Г 22 Гаспаров, Михаил Леонович. О русской поэзии: Анализы. Интерпретации. Характеристики. [Текст] : сборник / М. Л. Гаспаров. - СПб. : Азбука, 2001. - 480 с. - ISBN 5-267-00275-5 : 6.30 грн. Зміст: О переводах . - С .361-433 Работы Б. И. Ярхо по теории литературы. . - С .433-477
РУБ 8Р-1 Дод.точки доступу: Лившиц, Бенедикт \о нем\; Цветаэва, Марина \о ней\; Пастернак, Борис \о нем\; Мандельштам, Осип \о нем\; Маршак, Самуил Яковлевич (переводчик) \о нем\; Ярхо, Б. И. \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 47 Славская, А. Н. (канд. психол. наук). Личность как субъект интерпретации [Текст] : наукове видання / А. Н. Славская ; Российская Академия Наук. Институт психологии. - Дубна : Феникс +, 2002. - 240 с. - Библиогр.: с. 230-239. - ISBN 5-9279-0023-2 (в пер.) : 35.04 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Герменевтика Правовые отношения Дод.точки доступу: Российская Академия Наук; Институт психологии Примірників всього: 3 фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (1) |
М 50 Менегетти, Антонио. Мир образов [Текст] : краткое пособие по интерпретации образов и сновидений / А. Менегетти; Пер. с итал. Славянской ассоциации Онтопсихологии. - 3-е изд., испр. и доп. - М. : ННБФ "Онтопсихология", 2002. - 224 с. : ил. - Словарь образов: с. 83-221. - ISBN 5-93871-010-3 : 27.80 грн.
РУБ 151 Рубрики: Сновидения Дод.точки доступу: \пер. с итал.\ Примірників всього: 9 Ч.З.№2 (6), ав (1), пед. (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (6), ав (1), пед. (1), фб (1) |
З-81 Золотоносов, Михаил Нафталиевич. Слово и Тело. Сексуальные аспекты, универсалии, интерпретации русского культурного текста XIX - XX веков [Текст] : сборник статей / М. Н. Золотоносов. - М. : Ладомир, 1999. - 830 с. - (Русская потаенная литература). - Указ. имен: с. 797-827. - ISBN 5-86218-368-Х : 33.80 грн.
РУБ 8Р1.3 Анотація: Издание включает шесть больших работ, посвященных сексуальным аспектам русской литературы. XIX век представлен "Бесами" Ф. Достоевского, ХХ век - сочинениями разных жанров: "Мухой-Цокотухой" К. Чуковского, "Зойкиной квартирой" М. Булгакова, "Антисексусом" А. Платонова, "Я жгу Москву" Поля Морана, Темой последней работы сборника "Глипократия", является садово-парковая скульптура сталинского времени. Примірників всього: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 138 с. - 7.50 грн. Зміст: МОВОЗНАВСТВО Пугач, В. М. Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі / В. М. Пугач. - С .5-8 Примушко, Н. О. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.) / Н. О. Примушко. - С .9-14 Бережняк, В. М. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району / В. М. Бережняк. - С .15-18 Пасік, Н. М. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць / Н. М. Пасік. - С .19-22 Волощук, І. І. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії / І. І. Волощук. - С .23-27 Василенко, А. М. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів / А. М. Василенко. - С .28-32 Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог" / А. І. Бондаренко. - С .33-36 Арват, Н. Н. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке / Н. Н. Арват. - С .37-42 Белая, А. С. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности / А. С. Белая. - С .43-45 Гальчук, В. Ю. Наголос і культура нашого мовлення / В. Ю. Гальчук. - С .46-50 Сборик, С. П. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .51-55 Потапенко, С. І. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .56-61 Федорець, О. Ф. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей) / О. Ф. Федорець. - С .62-65 Бондаренко, Я. О. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози) / Я. О. Бондаренко. - С .66-70 Блажко, М. И. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .71-73 Якуба, В. В. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя / В. В. Якуба. - С .74-77 Ролик, А. В. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения / А. В. Ролик. - С .78-80 Гриценко, Т. М. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації / Т. М. Гриценко. - С .81-85 ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .4 Жаркевич, Н. М. Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века) / Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. - С .86-93 Якубина, Ю. В. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью) / Ю. В. Якубина. - С .94-98 Михед, Т. В. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна) / Т. В. Михед. - С .99-102 Бондаренко, Ю. І. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури) / Ю. І. Бондаренко. - С .103-107 Чоботько, А. В. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .108-111 Самойленко, Г. В. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии / Г. В. Самойленко. - С .112-124 Капленко, О. М. Екстремальність як ознака авнгардного наративу / О. М. Капленко. - С .125-130 Хоменко, Ю. М. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу / Ю. М. Хоменко. - С .131-134 Забарний, О. В. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького / О. В. Забарний. - С .135-137
РУБ 40 Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Мазепа, Іван \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Готорн, Натаніель \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Розанов, В. \о нем\; Фадеев, А. \о нем\; Лукаш, М. \о нем\; Збанацький, Юрій Оліферович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1) Свободны: аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1) |
С 47 Славская, А. Н. (канд. психол. наук). Личность как субъект интерпретации [Текст] : научное издание / А. Н. Славская ; Российская Академия Наук, Институт психологии. - Дубна : Феникс +, 2005. - 240 с. - Список лит: с. 230-239. - ISBN 5-9279-0055-0 (в пер.) : 48.50 грн., 39.60 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Интерпретация Дод.точки доступу: Российская Академия Наук; Институт психологии Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 156 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Каташинська, І. В. До питання про категорію "особистість" у сучасній педагогіці / І. В. Каташинська. - С .5-9 Локарєва, Ю. В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / Ю. В. Локарєва. - С .9-12 Фалько, М. І. Складові дослідницької діяльності майбутніх учителів музики / М. І. Фалько. - С .12-14 Арделян, О. М. Вплив музичного мистецтва на соціальне виховання майбутніх учителів / О. М. Арделян. - С .15-18 Костіна, Л. М. Музично-естетична проблема особистості педагога / Л. М. Костіна. - С .18-21 Хоменко, З. В. Диригентське виконавство як складова художньо-творчої діяльності музиканта-педагога / З. В. Хоменко. - С .21-24 Хлєбік, С. Р. Психолого-педагогічні аспекти підготовки студентів мистецьких факультетів до концертного виступу / С. Р. Хлєбік, О. В. Хлєбік. - С .24-28 Ростовська, Ю. О. Експериментальна методика формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .28-33 Михаськова, М. А. Проблеми формування когнітивно-змістовного компоненту фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .33-37 Зуєв, П. К. Формування навичок акомпоніаторської майстерності майбутнього вчителя музики в класі баяна, акордеона / П. К. Зуєв, Л. В. Зуєва. - С .37-41 Растригіна, А. М. Самореалізація на уроках музики як засіб становлення внутрішньої свободи особистості школяра / А. М. Растригіна. - С .41-44 Бірюкова, Л. А. Основні напрямки диригентсько-хорової підготовки студентів першого курсу на хоровому диригуванні / Л. А. Бірюкова. - С .44-47 Єременко, О. В. Формування ціннісних орієнтацій магістрантів у процесі викладання фахових дисциплін / О. В. Єременко. - С .47-53 Карпенко, Т. П. Методи роботи з підготовки майбутнього вчителя музики (у концерт-мейстерському класі) / Т. П. Карпенко. - С .53-57 Маруфенко, О. В. Вокально-слухова діяльність майбутнього вчителя музики / О. В. Маруфенко. - С .57-60 Калашнікова, В. В. Розвиток мовленнєвих здібностей студентів / В. В. Калашнікова. - С .60-64 Палаєва, М. В. Методологічні основи формування художнього світогляду особистості / М. В. Палаєва. - С .64-68 ревенчук, В. В. Методи навчальної взаємодії викладача та студента у процесі інструментальної підготовки / В. В. ревенчук. - С .68-72 Садовенко, С. М. Розвиток музично-творчих здібностей дошкільнят засобами пісенно-ігрових методів дитячого фольклору / С. М. Садовенко. - С .72-77 Калинюк, Н. О. Роль музичної гри в організації і проведенні дозвілля дітей інвалідів / Н. О. Калинюк. - С .77-80 Аліксійчук, О. С. Дидактичні ігри у музично-виховній роботі з молодшими школярами / О. С. Аліксійчук. - С .80-83 Стурзеску, О. В. Структурні компоненти невербальної комунікації музикантів ансамблістів / О. В. Стурзеску. - С .83-86 Дворядкина, І. М. В поисках утраченного универсализма / І. М. Дворядкина. - С .86-89 Карпенко, А. П. Сприйняття духовної музики в структурі музичного виховання / А. П. Карпенко. - С .89-93 Гейченко, М. І. Фразування як синтез засобів музичної виразності / М. І. Гейченко, Г. С. Дідич. - С .93-97 Рибніков, О. М. Міді-технології в музичній освіті / О. М. Рибніков. - С .97-101 Щербініна, О. М. До питання стильової техніки музиканта-виконавця / О. М. Щербініна. - С .101-104 Дорохін, В. Г. Деякі особливості артикуляції на баяні (фонетичний рівень) / В. Г. Дорохін. - С .104-107 Петренко, М. Б. Увага як фактор формування концертмейстерської майстерності (теоретичні та методичні аспекти) / М. Б. Петренко. - С .107-110 Городенко, С. В. К проблеме интерпретации клавирных произведений И.-С. Баха в современном исполнительском искусстве / С. В. Городенко. - С .110-116 Ткаченко, О. М. Розвиток музичної освіти на Лівобережній Україні в контексті національно-культурного відродження XVI-XVIII ст. / О. М. Ткаченко. - С .116-120 Дорохина, Л. А. Хоровое пение в духовных учебных заведениях Чернигова в начале ХХ столетия: традиции и их обновление / Л. А. Дорохина. - С .120-125 Задоя, О. В. Генезис українського просвітництва / О. В. Задоя. - С .125-130 Володченко, Ж. М. Музично-педагогічна думка в освітніх установах м. Ніжина: Ніжинській вищій школі та гімназіях (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .130-139 Володченко, Ж. М. Утворення і діяльність музично-драматичного товариства та організації "Просвіта" в м. Ніжині на початку ХХ століття / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .139-144 Горбенко, С. С. Народна творчість як основа гуманістично спрямованої освіти особистості / С. С. Горбенко. - С .144-148 Федорчук, О. П. Особливості регіональних співочих традицій / О. П. Федорчук. - С .148-151 Новольська, Г. І. Виховна система ордену єзуїтів / Г. І. Новольська. - С .151-153
РУБ 15 Рубрики: Вчителі музики--підготовка Майбутні вчителі музики Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 46 Киченко, Александр Семенович. Молодой Гоголь: Поэтика романтической прозы [Текст] : монография / А. С. Киченко ; Министерство образования и науки Украины, Черкасский национальный университет имени Богдана Хмельницкого. Факультет русской филологии. - Нежин : Аспект-Полиграф, 2007. - 224 с. - (Нові гоголезнавчі студії ; вип. 1). - Библиогр.: с. 200-214. - ISBN 978-966-340-190-4 (Серія "Нові Гоголезнавчі студії"). - ISBN 978-966-340-190-4 : 3.50 грн. Зміст: Основные принципы мифопоэтической интерпретации фольклорного и литературного текста (исторический экскурс) . - С .16-55 Проблемы периодизации творчества . - С .55-97 О художественной структуре цикла "Вечеров на хуторе близ Диканьки" . - С .97-138 Мифопоэтическая функция пейзажа . - С .138-182 Повесть "Вий": мифопоэтический аспект художественной формы . - С .182-194 О теоретических аспектах проблемы взаимодействия мифа и литературного текста . - С .194-200
РУБ 8Р1.3 Дод.точки доступу: Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Министерство образования и науки УкраиныТаврический национальный университет им. В. И. Вернадского; Институт литературы им. Т. Г. Шевченко НАН Украины; Нежинский государственный университет имени Николая Гоголя; Гоголеведческий центр Примірників всього: 2 фб Гоголіана (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб Гоголіана (1), Ч.З.№3 (1) |
В 39 Ветхий Завет: Избранные тексты. Интерпретации. Комментарии [Текст] : учебное пособие / Сост. и общ. ред. И. Павлов. - М. : Высшая школа, 2006. - 336 с. - (Библиотека студента-словесника). - ISBN 5-06-004596-X : 74.30 грн.
РУБ 293 Дод.точки доступу: Павлов, Иннокентий \сост. и общ. ред.\ Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) |
П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 203 с. - 15.60 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз формування музичного сприймання школярів / О. Я. Ростовський. - С .5-15 Піскунова, М. В. Роль естетичного ідеалу у формуванні художнього світогляду особистості / М. В. Піскунова. - С .16-20 Долматова, М. П. Мистецтво слова як засіб формування естетичного досвіду особистості / М. П. Долматова. - С .21-24 Ростовська, Ю. О. Проблеми формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .25-36 Михаськова, М. А. Проблеми формування ціннісно-орієнтаційного компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .37-40 Рузан, Л. І. Діагностичні уміння у музично-виконавському процесі та умови їх формування у студентів мистецьких факультетів / Л. І. Рузан. - С .41-45 Крицький, В. М. Інтерпретаційно-педагогічний аналіз у музично-виконавській підготовці / В. М. Крицький. - С .46-49 Ревенчук, В. В. Педагогічні умови забезпечення ефективної навчальної взаємодії викладача і студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .50-59 Гусейнова, Л. В. Теоретичне обгрунтування критеріїв і показників сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .60-64 Щербініна, О. М. До проблеми інтерпретації фортепіанних творів В.-А. Моцарта / О. М. Щербініна. - С .65-69 Котлінська, Л. Г. Деякі особливості виконання прикрас у фортепіанних творах Й. Гайдна / Л. Г. Котлінська. - С .70-74 Тімашева, Т. М. Стильові особливості фортепіанних творів Л. Ревуцького / Т. М. Тімашева. - С .75-78 Сливко, С. А. Педагогічні проблеми формування музично-слухової активності студентів мистецьких факультетів у процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .79-82 Пономарьов, Ю. Д. Музично-ритмічне виховання майбутніх учителів музики у процесі виконавської підготовки / Ю. Д. Пономарьов, С. Ю. Драган. - С .83-87 Хоменко, З. В. Мовна інтерпретація музичного образу як складова професійної підготовки майбутнього вчителя у класі хорового диригування / З. В. Хоменко. - С .88-92 Голуб, Н. В. Особливості виконання поліфонічної музики у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .92-96 Курсон, В. М. Педагогічна спадщина В. П. Голубєва у формуванні вокальної майстерності майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .97-103 Береза, О. В. До сутності поняття "музично-педагогічні здібності" / О. В. Береза. - С .104-109 Дворник, Ю. Ф. Роль сучасних комп’ютерних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .110-113 Хлєбік, С. Р. Деякі питання соціально-педагогічного супроводу музично обдарованих дітей / С. Р. Хлєбік. - С .122-127 Ростовська, І. О. Методичні засади формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .128-138 Спіліоті В. О,. Особливості викладання музики в Вальдорфській школі / В. О, Спіліоті В. О. - С .139-144 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування художньої саідомості учнів / В. С. Вергунова. - С .145-153 Кабриль, К. В. Музично-педагогічна спадщина Ф. Колесси у контексті сучасних вимог до викладання музики у школі / К. В. Кабриль. - С .153-157 Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичне краєзнавство як історико-культурологічна проблема / О. А. Кавунник. - С .158-166 Дорохіна, Л. А. Музыкально-просветительская деятельность хоров духовных учебных заведений Чернигова начала ХХ столетия / Л. А. Дорохіна. - С .167-174 Кирилюк, В. М. Сьогодення народної хореографії / В. М. Кирилюк. - С .175-183 Пархоменко, О. М. Становлення українського народно-сценічного танцю і сучасність / О. М. Пархоменко. - С .184-190 Корма, С. В. До сутності поняття "музична інтонація" / С. В. Корма. - С .191-194 Сидоренко, Н. А. Рок-музика у контексті сучасної молодіжної культури / Н. А. Сидоренко. - С .195-198 Дорохін, В. Г. Особенности интерпретации на баяне сонаты № 9 Д. Скарлатти / В. Г. Дорохін. - С .199-203
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Дод.точки доступу: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Голубєв, В. П. \о нем\; Колесса, Ф. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 20 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : сборник научных трудов. Вип. 45. Проблеми вивчення творчості Миколи Гоголя: підсумки та перспективи / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 188 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 17.70 грн. Зміст: Михед, П. В. Проблеми українського гоголезнавства: попередні підсумки й найближчі перспективи / П. В. Михед. - С .3-15 Платонова, Н. А. Реализация концепции соприсуствия времен в творчестве Н. В. Гоголя (к вопросу пространственно-временной организации фантастической повести І-й половины ХІХ века) / Н. А. Платонова. - С .16-23 Нещерет, Е. И. Психология невербальной речи как средства интерпретации художественного образа в литературном произведении (на примере повестей Н. В. Гоголя) / Е. И. Нещерет. - С .24-29 Погоржельская, В. В. О природе лада в творчестве Н. В. Гоголя / В. В. Погоржельская. - С .30-34 Ляхова, Ж. Епістолярій Миколи Гоголя як художнє саморозкриття особистості в дослідженнях П. Куліша / Ж. Ляхова. - С .35-63 Бараненкова, Н. А. Про театральну природу ранніх творів М. В. Гоголя / Н. А. Бараненкова. - С .64-68 Павельева, А. К. Своеобразие женских образов в сборнике Н. В. Гоголя "Вечера на хуторе близ Диканьки" / А. К. Павельева. - С .69-77 Дереза, Л. В. Трансформація народної казки у "Вечерах на хуторе близ Диканьки" М. В. Гоголя / Л. В. Дереза. - С .78-84 Вінтонів, Т. М. Поетонімосфера повісті М. В. Гоголя "Тарас Бульба" / Т. М. Вінтонів. - С .85-95 Филенко, О. Н. Хронотоп Миргорода Н. В. Гоголя / О. Н. Филенко. - С .96-104 Алексеев, П. П. Эволюция жанра в "Мертвых душах" Н. В. Гоголя / П. П. Алексеев. - С .105-110 Сирота, Ю. О. Проблема впливу творчості М. В. Гоголя на російськомовну прозу Є. П. Гребінки / Ю. О. Сирота. - С .111-117 Гринченко, Н. А. Гоголь Н. В. в художественной рецепции А. Ф. Писемского / Н. А. Гринченко. - С .118-124 Бабенко, О. А. "Ревизор" Н. В. Гоголя в эстетике и драматургии В. В. Набокова / О. А. Бабенко. - С .125-133 Лушник, Л. С. Картины П. А. Федотова на уроках по изучению творчества Н. В. Гоголя / Л. С. Лушник. - С .134-136 Самойленко, Г. В. Твори М. Гоголя в репертуарі Миколи Садовського / Г. В. Самойленко. - С .137-144 Кравченко, С. І. Миколи Гоголь у польськомовній публіцистиці Євгена Маланюка / С. І. Кравченко. - С .145-148 Литвиненко, С. Поема В. Базилевського "Після карнавалу" як діалог поета з М. Гоголем / С. Литвиненко. - С .149-156 Царева, В. П. "Записки сумашедшего" и тексты безумцев ІІ половины ХХ века / В. П. Царева. - С .157-168 Краснобаева, О. Д. Рецепция Гоголя в немецком гоголеведении / О. Д. Краснобаева. - С .169-175 Шпильова, Н. В. Флюїдність у романі Р. Бротігана "У кавуновому цукрі" та в повісті М. Гоголя "Сорочинська ярмарка" / Н. В. Шпильова. - С .176-185
РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 фб Гоголіана (1) Свободны: фб Гоголіана (1) |
С17 б-ка Бойка О. Д. / С17-фб Самойленко, Григорій Васильович. Творча спадщина М. Гоголя на перетині епох [Текст] : Монографія / Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 210 с. - (Монографії Ніжинської вищої школи). - укр. та рос. мовами. - Бібліогр. в кінці кожної статті. - ISBN 978-966-7391-66-9 : 33.00 грн., 7.00 грн. Зміст: Гоголь Н. в Нежинской гимназии вісших наук кн. Безбородько / Бытовая и учебная жизнь Гимназии высших наук кн. Безбородько в нежинских письмах Н. Гоголя . - С .7-29 Библиотека Гимназии и круг чтения Н. Гоголя . - С .30-42 Нежинский период творчества Н. Гоголя . - С .43-56 Историко-бытовая основа повести Н. Гоголя "Нечто о Нежине, или Дуракам закон не писан . - С .57-76 Театральная деятельность Гоголя в Нежинской гимназии . - С .75-84 Гоголь в кругу современников. Мир его произведений Гоголь Н. и "нежинские однокоритныки" в Санкт-Петербурге . - С .85-93 Мир ярмарки у Гоголя и его предшественников . - С .94-117 Новонайденный список второго тома "Мертвых душ" Гоголя . - С .118-140 Гоголь в восприятии и оценке ученых и писателей Наследие Гоголя в трудах ученых Нежинской высшей школы . - С .141-158 Гоголевские традиции в многонациональной литературе ХХ века . - С .159-168 Гоголь в восприятии и оценке Н. Асеева . - С .169-171 Наследие Гоголя в годы Великой Отечественной войны . - С .172-181 Произведения Гоголя в сценической интерпретации корифеев украинского театра Твори М. Гоголя в репертуары Миколи Садовського . - С .182-190 Гоголіський Тарас Бульба у сценічній інтерпретації корифея української сцени Марка Кропивницького . - С .191-197 Гоголівська тематика у репертуарі трупи М. Кропивницького гастрольної поїздки 1897 р. до Петербурга . - С .198-207 РУБ 8Р1.3 Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 21 фб (2), фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (7), аб (10) Свободны: фб (2), фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (7), аб (10) |
> Шифр: МП-1/2002/№ 3 (31) Журнал 2002р. № 3 (31) . - Библиогр. в конце ст. Сайко, Э. В. Ритмы, "образующие" человека, и человек, образующий ритмы / Э.В. Сайко; От редколлегии. - С.3-13 Петров, И. И. Сущность ритма и ритмизации как воспроизводимой размерности, последовательности, системности (концептуализация их формы, нормы, синергийности) / И.И. Петров. - С.14-25. Кл.слова: "Мандала", "книга перемен" Бранский, В. П. Синергетический циклизм в истории, культуре и искусстве / В.П. Бранский. - С.25-40 Кл.слова: порядок, хаос, синергетическая "игра в бисер" Вахромов, Е. Е. К постановке проблемы психологии ритма / Е.Е. Вахромов. - С.40-56. Кл.слова: время в психологии, трехчастный цикл круговорота жизни, жизнь как цикл Поддубный, Н. В. Циклические процессы в человеке как самоорганизующейся системе и золотая пропорция / Н.В. Поддубный. - С.56-74. Кл.слова: бифуркация, Ряд Фибоначчи, золотое сечение Рец, П. И. Симметроритмия "музыкальной системы" и психологические проблемы процессов восприятия / П.И. Рец. - С.74-93. : граф. Кл.слова: "Пифагоров строй", квинтовый круг Зембатов, М. Р. Мезоамериканская модель биосинхронизации социума: опыт интерпретации календарной системы астеков / М.Р. Зембатов. - С.94-105 Кл.слова: происхождение календаря, "камень солнца", время биологической системы Поддубная, Т. К. Особенности проявления биоритмологического профиля в процессе профессионализации студентов вуза / Т. К. Поддубная и др. - С.105-111 Кл.слова: биологический ритм Кичеев, А. Г. Межличностные конфликты: циклы и ритмы в их характеристике / А.Г. Кичеев. - С.111-118 Кл.слова: асоциальное поведение Филиппов, Ю. В. Ритмы этнической социализации / Ю.В. Филиппов. - С.118-128 Кл.слова: этническая идентификация, дифференциация, интеграция Зыкова, М. Н. Воздействие ритма на личность (на примере анализа русского фольклора) / М.Н. Зыкова. - С.128-138 Кл.слова: ритмическая организация обряда Козолупенко, (Пашинина) Д. П. Ритмы мифа и фольклора: мифопоэтическое восприятие времени / (Пашинина) Д.П. Козолупенко. - С.138-146. Костина, А. В. К проблеме соотношения цикличности и линейности времени мифа и массовой культуры / А.В. Костина, . - С.146-156 Лосев, А. Ф. Хтоническая ритмика аффективных структур в "Энеиде" Вергилия / А.Ф. Лосев. - С.157-168 Тахо-Годи, Е. А. Лосев Алексей Федорович как психолог (Диалектика мифа или психология мышления?) / Е.А. Тахо-Годи. - С.169-175 Кульпина, В. Г. Психологический анализ в реконструкции восприятия исторических личностей (имена, вторичные имена, прозвища Наполеона в России и в Польше) / В.Г. Кульпина. - С.176-191 Логинова, Н. А. Социальное мышление личности в контексте исторического времени / Н.А. Логинова. - С.191-196 Заваденко, Н. Н. Факторы риска для формирования дефицита внимания и гиперактивности у детей / Н.Н. Заваденко. - С.196-209 Кл.слова: СИНДРОМ Бовина, И. В. Особенности представлений молодежи о СПИДе и раке / И.В. Бовина, Е.В. Власова. - С.209-221 Кл.слова: СОЦИАЛЬНАЯ ПСИХОЛОГИЯ Желенина, И. А. "Пограничное состояние" и "Пограничная ситуация", или выход в жизнь / И.А. Желенина. - С.221-226 Медникова, М. Б. Ритуальное превращение у древних народов Евразии: символические трепанации / М.Б. Медникова. - С.227-238 Кл.слова: обрядность, палеоантропология Максимова, В. Н. Зрелость как акмеологический критерий развития растущего человека / В.Н. Максимова. - С.239-245 Кл.слова: АКМЕОЛОГИЯ Шемшурина, А. И. Этическое воспитание как средство изменения нравственной сферы жизнедеятельности детей / А.И. Шемшурина. - С.245-250 Кл.слова: педагогические технологии Климова, Ю. А. Консультирование детей в социальной роботе / Ю.А. Климова. - С.250-258 Кл.слова: психологическая служба Шадура, А. Ф. Пространственно-временная модель психологической реабилитации личности детей, эвакуированных из зоны военных действий в Чеченской Республике / А.Ф. Шадура. - С.258-270 : генеалогич.табл Кл.слова: ПСИХОТЕРАПИЯ ландшафтная, АРТ-ТЕРАПИЯ Вдовина, Н. В. О международной конференции "Циклы в истории, культуре, искусстве" (26-28 июня 2002 г., Москва) / Н.В. Вдовина. - С.271-278 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПО1/2002/10 Журнал 2002р. N 10 Бимиллер, Э. Последовательность обогащения словарного запаса в нормативной и привилегированной популяциях детей / Э. Бимиллер, Н. Слоним. - С.5-6 Блете, А. В. Гибкость мышления при решении задач на сложение и вычитание двузначных чисел: влияние обучения / А.В. и др. Блете. - С.6-8 Влияние вопросов на понимание повествовательных текстов в зависимости от условий их постановки и от возраста учащихся. - С.8-10 Васильева, И. А. Психологические аспекты применения информационных технологий / И. А. Васильева ; С. и др. Грэхем; Ж. Лейберт, Ж. Леша; О. Серегина. - С.10-14 Когда решение задач оказывается эффективнее заучивания рабочих примеров. - С.19-21 Заражение агрессивностью в детских садах в зависимости от реакций сверстников и учителей . - С.14-16 Факторы, связанные с успеваемостью по английскому языку у китайских детей: межъязыковой перенос переработки фонологической информации. - С.16-17 Кл.слова: навыки чтения Грэхем, С. и др. Какие буквы первоклассники пишут наиболее разборчиво? / С. и др. Грэхем ; Ж. Лейберт, Ж. Леша; О. Серегина. - С.18-19 Кл.слова: обучение письму, каллиграфия Киселева, В. Подростковое одиночество / В. Киселева ; и др. Марш; Г.Д. Фай. - С.21-22 Кл.слова: изоляция, личностные факторы Эффект диффузии: загрянение контрольной группы угрожает валидности экспериментальных воздействий, осуществляемых учителями. - С.22-24 Крутова, Н. Внеречевое общение - средство педагогического воздействия / Н. Крутова ; Дж.Т.Э. Ричардсон, Э. Вудли; Н.Э. Хилл. - С.24-26 Кл.слова: обучение , учителя Лангуева, И. Лечите... невоспитаность! / И. Лангуева ; А. Савостьянов; Д.Г. и др. Эвенсон. - С.26-27 Кл.слова: воспитание детей, дисциплина , психические отклонения Лейберт, Ж. Вариативность в написании слов глухими детьми: влияние языкового опыта / Ж. Лейберт ; О. Серегина. - С.27-29 Кл.слова: орфографические ошибки, глухие дети Марш, и др. Расширенный вариант модели формирования Я-концепции, основанный на интериальной/экстериальной референции / и др. Марш ; Г.Д. Фай. - С.30-31 Миллер, Д. К. Достигать или не достигать:принятие решений подростками с точки зрения саморегуляции / Д. К. Миллер ; Н. Фуджимура. - С.31-33. Кл.слова: успеваемость Наш проблемный подросток :понять и договориться. - С.33-34 Ричардсон, Дж. Т.Э. Оценка качеств преподавания студентами с потерей слуха в условиях дистанционного обучения / Дж. Т.Э. Ричардсон ; Н.Э. Хилл. - С.34-36 Является статистический язык " значи- мым" препятствием на пути интерпретации читателем результатов исследования?. - С.36-37 Савостьянов, А. Саморегуляция эмоциональных состояний в деятельности учителя / А. Савостьянов ; Д.Г. и др. Эвенсон. - С.38-39 Серегина, О. Все предметы в одном русле? Да, но не для того, чтобы просто плыть по течению. Личностно ориентированное обучение: практический подход / О. Серегина. - С.39-40 Фай, Г. Д. Обучение решению задач и перенос: проблема соответствия / Г.Д. Фай. - С.41-42 Фуджимура, Н. Помощь детям в решении задач на пропорции: моделирование процессов мышления и влияние обучения на изменение стратегий мышления / Н. Фуджимура. - С.42-44 Самоотчеты учащихся об их учебной деятельности зависят от контекста, в котором она протекает. - С.44-45 Кл.слова: учебные стратегии, саморегулирующееся научение, учебная тактика Хвостов, А. А. Представления студенческой молодежи о человеческих достоинствах и пороках / А.А. Хвостов. - С.45-48 Кл.слова: успеваемость , стиль родительского поведения Хилл, Н. Э. Связь социализации в семье с готовностью к школьному обучению: роль национальности и дохода семьи / Н.Э. Хилл. - С.48-49 Успешность овладения математическими навыками у детей с трудностями в обучении. - С.50-51 Ши, Д.Л. и др. Важность измерения пространственных способностей у одаренных подростков: 20-летнее лонгитюдное исследование / Д.Л. и др. Ши. - С.52-53 Эвенсон, Д.Г. и др. Качественное исследование шести студентов-медиков, обучающихся по проблемно ориентированной учебной программе: к созданию ситуационной модели саморегуляции / Д.Г. и др. Эвенсон. - С.54-55 Лонгитюдный анализ генетических и средовых влияний на различные компоненты задержки когнитивного развития у дошкольников. - С.55-57 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Является статистический язык " значи- мым" препятствием на пути интерпретации читателем результатов исследования? [Текст]> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N10. - С. 36-37 . - ISSN 1561-2457 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПЖ/2004/25/6 Журнал 2004р. т.25 N 6 Чудновский, В. Э. Проблема становления смысложизненных ориентаций личности / В. Э. Чудновский. - С.5-11 Виноградова, Л. В. Интеллектуальный контроль как способ интерпретации эмоционально-трудных жизненных ситуаций / Л. В. Виноградова. - С.21-28 Малых, С. Б. Природа индивидуальных особенностей темперамента в подростковом возрасте / С. Б. Малых, Е.Д. Гиндина, В. В. Надысева. - С.29-52 Белоус, В. В. Детерминанты развития интегральной индивидуальности / В.В. Белоус, И.В. Боязитова. - С.40-52 Критская, В. П. Патопсихологический синдром в системном исследовании патологии психической деятельности / В.П. Критская, Т. К. Мелешко. - С.53-63 Улыбина, Е. В. Знаковое опосредование в культурно-исторической теории и психоанализе / Е.В. Улыбина. - С.64-72 Ениколопов, С. Н. Влияние экстремального события на косвенных участников / С. Н. Ениколопов, С.В. Лебедев, Е. А. Бобосов. - С.73-81 Романина, Е. В. Обучение игре в шахматы как средство интеллектуального развития младших школьников / Е. В. Романина, А.Я. Габбазова. - С.77-81 Костин, А. Н. Еще раз о парадоксе недизъюнктивности психики и дискретности импыльсных нейрофизиологических процессов / А.Н. Костин. - С.82-86 Анцыферова, Л. И. "Я рано почувствовала своё призвание исследовать, распознавать внутреннюю психическую жизнь человека": Интервью провел В.И.Артамонов / Л.И. Анцыферова. - С.88-92 Александров, Ю. И. Научная школа "системная психофизиология" / Ю.И. Александров, Д. Г. Шевченко. - С.93-100 Вайзер, Г. А. Симпозиум "Смысл жизни и акме: Х лет поиска" / Г.А. Вайзер. - С.101-106 Савченко, Т. Н. "Круглый стол" "Качество жизни: понятия, методы оценки" / Т.Н. Савченко, Г. М. Головина. - С.106-108 Горюнова, Н. Б. "Дружининские чтения": научно-практическая конференция студентов и аспирантов 2004 г. / Н.Б. Горюнова. - С.109-110 Людмила Ивановна Анцыферова: Наши юбиляры. - С.111-113 Матюшкин Алексей Михайлович: [Некролог]. - С.124-125 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Виноградова, Л. В. Интеллектуальный контроль как способ интерпретации эмоционально-трудных жизненных ситуаций [Текст] / Л. В. Виноградова> // Психологический журнал. - 2004. - Том25, N6. - С. 21-28 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: психологія особистості психологія когнітивна інтелект дезадаптація Кл.слова (ненормовані): воспринимаемый контроль -- мотивация контролирования -- интеллектуальный контроль Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Тхостов, А. Ш. Субъективный телесный опыт и ипохондрия: культурно-исторический аспект [Текст] / А.Ш. Тхостов, Е.М. Райзман> // Психологический журнал. - 2005. - Том26, N2. - С. 102-107 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: психічний стан Кл.слова (ненормовані): самосознание -- интерпретации Дод.точки доступу: Райзман, Е.М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ВЛ-1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Эмерсон, К. Двадцать пять лет спустя: Гаспаров о Бахтине / К. Эмерсон. - С.12-48. Бочаров, С. Бахтин-филолог: книга о Достоевском / С. Бочаров. - С.48-67. Кнабе, Г. Норма и символ / Г. Кнабе. - С.68-78. Гаспаров, М. Из неопубликованного / М. Гаспаров. - С.79-87. Веселова, В. Эпитафия - формульный жанр / В. Веселова. - С.133-145. Эпштейн, М. Язык бытия у Андрея Платонова / М. Эпштейн. - С.146-164. Барабаш, Ю. "Анти-" и "пост-": Гоголь в литературном сознании украинского зарубежья / Ю. Барабаш. - С.165-201. Ребель, Г. Искушения русского романа: "Накануне" И. С. Тургенева в свете добролюбовской интерпретации / Г. Ребель. - С.202-222. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |