Д 68 Допомагаємо учням готуватися до ЗНО> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 12. - Актуальні діалоги. - № 10. - С. 1-5. - Підготовлено за матеріалами статті: Іванова О. С. Психологічний супровід учасників НВП під час підготовки до ЗНО / О. С. Іванова // Педагогічна майстерня. - 2014. - № 3. Рубрики: Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--психологічна підготовка Кл.слова (ненормовані): хвилювання учнів -- планування часу -- тренування уваги -- тренування пам’яті -- емоційна стійкість -- фізичне самопочуття Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Рамендик, Дина Михайловна. Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості Кл.слова (ненормовані): темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність Анотація: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності. Дод.точки доступу: Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3. Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8. Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10. Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13. Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16. Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19. Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22. Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30. Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" [Текст] / Л. Г. Топчій> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 23–30. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційні програми Кл.слова (ненормовані): корекційні програми -- емоційний дискомфорт -- емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-34 Чебикін, О. Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів / Олексій Чебикін> // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 76–88. - Бібліогр.: 31 назва. . - ISSN 1810-2131
Кл.слова (ненормовані): емоційна стійкість особистості -- навчально-пізнавальна діяльність -- емоційна стійкість -- емоційна регуляція -- емоційна ситуація Анотація: В дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |