37(09)(4Укр)(075.3)
М 42


    Медвідь, Людмила Андріївна.
    Історія національної освіти і педагогічної думки в Україні [Текст] : Навчальний посібник / Л. А. Медвідь. - К. : Вікар, 2003. - 335 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Бібліогр.: с. 335. - ISBN 966-7131-54-8 : 22.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я73
РУБ 37(09)(4Укр)(075.3)
Рубрики: Освіта в Україні--історія
   Історія України--Київська Русь--освіта

   Педагогіка України--історія освіти

   Київська Русь--освіта
Кл.слова (ненормовані):
братські школи -- слов’янська міфологія -- педагогічна думка

Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (6)
Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (6)

74.03(2Рос)
Х 12


    Хабеев, Т. Н.
    Дискуссия отечественных педагогов о национальной школе на рубеже ХІХ-ХХ вв. / Т. Н. Хабеев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 68-72. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст.
   Росія--педагогіка--історія, кінець 19-поч. 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
національна ідея -- педагогічна думка -- педагогічні наукові школи -- педагогічна антропологія -- етнопсихологія -- етнокультура
Анотація: У статті розглядаються основні напрями становлення та розвитку національної ідеї в російській педагогіці ХІХ-ХХ ст., аналізуються історичні шляхи педагогічної думки, досліджуються наукові школи та їх основні концепції.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58.2
Н 72


    Новіков, Олег.
    Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання--наочність
   Педагогіка України--історія, 20 ст. 2 пол.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- наочні методи навчання -- вербально-графічний метод -- педагоги-новатори -- педагогічна думка -- форми поєднання слова і наочності
Анотація: У статті досліджено історичний досвід поєднання вербальних та наочних методів навчання у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ ст. Автори зосереджують увагу на динаміці розвитку сутності вербально-графічного методу навчання у досліджуваний період.


Дод.точки доступу:
Москальова, Ольга

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)