З-14 Загладина, Х. Т. Формирование гражданской идентичности в рамках социального партнерства семьи и школы / Х. Т. Загладина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 10-14. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Школа і сім’я Громадянське виховання Кл.слова (ненормовані): соціальне партнерство -- громадянська ідентичність особистості -- формування громадянської ідентичності -- освітньо-виховний потенціал Анотація: Про формування громадянської ідентичності особистості учнів у рамках соціального партнерства сім'і і школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 55 Коберник, О. Проектна діяльність у системі національно-патріотичного виховання учнів [Текст] / Олександр Коберник> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 13–17. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання--національно-патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): проектування -- проектна технологія -- метод проектів -- проектна діяльність -- соціальні проекти -- національно-патріотичне виховання -- громадянська ініціатива -- освітньо-виховний потенціал Анотація: У статті розкривається сутність та методика використання проектної технології в національно-патріотичному вихованні школярів. Визначаються основні етапи суспільно-корисної проектної діяльності із школярами: підготовчий (змістовий та технологічний аспекти), планування проектної діяльності (постановка проблеми, розроблення та планування певної дії), дослідження проблеми та вибору шляху її розв’язування; діяльнісний (розв’язування проблеми, реалізація дії); презентація результатів; рефлексивний (оцінювання та аналіз отриманих результатів). Стверджується, що проектна діяльність забезпечує активну участь у вирішенні різних проблем національного характеру, набуття учнями цілісних громадянських знань, оволодіння навичками громадянської ініціативи у вирішенні актуальних соціальних питань на рівні селища, району, міста, держави. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |