Ефремов, К. Человек-волк: Оборотнем не рождаются [Текст] / К. Ефремов> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2002. - N8. - С. 167-172
Рубрики: дитяча психологія психологічний вплив Нейропсихологія вплив ЗМІ ритм і психіка зомбування Психологія підлітка сугестія навіювання особливий стан психіки Кл.слова (ненормовані): знеособлення -- НАВІЮВАННЯ Анотація: Одержимые, оборотни, люди-аллигаторы, зомби, вуду, камикадзе, живые роботы, лишенные сомнений и страха смерти. Их поступки подчиняются иным законам. Их цель - сеять разрушение и ужас. Где они прячутся? Откуда появляются? Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШС1/2004/7(лютий) Газета 2004р. N 7(лютий) Охрімчук, Р. Механізми знеособлення особистості та деякі аналогії / Р. Охрімчук. - С.1-7 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Охрімчук, Р. Механізми знеособлення особистості та деякі аналогії [Текст] / Р. Охрімчук> // Шкільний світ. - 2004. - N7(лютий). - С. 1-7
Рубрики: Знеособлення особистості свідомість Кл.слова (ненормовані): маніпулювання свідомістю Дод.точки доступу: Бетельхейм, Бруно \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УМЛ:ШГЛК-1/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Томчук, М. Уроки літератури - те поле, де засіваються зерна любові до ближнього: : Актуальні проблеми виховання толерантності в учнів / М. Томчук. - С.6-8. Гаврилюк, О. Мудрість у взаєморозумінні: формування толерантності школярів у процесі їхнього культурологічного розвитку / О. Гаврилюк. - С.9-10. Толерантність - шлях ло незалежності. - С.11-37. Очеретянюк, О. Як перемогти зло?: Урок пошуків гармонії (6 клас) / О. Очеретянюк. - С.38-40. Зайчук, Л. Як залишитися собою? : Проблема знеособлення людини у суспільстві на уроці за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" у 8 класі / Л. Зайчук. - С.41-43. Олійник, Л. "У кожного своя дорога до храму...": Урок підготовки до свідомого життєвого вибору (8 клас) / Л. Олійник. - С.44-46. Гаврилюк, О. Чи обов’язково людині бути толерантною? / О. Гаврилюк. - С.47-53. Корнелюк, І. Горе закохалося в нашу жінку... : Урок відвертих вражень за кіноповістю Олександра Довженка "Україна в огні" (11 клас) / І. Корнелюк. - С.54-55. Галунько, Г. Є вічна загадка любові... : Урок розвитку критичного і толерантного мислення в 11 класі / Г. Галунько. - С.56-59. Тимчишина, В. Толерантність як основа розвитку творчої особистості : Як створити у дитячому колективі атмосферу любові: ігрові завдання та ситуації для роботи з обдарованими дітьми / Тимчишина. - С.60-64. Шуманська, Т. "Виховуй у собі людину..." : Виховання толерантності на прикладі творчої спадщини Василя Сухомлинського: система завдань для уроків української мови у старших класах / Т. Шуманська. - С.65-69. Яценко, Т. Курси за вибором якпрілритетний засіб поглибленого вивчення літератури в профільній школі / Т. Яценко. - С.88-92. Глеб, О. Як перетворити "вірш поета" на "вірш читача"? : Оптимальні шляхи подолання труднощів в інтерпретації та шкільному аналізі старшокласниками ліричних і ліро-епічних творів / О. Глеб. - С.93-100. Ковальська, А. Як зрозуміти стилістичні можливості синтаксису : Один із підходів до вивчення теми "Присудок" у старшій школі (на основі тексту новели "Intermezzo" Михайла Коцюбинського) / А. Ковальська, Л. Слободянюк. - С.101-108. Бондаренко, Є. Українська художня культура як фактор інтеграції національного та політкультурного світоглядів : Орієнтовне календарно-тематичне плануваня з курсу "Українська художня культура" / Є. Бондаренко, С. Коваленко. - С.110-113. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
З-17 Зайчук, Л. Як залишитися собою? : Проблема знеособлення людини у суспільстві на уроці за оповіданням Володимира Дрозда "Білий кінь Шептало" у 8 класі [Текст] / Л. Зайчук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 9. - С. 41-43. Рубрики: Викладання української літератури в школі Кафедра української літератури методична допомога вчителям Ніжина Дод.точки доступу: Дрозд, Володимир \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Омельчук, Сергій. Тезаурус основних видів дослідницьких завдань з української мови / С. Омельчук. - С.2-7. Ісаєва, Олена. Володимир Дрозд, "Білий кінь Шептало" : проблема людини в суспільстві, її знеособлення / О. Ісаєва. - С.16-20. Вертій, Олексій. Методика вивчення української літератури на сучасному етапі: основні ознаки і поняття / О. Вертій. - С.28-36. Гуменюк, Тамара. Соціолінгвістичний погляд на питання багатоосновності української літературної мови / Т. Гуменюк. - С.37-41. Ісіченко, Ігор. Мученицький архетип у житійному просторі Руїни / І. Ісіченко. - С.44-49. Голод, Роман. Натуралізм / Р. Голод. - С.50-56. Кобзей, Наталія. Від натуралізму до неонатуралізму: естетичні шукання Володимира Винниченка / Н. Кобзей. - С.57-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Z99 Ісаєва, Олена. Володимир Дрозд, "Білий кінь Шептало" : проблема людини в суспільстві, її знеособлення [Текст] / О. Ісаєва> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 4. - С. 16-20. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): "Білий кінь Шептало", критика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2021/5/6 Журнал 2021р. N 5/6 Корнійчук, Валерій. Коли кінці з кінцями не сходяться : (Про помилки в шкільних підручниках з української літератури) (9 клас) / В. Корнійчук. - С.2-11. Таровита, Ірина. Про добро, любов і мудрість односкладними реченнями : 8 клас / І. Таровита. - С.12-14. Таровита, Ірина. Дієприкметник. Узагальнення вивченого : 7 клас / І. Таровита. - С.15-16. Парцей, Наталія. Де ж того євшану взяти, щоб у край свій повертав? : (За поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля») / Н. Парцей. - С.17-19. Масенко, Лариса. Концепт "простої радянської людини" як інструмент знеособлення суспільства / Л. Масенко. - С.23-26. Калита, Оксана. Структура концепту "хрест" : (На матеріалі українських фразеологізмів) / О. Калита. - С.27-29. Задорожний, Василь. До творчості… повз мову / В. Задорожний. - С.30-37. Баган, Олег. Як вивчати літературу соціалістичного реалізму в школі / О. Баган. - С.38-48. Василенко, Вадим. Роман "Собор" Олеся Гончара у критиці української еміграції 1960–1980-х років / В. Василенко. - С.49-57. Косінова, Оксана. Мистецькі паралелі: Павло Тичина і Клод Дебюссі / О. Косінова. - С.58-62. Герасименко, Ніна. Діти і війна: як сучасні письменники зображають Революцію Гідності та російську агресію на Сході України у дитячій літературі / Н. Герасименко. - С.63-66. Столяр, Зоя. Любити українську мову – стан душі, якісно робити улюблену справу – кредо життя / З. Столяр. - С.67-68. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Масенко, Лариса. Концепт "простої радянської людини" як інструмент знеособлення суспільства [Текст] / Л. Масенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2021. - N 5/6. - С. 23-26. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська мова--лексикографія Кл.слова (ненормовані): нова людина -- проста радянська людина -- еліта -- ватник -- мовознавство -- прикметник -- словники радянської доби Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |