Б 82 Борисенко, Валентина. Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Компетенція--професійна мовленнєва компетенція підготовка економістів Кл.слова (ненормовані): комунікативні вправи -- мовлення -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації -- професійна мовленнєва компетентність -- мовленнєва компетенція -- економісти -- підготовка економістів Анотація: У статті доведено необхідність використання системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Д 81 Дудченко, Антоніна. Ділова гра як метод інтерактивного навчання / А. Дудченко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 5. - С. 17-18. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Вчителі--підготовка вчителів Інтерактивне навчання Ділові ігри (пед.) нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- професійне мовлення -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання -- ділова гра Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Д 79 Дубовик, С. Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–18. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): професійна культура -- культура професійного мовлення -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- комунікативні якості -- діалогічне мовлення -- діалогічні висловлювання -- вчителі початкової школи Анотація: Стаття висвітлює теоретико-практичні аспекти культури професійного мовлення вчителя початкової школи, розглядає питання щодо необхідності формування у педагогів діалогічного мовлення як одного з найважливіших складників їхнього професійного мовлення. У статті охарактеризовано особливості професійного діалогічного мовлення, які необхідно врахувати педагогові у процесі професійного спілкування, вимоги до комунікативних якостей професійного діалогічного мовлення вчителя, зумовлених насамперед функціями, які воно виконує в педагогічній діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |