К 19 Канетті, Еліас. Маса і влада [Текст] / Е. Канетті; пер. з нім. О. Логвиненко. - К. : "Альтернативи", 2001. - 415 с. - Літ.: с. 400-415. - ISBN 966-7217-37-X : 15.00 грн. Зміст: Маса . - С .9-76 Кл.слова: Паніка, Страх, Війна Зграя . - С .77-104 Зграї і релігія . - С .105-138 Кл.слова: ІСЛАМ, католицизм Маса й історія . - С .139-166 Кл.слова: Версаль, СОЦІАЛІЗМ Нутро влади . - С .167-186 : Психологія їди Той, що виживає . - С .187-232 Кл.слова: Невразливість., Епідемія., Кладовище. Безсмертя Елементи влади . - С .233-250 Кл.слова: Насилля, таємниця, Осуд, прощення, помилування Наказ . - С .251-278 Кл.слова: Страта, Очікування наказу, Дисципліна Перевтілення . - С .279-320 Кл.слова: Удавання. Наслідування, Рабство Аспекти влади . - С .321-340 Панування і параноя . - С .341-387
РУБ 1М Дод.точки доступу: Логвиненко, О. \пер.\; Туглак, Мугаммед (султан) \о нем\; Шребер, Д. П. \о нем\ Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Ф 56 Философский век [Текст] : Альманах. Вып. 17. История идей как методология гуманитарных исследований: Материалы международной конференции 27-30 сентября 2001 г., Санкт-Петербург. Ч. 1 = The philosophical age: History of ideas as a methodology in the hymanities : Almanac. 17; Part 1 / Санкт-Петербургское отделение Института человека РАН, Санкт-Петербургский Центр Истории Идей. - СПб. : Санкт-Петербургский центр истории идей, 2001. - 370 с. - ISBN 5-7187-0372-8 : 5.10 грн.
РУБ 1 Рубрики: Філософія--розвиток Історія Росії, 18 ст. ; 19 ст., початок Культура--історія Релігія--історія Раціональність Соціологія--дисципліна Історія філософії, 18 ст. ; 19 ст., початок Кл.слова (ненормовані): ІДЕЯ -- НАУКОВА ІДЕЯ, ГІПОТЕЗА, ТЕОРІЯ Дод.точки доступу: Іван IV (Васильович, Грозний ; цар ; 1530-1584) \о нем\; Курбський, Андрій \о нем\; Фонвизин \о нем\; Мария, мать \о ней\; Руссо, Жан-Жак \о нем\; ДЕКАРТ, РЕНЕ \о нем\; Санкт-Петербургское отделение Института человека РАН; Санкт-Петербургский Центр Истории Идей Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн. Зміст: Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14 Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25 Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29 Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38 Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44 Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48 Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53 Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59 Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68 Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80 Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96 Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100 Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108 Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111 Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136 Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145 Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154 Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156 Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166 Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174 Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187 Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193 Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204 Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Р65 Роїна, Олександр Миколайович. Трудові правовідносини [Текст] : практичний посібник / О. М. Роїна. - 3-є вид. - К. : КНТ, 2007. - 348 с. - ISBN 978-966-373-231-2 : 42.00 грн. Зміст: Колективний договір Трудовий договір Робочий час Час відпочинку Відпустки Оплата праці Матеріальна відповідальність Трудова дисципліна Охорона праці Праця жінок Праця молоді Пільги для працівників, які поєднують роботу з навчанням Індивідуальні трудові спори Участь працівників в управлінні підприємствами Професійні спілки, їх права та гарантії діяльності Статути профспілок Права та обов’язки профспілок Первинні профспілкові організації Відповідальність за порущення законодавства про працю Зразки документів
РУБ 34(4Укр) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевнюк, Олена Леонідівна. Культурологія [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. Л. Шевнюк. - 3-є вид., стереотип. - К. : Знання-Прес, 2007. - 353 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Літ. в кінці кожного розд. - ISBN 966-311-053-8 : 30.00 грн. Зміст: ЕПІСТЕМОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ Культурологія як наукова і навчальна дисципліна Культура як предмет культурології Культурогенез ТИПОЛОГІЯ КУЛЬТУРИ Культури Давнього часу Культури Сходу Західнохристиянська і східнохристиянська культури Культура новітнього часу
РУБ 37(075.3) Примірників всього: 3 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1) |
Л 87 Лучик, Василь Вікторович. Вступ до слов’янської філології [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / В. В. Лучик. - К. : Академія, 2008. - 344 с. - (Альма-матер). - Літ.: с. 337-343. - ISBN 978-966-580-262-4 : 36.00 грн., 48.00 грн., 45.00 грн. Зміст: Слов’янська філологія як наука і навчальна дисципліна . - С .7-15 Слов’янські мови і народи . - С .16-88 Праслов’янська мова . - С .89-106 Слов’яни у давні часи . - С .107-202 Виникнення писемності у слов’ян . - С .203-243 Історія слов’янської філології . - С .244-327 РУБ 40(075.3) Рубрики: Філологія слов’янська Слов’янські народи--давня історія Слов’янські мови Старослов’янська мова Праслов’янська мова Слов’яни--історія Писемність слов’янська--історія Слов’янська філологія--історія Російська мова--історичне мовознавство Білоруська мова Польська мова--походження Серболужицька мова--походження Чеська мова--походження Словацька мова--походження Полабська мова--походження Мова болгарська Македонська мова--походження Сербська мова--походження Хорватська мова--походження Словенська мова--походження Примірників всього: 37 фб (1), ав (2), Ч.З.№3 (21), аб (13) Свободны: фб (1), ав (2), Ч.З.№3 (21), аб (13) |
Р88 Русова, Софія Федорівна. Вибрані педагогічні твори [Текст] : У 4 кн. Кн. 4 / С. Ф. Русова; За заг. ред. Є. І. Коваленко, Упоряд., прим. Є. І. Коваленко, О. М. Таран. - Чернігів : Деснянська правда, 2009. - 328 с. - Іменний покаж.: с. 320-325. - ISBN 978-966-533-407-1 : 15.60 грн. Зміст: СУЧАСНІ ТЕЧІЇ В НОВІЙ ПЕДАГОГІЦІ Попередні вдохновителі нової педагогіки Сучасні психологічні долсіди дітей Методи Монтессорі і Декролі Метод Дьюї Індивідуалістичний напрямок виховання Соціальний напрямок виховання Виховуюче значення праці Дисципліна і життя школи Моральне виховання Методи навчання ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ СТАТТІ Дещо з сучасної педагогіки (Про психологічні і педагогічні заперечення двомовності) Дещо з філософії виховання Жан-Жак Руссо Драгоманов М. П., його життя й твори Думки М. Драгомановва про освіту В китайській школі Виховання і соціологія Дюркгейма Виховні обов’язки Новий план навчання в народних школах Бельгії Освіта на Україні Холодний П. І. Педагог-ідеаліст Адольф Фер’єр Рабіндранат Тагор - виховник Острозька академія Спиридон Черкасенко - поет-педагог (З нагоди 25-ліття письменницької діяльності) Стан сучасної сучасної освіти в різних країнах світу Національна школа у різних народів Школа народів Югославії Школа в Індії Болгарська школа Чеська школа
РУБ 37(09)(4Укр)1 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І. \ред.\; Таран, О. М. \упоряд.\; Руссо, Жан-Жак \о нем\; Драгоманов, Михайло Петрович \о нем\; Декролі, О. \о нем\; Холодний, Петро Іванович \о нем\; Фер’єр, Адольф \о нем\; Тагор, Рабиндранат \о нем\; Черкасенко, Спиридон \о нем\ Примірників всього: 58 фб (1), ав (2), пед. (1), аб (44), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), ав (2), пед. (1), аб (44), Ч.З.№2 (10) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Педагогічна взаємодія учителя й учня. Методичні поради [Текст]> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 20-36 Рубрики: педагогічна взаємодія Поведінка дисципліна учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Ткаченко, О. Психологічне дослідження феномена Майдану / О. Ткаченко. - С.20-30 Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження. - С.31-32 Титаренко, Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання / Т. Титаренко. - С.33-53 М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) / П. М’ясоїд. - С.54-77 Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання / А. Фурман. - С.78-92 Мединська, Ю. Міфологія та міфологічний дискурс / Ю. Мединська. - С.115-122 Синєокий, О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми / О. Синєокий. - С.141-147 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N2. - С. 54-77 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: Психологія розвитку Дод.точки доступу: Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фолькман, К. Підприємництво - академічна дисципліна нового століття [Текст] / К. Фолькман> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2006. - N2. - С. 89-98 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах освіта підприємницька Німеччина--ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): підприємницька освіта Анотація: Описано види університетських програм вивчення підприємництва і наведено приклади реалізації їх у ріхних ВНЗ Німеччини та інших країнах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Донченко, Т. Методика навчання української мови як наука і предмет вивчення у педагогічних ВНЗ / Т. Донченко. - С.2-5 Верзацька, Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Верзацька. - С.6-9 Філоненко, Л. Стан роботи над переказами в сучасній школі / Л. Філоненко. - С.10-12 Шелехова, Г. Особливості технології уроків з розвитку мовлення в 6 класі (за новою програмою) / Г. Шелехова. - С.13-18 Скуратівський, Л. Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі / Л. Скуратівський. - С.18-23 Привалова, С. Шкільний аналіз мови художнього твору / С. Привалова. - С.24-27 Буркалець, Н. Жанровий аналіз як спосіб структурування і систематизації знань п’ятикласників про прозову літературну казку (за новою програмою) / Н. Буркалець. - С.28-31 Подранецька, Н. Проектна технологія на уроках української мови та літератури / Н. Подранецька. - С.32-35 Рекіта, Г. Урок з літератури у 7 класі на тему "З Україною в серці" (українці в діаспорі) / Г. Рекіта. - С.35-38 Любашенко, О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект) / О. Любашенко, . - С.39-42 Новиков, А. Театральне мистецтво як естетична проблема (Матеріали до вивчення української драматургії межі XIX-XXcт.) / А. Новиков. - С.43-47 Лавринчук, В. Проблемно- тематичні тенденції прози Олександра Катренка / В. Лавринчук. - С.47-50 Кіт, Д. Багатогранний талант / Д. Кіт. - С.51-53 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Любашенко, О. Українська мова як мова навчання та дисципліна у вищій школі (історико-культурологічний аспект) [Текст] / О. Любашенко, > // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 39-42 Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПУ-1/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Гаврилюк, Р. Конституція держави і публічні фінанси : проблеми теорії / Р. Гаврилюк. - С.15-19 Бакірова, І. Зміст конституційного права людини і громадянина на судовий захист / І. Бакірова. - С.23-28 Віхров, О. Господарське право як навчальна дисципліна / О. Віхров. - С.34-38 Гончарова, Г. Вчені ради вищих навчальних закладів : порядок формування та повноваження у вирішенні кадрових питань / Г. Гончарова. - С.56-59 Марчак, В. Місце та значення обмеженої осудності в кримінальному праві / В. Марчак. - С.90-93 Вереша, Р. Поняття та підстава кримінальної відповідальності / Р. Вереша. - С.97-103 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Віхров, О. Господарське право як навчальна дисципліна [Текст] / О. Віхров> // Право України. - 2006. - N12. - С. 34-38 . - ISSN 0132-1331 Рубрики: право господарське Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Вашуленко, М. Урок української мови / М. Вашуленко. - С.12-17 Базарницька, І. Самостійність учнів на уроках української мови як засіб особистісного зростання / І. Базарницька. - С.18-21 Лісович, О. Казка вчить як на світі жить. Іван Франко " Три міхи хитрощів": Урок позакласного читання з елементами театралізації у 3-4 класах / О. Лісович. - С.26-29 Лобова, О. Навчаємо мовою казки : дидактичні казки у підручниках " Музика" / О. Лобова. - С.38-41 Охрімчук, Р. Ділова гра " Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.41-44 Тетерятник, М. Науково-методична культура вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45-47 Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтв / О. Середа. - С.49-52 Митник, О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра / О. Митник. - С.55-59 Ханас, Л. Ти наше диво калинове, кохана українська мово! / Л. Ханас. - С.61-63 Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Митник, О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра [Текст] / О. Митник> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 55-59 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Алєксєєнко, Т. Соціальна педагогіка як наукова дисципліна: досвід і перспективи розвитку / Т. Алєксєєнко. - С.4-8 Дмитренко, Т. Виникнення системного соціально-педагогічного мислення та його значення для розвитку сучасної науки / Т. Дмитренко. - С.9-13 Погребняк, А. Определение индивидуальных особенностей школьника по результатам его корректурной пробы / А. Погребняк, А. Горпинченко. - С.14-22 Жданович, Ю. Змістовне дозвілля підлітків: проблеми й перспективи / Ю. Жданович. - С.23-29 Бєлецька, І. Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня / І. Бєлецька, Т. Гаміна. - С.30-33 Клочан, Ю. Специфіка соціальної адаптації учнів у професійно-технічних навчальних закладах / Ю. Клочан. - С.34-39 Поліщук, Ю. Проблема ефективності соціально-педагогічної діяльності в молодіжних організаціях / Ю. Поліщук. - С.43-49 Тесленко, В. Сутнісні характеристики соціально-педагогічної діяльності й соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями / В. Тесленко. - С.50-53 Костів, В. Виховний потенціал родини / В. Костів. - С.54-59 Грабовенко, Н. Обгрунтування змісту і форм соціально-педагогічної роботи з сім’ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, в умовах реабілітаційних центрів / Н. Грабовенко. - С.60-66 Маркова, Н. Вплив засобів масової комунікації на діяльність соціального педагога з формування гендерної культури старшокласників / Н. Маркова. - С.67-73 Поліщук, В. Сфери професійної діяльності та функції соціального педагога / В. Поліщук. - С.79-87 Ніколаєску, І. Імідж як презентаційна складова особистісних проявів соціального педагога / І. Ніколаєску. - С.88-92 Отрощенко, Н. Сутність профорієнтаційної діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи / Н. Отрощенко. - С.93-98 Ларіонова, Н. Історико-феноменологічний аналіз волонтерства / Н. Ларіонова, В. Кратінова, О. Караман. - С.99-105 Вербовський, О. Ідеї формування культури міжнаціональних стосунків в учнівської молоді у 20-30-і рр. ХХ ст. в Україні / О. Вербовський. - С.106-110 Загайко, О. Місце та роль користувачів послуг у підготовці соціальних працівників у ВНЗ Великої Британії / О. Загайко. - С.111-114 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |