К 90 Кумарина, Галина Федоровна. Адаптивное образование: сущность и условия реализации [Текст] / Г. Ф. Кумарина> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 4. - С. 30-36 Рубрики: освіта адаптивна Кл.слова (ненормовані): индивидуальные различия -- психолого-педагогическая диагностика -- оцінка якості освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 79 Болотов, В. А. Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 39-45. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--організація освіти--якість освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): організація освіти -- державна освітня политика -- управління освітою -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- рейтинг освітніх закладв Анотація: У статті аналізуються напрямки та умови використання результатів оцінки якості освіти В статье анализируются направления и условия использования результатов оценки качества образования Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 79 Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 15-26. - Библиогр.: 1 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта в Росії Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): організація освіти -- керування та управління освітою -- економіка організації освіти -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- процедури оцінки -- міжнародні порівняльні дослідження -- моніторинги навчальних досягнень -- національні оцінки -- державні екзамени Анотація: У статті розглядаються основні види програм оцінки навчальних досягнень школярів (оцінювання в класі, державні іспити, великомасштабні дослідження), а також обговорюються актуальні наукові та практичні завдання, які необхідно враховувати при побудові ефективної системи оцінки якості освіти. В статье рассматриваются основные виды программ оценки учебных достижений школьников (оценивание в классе, государственные экзамены, крупномасштабные исследования), а также обсуждаются актуальные научные и практические задачи, которые необходимо учитывать при построении эффективной системы оценки качества образования. Дод.точки доступу: Вальдман, И. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Рудяшко, Олена Олексіївна. Сучасні тенденції підвищення якості освіти [Текст] / О. О. Рудяшко> // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2023. - N 4. - С. 28-29. Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- оцінка якості освіти -- освітній процес -- міжкультурна компетенція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |