Г 86 Гроза, Л. В. Впровадження рольової гри в навчання діалогічного мовлення [Текст] / Л. В. Гроза> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 7. - С. 2-11. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рольові ігри Англійська мова--методика викладання--діалогічне мовлення Кл.слова (ненормовані): рольові ігри -- діалогічне мовлення -- творчий підхід -- діалог-договір -- діалог-розпит -- діалогічна єдність -- засвоєння діалогічної єдності -- мікродіалоги -- оволодіння мікродіалогом -- складання діалогів -- власні діалоги Анотація: Подано вправи з англійської мови з використанням рольових ігор у вивченні діалогічного мовлення. Рольова гра формує в учнів здатність слухати й розуміти співрозмовника, бачити себе з позиції партнера по спілкуванню. Рольва гра виконує в процесі навчання діалогічного мовлення функцію, що орінтує учнів на спілкування. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Ш 37 Шевельова, Т. А. Christmas in England. Noёl et le Nouvel An en France : (level: A-2 pre-intermediate ) / Т. А. Шевельова, А. В. Князєва> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 33. - С. 24-29. Рубрики: Уроки англійської мови--тематичні уроки Уроки французької мови Кл.слова (ненормовані): Різдво -- Англія -- Франція -- проекти -- складання діалогів -- традиції -- уроки -- бінарні уроки Анотація: Автор статті надає методичну розробку уроку з англійської та французської мови по темі: "Різдво в Англії. Різдво в Франції". Дод.точки доступу: Князєва, А. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ростикус, Надія. Як навчати діалоги складати? [Текст] : методика формування діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 16-19. Рубрики: Початкова школа--мовлення--діалогічне мовлення Кл.слова (ненормовані): діалогічне мовлення -- складання діалогів -- мовленнєво-комунікативна компетентність -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |