Б 72 Бовсунівська, Тетяна. Смислотворча функція контексту [Текст] / Т. Бовсунівська> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 3-12 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Літературна критика Літературознавство Кафедра української літератури Кл.слова (ненормовані): контекст -- дискурс -- когнітивний підхід -- контекстна критика -- аутопоезис і когніція -- епістемологія реальності -- контекстуалізм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Вербицкий, А. А. Контекст как психологическая категория / А. А. Вербицкий, В. Г. Калашников> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-15. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія--теорія--контекст Психологія--понятійний апарат Кл.слова (ненормовані): психологічні категорії -- контекстуалізм -- структурний підхід -- функціональний підхід -- рекурсія Дод.точки доступу: Калашников, В. Г. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Л 43 Лексіна, Ганна. Постмодернізм [Текст] / Г. Лексіна> // Дніпро : Літературно-художній та суспільно-політичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 118-120 . - ISSN 0130 - 32 Рубрики: Мистецтво--напрями--стилі Кл.слова (ненормовані): історизм -- контекстуалізм -- символізм -- колаж -- орнаменталізм Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 40–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): спілкування -- комунікація -- діалогічне спостереження -- невербальна взаємодія -- суб’єктність -- культурний контекстуалізм -- дошкільники -- діти із ЗПР Анотація: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |