Выготский, Л. С.
    Экспериментальное исследование воспитания новых речевых рефлексов по способу связывания с комплексами (логической памяти) / Л. С. Выготский // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 3. - С. 119-125. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.3
Рубрики: Пам’ять--експериментальне дослідження
   психологія пам’яті

   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- асоціація -- установка -- рефлексологія -- мовні рефлекси -- виховання рефлексу -- логічна пам’ять -- російські психологи -- психологи
Анотація: Опублікований нижче рукопис являє собою одну з перших наукових статей Л. С. Виготського. Вона відображає результати експериментального дослідження пам’яті, проведеного в кінці 1923 р. на базі психологічного кабінету при Гомельському педагогічному технікумі.


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Мар’яненко, Ліана.
    Формування пізнавальної діяльності в молодших школярів [Текст] / Л. Мар’яненко // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 1. - С. 3-128
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
тренувальня логічного мислення -- логічне мислення -- понятійно-логічне мислення -- логічна пам’ять -- творче мислення учнів
Анотація: У книжці подано послідовні етапи цілеспрямованого формування пізнавальних процесів. Також пропонується перелік ігор, завдань, вправ, які сприяють розвитку уяви, образно-логічного, понятійно-логічного, творчого мислення - тобто операційного компонента пізнавальної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)