Шифр: ВШ-3/2013/6
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 6
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: Міжнародний освітянський центр, конференція, ВНЗ України приватної форми власності
Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Інші автори: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л.
Кл.слова: навчальний заклад, якість вищої освіти, ДСТУ ISO 9001:2009
Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35
Кл.слова: гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування", критерії акредитації
Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48. - Бібліогр.: 16 назв. : фот.
Кл.слова: політична історія, посткомуністичні держави Європи, радянська модель
Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-62. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова: стратегія розвитку вищої освіти, глобалізація вищої освіти, масовизація освіти
Мір-Багірзаде, Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде. - С.63-68
Кл.слова: культура, ісламська культура, цивілізація
Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82
Кл.слова: мораль, політика, держава
Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: тестування, оцінювання, вимірювання
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Кл.слова: концептуальна парадигма, педагогічний експеримент, педагогічна корекція
Мишак, О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108
Кл.слова: гуманістична спрямованість, професійна діяльність біотехнологів, відповідальність
Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112 : фот.
Кл.слова: наукові знання, інноваційна модель розвитку, Одеська національна академія зв’язку
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-125
Кл.слова: перелік, книги, гриф МОН УКраїни
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58(4Укр)
С 24


    Свіжевська, С.
    Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України [Текст] / С. Свіжевська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 6. - С. 21-35 . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--акредитація
Кл.слова (ненормовані):
гарантія якості вищої освіти -- критерії акредитації -- індикатори якості освіти -- суспільно-професійна акредитація
Анотація: Проаналізована сутність акредитаційної практики у вищій освіті України. Обгрунтовується назріла потреба подальшого вдосконалення процедур забезпечення гарантії якості, визначені шляхи подолання суперечностей через поетапне впровадження суспільно-професійної акредитації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2013/11
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 11
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: форум гірників, міграційні процеси, Малкович І.
Табачник, Д. Одиниця інформаційного потоку / Д. Табачник. - С.7-8
Кл.слова: інформаційні технології, спілкування, книги
Лєсна, Н. Харківський національний університет радіоелектроніки: працюємо для майбутнього / Н. Лєсна, З. Дудар, І. Ревенчук. - С.9-19
Кл.слова: інноваційна діяльність, дистанційне навчання, рейтингове оцінювання
Суханцева, В. ІТ: від технології до онтології / В. Суханцева, О. Яценко. - С.20-27. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: віртуальне, віртуальна реальність, дійсність
Погорілий, С. Проблеми ліцензування та акредитації в галузі ІТ-освіти / С. Погорілий, С. Теленик. - С.28-33
Кл.слова: ліцензування, акредитація, експертиза
Морозова, Т. Стандарти ІТ-професій як засіб інформаційного обміну між індустрією та освітою / Т. Морозова, І. Мендзебровський. - С.34-41. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Кл.слова: професійні стандарти, стандарти ІТ-професій, освітні стандарти
Омельчук, Л. До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики / Л. Омельчук. - С.42-49. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Кл.слова: інформатика, освітній стандарт, кваліфікаційні характеристики ІТ-професій
Сейдаметова, З. Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко. - С.50-59. - Бібліогр.: 30 назв. : табл.
Кл.слова: CS-освіта, Computer Science Computing Curricula 2013, мови програмування
Пероганич, Ю. Вікіпедія і її використання у навчальному процесі / Ю. Пероганич. - С.60-65
Кл.слова: Вікіпедія, вільні знання, веб 2.0
Осташко, Н. Підвищення рівня викладання ділової англійської мови у міжнародних ІТ-компаніях в Україні: практичні рекомендації / Н. Осташко. - С.66-70. - Бібліогр.: 4 назв.
Кл.слова: ділова англійська мова, лінгвістичні компетенції, комунікаційні компетенції
Винославська, О. Психолого-педагогічний супровід застосування ІКТ у просторі вищої технічної освіти / О. Винославська. - С.71-79. - Бібліогр.: 14 назв.
Кл.слова: знання, інформаційно-комунікаційні технології, інформація
Свіжевська, С. Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації / С. Свіжевська. - С.80-88. - Бібліогр.: 6 назв. : табл.
Кл.слова: місія університету, гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування"
Сирота, О. Пропозиції з удосконалення змісту вищої ІТ-освіти (з досвіду ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ") / О. Сирота, М. Почебут. - С.89-99. - Бібліогр.: 3 назв. : табл.
Кл.слова: ІТ-освіта, професійна підготовка, практична підготовка
Арзубов, М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти / М. Арзубов. - С.100-104. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: Державний стандарт базової і повної середньої освіти, профільне навчання, ІКТ-компетенція
Гула, Р. Дослідження історії нагородної системи України / Р. Гула. - С.105-108
Кл.слова: рецензії, історія, нагородна система України
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.109-121
Кл.слова: вища освіта, наука, періодичні видання
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у жовтні 2013 року / О. А. Удод. - С.122-123
Кл.слова: книги, гриф МОН України, перелік
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Свіжевська, С.
    Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації [Текст] / С. Свіжевська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 11. - С. 80-88 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 1682-2366
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта в Україні--ліцензування--акредитація
   Вищі навчальні заклади України--ліцензування--акредитація--рейтингування

Кл.слова (ненормовані):
місія університету -- гарантія якості вищої освіти -- інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування" -- інтерактивна платформа -- стейкхолдери -- критерії акредитації -- суспільно-професійна акредитація -- ситема менеджменту якості -- українські університети -- університетська освіта -- акредитація освітніх закладів -- ліцензування
Анотація: Розкриваються окремі аспекти проблеми оптимізації проведення таких процедур, як ліцензування, акредитація та ранжування у вишах України. Як скоротити економічні, часові, фізичні та моральні витрати? Як зробити корисними результати акредитації не тільки для самого університету, але й для інших зацікавлених сторін? Як уніфікувати показники, спільні для акредитації та рейтингу? На ці питання з урахуванням сучасних методичних підходів і європейських технологій відповідає стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)