Выготский, Л. С. Экспериментальное исследование воспитания новых речевых рефлексов по способу связывания с комплексами (логической памяти) / Л. С. Выготский> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 3. - С. 119-125. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Пам’ять--експериментальне дослідження психологія пам’яті Росія--психологи Кл.слова (ненормовані): пам’ять -- асоціація -- установка -- рефлексологія -- мовні рефлекси -- виховання рефлексу -- логічна пам’ять -- російські психологи -- психологи Анотація: Опублікований нижче рукопис являє собою одну з перших наукових статей Л. С. Виготського. Вона відображає результати експериментального дослідження пам’яті, проведеного в кінці 1923 р. на базі психологічного кабінету при Гомельському педагогічному технікумі. Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Мар’яненко, Ліана. Формування пізнавальної діяльності в молодших школярів [Текст] / Л. Мар’яненко> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 1. - С. 3-128 Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів--молодші школярі Кл.слова (ненормовані): тренувальня логічного мислення -- логічне мислення -- понятійно-логічне мислення -- логічна пам’ять -- творче мислення учнів Анотація: У книжці подано послідовні етапи цілеспрямованого формування пізнавальних процесів. Також пропонується перелік ігор, завдань, вправ, які сприяють розвитку уяви, образно-логічного, понятійно-логічного, творчого мислення - тобто операційного компонента пізнавальної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |