Рамендик, Дина Михайловна. Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості Кл.слова (ненормовані): темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність Анотація: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності. Дод.точки доступу: Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: ОДнв/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Кобильченко, В. Нова парадигма спеціальної психології / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко. - С.7-14. - Бібліогр.: 12 назв Шевченко, В. Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) / Володимир Шевченко. - С.15-25. - Бібліогр.: 15 назв Омельченко, І. Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко. - С.26-34. - Бібліогр.: 12 назв Шевченко, Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі / Юлія Шевченко. - С.35-44. - Бібліогр.: 9 назв Литовченко, С. Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху / Світлана Литовченко. - С.45-52. - Бібліогр.: 9 назв Шевченко, С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко. - С.53-63. - Бібліогр.: 21 назва Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху / Оксана Круглик. - С.64-73. - Бібліогр.: 8 назв Супрун, Д. Спеціальна психологія: погляд у майбутнє / Дар'я Супрун. Микола Супрун. - С.74-75. Рібцун, Ю. Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів / Юлія Рібцун. - С.76-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 84 Круглик, О. Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Люди з особливими потребами--порушення слуху Кл.слова (ненормовані): міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття Анотація: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |