> Шифр: ДзОП-1/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Фісун, Т. В. Щодо питання освіти дітей з особливими потребами / Т. В. Фісун, О. В. Семененко. - С.2–3. Кл.слова: діти з особливими потребами, корекційно-розвивальна робота, соціально-адаптаційна підготовка Кривцунова, О. В. Навчально-пізнавальна екскурсія як засіб соціальної адаптації учнів з порушеннями зору / О. В. Кривцунова. - С.4–6. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: тифлопедагогіка, екскурсії, позаурочний відпочинок Дереглазова, Н. М. Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору / Н. М. Дереглазова. - С.7–8. Кл.слова: уроки, індивідуальний підхід, офтальмологічні рекомендації Славінська, О. М. Розвиток толерантності старших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.9–10. Кл.слова: виховання толерантності, толерантна поведінка, тренінги Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет. - С.11–13. Кл.слова: уроки української мови, діти із затримкою психічного розвитку, початкова школа Маляренко, О. А. Подорож до країни дивосвіт : підсумкове комплексне заняття з елементами квесту в старшій логопедичній групі / О. А. Маляренко. - С.14–16. Кл.слова: логопедія, комплексне заняття, старша група Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.17–19. Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Шевченко, О. В. Транспорт. Види траспорту. Безпека руху : урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, І. М. Казачанська. - С.20–22. Кл.слова: уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, середня школа Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.23–30. Кл.слова: корекційні програми, емоційний дискомфорт, емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" [Текст] / Л. Г. Топчій> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 23–30. Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційні програми Кл.слова (ненормовані): корекційні програми -- емоційний дискомфорт -- емоційна стійкість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОп-1/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук. - С.2–6 : мал. Кл.слова: історичний час, літочислення, хронологічні таблиці Павленко, Л. В. Космічна подорож : інтегр. заняття для ст. дошкільників із вадами зору / Л. В. Павленко. - С.7–11 : фот. Кл.слова: діти дошкільного віку, діти з вадами зору, інтегровані заняття Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко. - С.12–14 : фот. Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, фізичне виховання, порушення опорно-рухового апарату Жилка, О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами : година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу / О. І. Жилка. - С.15–18 : фот. Кл.слова: толерантність, етика спілкування Шевченко, О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми : інтегр. урок з математики та труд. навчання для учнів 7-го кл. з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко. - С.19–21. Кл.слова: інтегровані уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, корекційна робота Гайтина, Л. Г. Суффикс : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–24. - Библиогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, суфікси Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.25–31. Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, корекційна діяльність, емоції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" [Текст] / Л. Г. Топчій> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 25–31. Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- корекційна діяльність -- емоції Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |