83
Б 72


    Бовсунівська, Тетяна.
    Смислотворча функція контексту [Текст] / Т. Бовсунівська // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 3-12 . - ISSN 0236-1477
ББК 83
Рубрики: Літературна критика
   Літературознавство

   Кафедра української літератури

Кл.слова (ненормовані):
контекст -- дискурс -- когнітивний підхід -- контекстна критика -- аутопоезис і когніція -- епістемологія реальності -- контекстуалізм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Вербицкий, А. А.
    Контекст как психологическая категория / А. А. Вербицкий, В. Г. Калашников // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-15. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--теорія--контекст
   Психологія--понятійний апарат

Кл.слова (ненормовані):
психологічні категорії -- контекстуалізм -- структурний підхід -- функціональний підхід -- рекурсія


Дод.точки доступу:
Калашников, В. Г.

Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


85.14
Л 43


    Лексіна, Ганна.
    Постмодернізм [Текст] / Г. Лексіна // Дніпро : Літературно-художній та суспільно-політичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 118-120 . - ISSN 0130 - 32
ББК 85.14
Рубрики: Мистецтво--напрями--стилі
Кл.слова (ненормовані):
історизм -- контекстуалізм -- символізм -- колаж -- орнаменталізм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Омельченко, І.
    Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 40–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- комунікація -- діалогічне спостереження -- невербальна взаємодія -- суб’єктність -- культурний контекстуалізм -- дошкільники -- діти із ЗПР
Анотація: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)