> Шифр: РШ/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Омельченко, Світлана. Донбаський державний педагогічний університет: від минулого до сьогодення / С. Омельченко. - С.5-10 : фотогр. Набока, Ольга. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко. - С.11-14. - Бібліогр.: 3 назви. : рис. Докашенко, Віктор. Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов : (на прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня. - С.15-19. - Бібліогр.: 8 назв. : фотогр. Швидкий, Сергій. Становлення та розвиток студентського самоврядування в Україні / С. Швидкий, О. Ступак. - С.20-23. - Бібліогр.: 10 назв. Проскунін, Володимир. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр. Панасенко, Елліна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова. - С.29-34. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Бадер, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк. - С.35-40. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр. Аматьєва, Олена. Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко. - С.41-45 : фотогр. Овчаренко, Наталія. Філологічний факультет: віхи становлення / Н. Овчаренко. - С.46-50. Новіков, Олег. Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова. - С.51-55. - Бібліогр.: 14 назв. Мамічева, Олена. Корекційна педагогіка: досягнення та проблеми / О. Мамічева, В. Липа. - С.56-61. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Лазаренко, Дмитро. Економічна психологія та обізнаність як чинники формування економічної грамотності / Д. Лазаренко, Л. Степаненко. - С.62-66. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр. Бондаренко, Володимир. Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко. - С.67-70. - Бібліогр.: 3 назви. : фотогр. Віцько, Сергій. Концепція розвитку факультету фізичного виховання: соціально-педагогічні засади / С. Віцько, В. Пристинський. - С.71-73. - Бібліогр.: 9 назв. Шевченко, Наталія. Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти / Н. Шевченко, К. Гордєєва. - С.74-77. - Бібліогр.: 13 назв. Романько, Валерій. Університетське літоб'єднання - школа літературної майстерності / В. Романько. - С.78-79. Романтизм і чарівність мистецького простору Олени Лихолат. - С.80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 72 Новіков, Олег. Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання--наочність Педагогіка України--історія, 20 ст. 2 пол. Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- наочні методи навчання -- вербально-графічний метод -- педагоги-новатори -- педагогічна думка -- форми поєднання слова і наочності Анотація: У статті досліджено історичний досвід поєднання вербальних та наочних методів навчання у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХХ ст. Автори зосереджують увагу на динаміці розвитку сутності вербально-графічного методу навчання у досліджуваний період. Дод.точки доступу: Москальова, Ольга Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |