М 42 Медвідь, Людмила Андріївна. Історія національної освіти і педагогічної думки в Україні [Текст] : Навчальний посібник / Л. А. Медвідь. - К. : Вікар, 2003. - 335 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Бібліогр.: с. 335. - ISBN 966-7131-54-8 : 22.00 грн.
РУБ 37(09)(4Укр)(075.3) Рубрики: Освіта в Україні--історія Історія України--Київська Русь--освіта Педагогіка України--історія освіти Київська Русь--освіта Кл.слова (ненормовані): братські школи -- слов’янська міфологія -- педагогічна думка Примірників всього: 10 фб (1), ав (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (6) Свободны: фб (1), ав (1), пед. (1), аб (1), Ч.З.№2 (6) |
Х 12 Хабеев, Т. Н. Дискуссия отечественных педагогов о национальной школе на рубеже ХІХ-ХХ вв. / Т. Н. Хабеев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 68-72. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Росія--педагогіка--історія, кінець 19-поч. 20 ст. Кл.слова (ненормовані): національна ідея -- педагогічна думка -- педагогічні наукові школи -- педагогічна антропологія -- етнопсихологія -- етнокультура Анотація: У статті розглядаються основні напрями становлення та розвитку національної ідеї в російській педагогіці ХІХ-ХХ ст., аналізуються історичні шляхи педагогічної думки, досліджуються наукові школи та їх основні концепції. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 72 Новіков, Олег. Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--наочність Педагогіка України--історія, 20 ст. 2 пол. Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- наочні методи навчання -- вербально-графічний метод -- педагоги-новатори -- педагогічна думка -- форми поєднання слова і наочності Анотація: У статті досліджено історичний досвід поєднання вербальних та наочних методів навчання у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ ст. Автори зосереджують увагу на динаміці розвитку сутності вербально-графічного методу навчання у досліджуваний період. Дод.точки доступу: Москальова, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |