичної гри у процесі навчальної діяльності дітей 5-6 років / О. Квак. - С .97 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Рега, О. С. Проблеми гуманістичного виховання підростаючого покоління в період національного відродження 1905 - 1914 років / О. С. Рега. - С .100 Зайченко, Н. І. Дещо про феномен креативності у науковій спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .106 Коваленко, В. О. Оцінка педагогічних ідей Дж. Дьюї українськими педагогами 20-х років / В. О. Коваленко. - С .111 Баленко, Н. М. Проблема підвищення професійної кваліфікації викладачів вищої школи України ( др. пол. ХІХ - поч. ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .120 Новгородський, Р. Г. Олександр Залужний про дитячий колектив як соціалізаційний чинник особистості / Р. Г. Новгородський. - С .124 Суховєєва, Н. М. Підготовка спеціалістів у Ніжинській вищій школі до здійснення соціального виховання: історико-педагогічний аспект / Н. М. Суховєєва. - С .128 Кротік, Н. Л. Єврейська освіта в Україні 20-х - 30-х рр. ХХ ст.: погляди та джерела / Н. Л. Кротік. - С .133 Барило, О. А. Еволюція розвитку ідей вільного виховання у контексті сучасності / О. А. Барило. - С .139 Яковець, Н. І. Про особливості врахування сучасного зарубіжного досвіду при визначенні завдань вищої школи у підготовці вчителів ХХІ ст. / Н. І. Яковець. - С .145 Шиманський, М. С. Сучасні проблеми базової і післядипломної совіти вчителів у Польщі / М. С. Шиманський. - С .149
РУБ 15 Рубрики: Музична педагогіка--викладання Екологічна освіта--школа освіта неперервна Дидактична гра--дошкільнята Соціальне виховання--історія, 20-і рр. ХХ ст. Підготовка спеціалістів--історія--Ніжинська вища школа Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Післядипломна освіта--вчителі--Польща Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Потебня, О. О. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Залужний, Олександр \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинська вища школа \о ней\ Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн. Зміст: Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10 Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16 Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22 Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25 Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28 Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34 Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39 Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43 Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47 Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50 Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58 Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61 Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64 Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67 Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76 Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81 Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83 Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89 Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92 Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99 Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105 Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109 Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112 Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115 Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119 Кл.слова: навчально-дослідницька робота Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125 Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130 Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138 Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142 Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145 Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150 Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153 Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156 Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159 Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164 Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170 Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
РУБ 15 Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів Болонський процес Підготовка майбутніх вчителів--формування Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація Розвивальне навчання науково-дослідна діяльність студентів Спілкування--учні Гра--молодші класи Точні науки--методика викладання Народність виховання Церковний спів--історія--Чернігівщина Красномовство--навчання Іноземні мови--вивчення Вчитель майбутній --іноземна мова Кл.слова (ненормовані): вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |